Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja ihanalle kissankellolle. Nukkukaa hyvin
Vierailija kirjoitti:
Yösuukko sinulle, rakas.
Suukko kaulalle 😘
Vierailija kirjoitti:
Joten mikä tahansa lopputulema olis parempi tilanne 🤔
En tiedä
Haluaisin käpertyä kainaloosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti halunnut, olisit vastannut. Päätelmä: et halua.
Mihin nyt olisi pitänyt tajuta vastata?
Siihen yhteen viestiin, silloin joskus. Sivusta.
Niin, no en tajunnut. Mitä missasin?
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kukaan ole kaivannut. Pelkkää vedätystä kaikki. Ilkeämielisten ja demonisten ku*ipäiden trol lausta joka ainoa viesti.
Sama. Siksi olen sulkenut oveni aivan kaikilta ihmisiltä. Lähelleni ei pääse enää mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Jätän tunteidenkokijan rauhaan. Koen tunteita ja vähän muutakin toisen kanssa.
Vihdoinko sitä joku pääsee jostain perskannukoissa roikkuvasta pyörästä joka haluaisi olla kahden kanssa se kolmas pyörä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kukaan ole kaivannut. Pelkkää vedätystä kaikki. Ilkeämielisten ja demonisten ku*ipäiden trol lausta joka ainoa viesti.
Sen siitä saa jos uskoo, että jotkut "ah oi, kirjain on sama" tai "olimme hississä" tai mikään tieto, jonka itse olet tänne antanut, toimisi "tunnisteena"
Mulla ei ole tullut ja mennyt ketään muita ihmisiä. Mulle mun sydämessä on ollut vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän tunteidenkokijan rauhaan. Koen tunteita ja vähän muutakin toisen kanssa.
Sepä se. Karu kohtalo, kun on tuomittu ainoastaan kokemaan tunteita sen sijaan, että tunteet saisivat myös konkreettisen ilmaisun pelkän mielessä pyörittelemisen ja tuntemisen sijaan. sivusta
Ihan oma tahto siinä painaa, eikä mikää tuomio. Siinäpähän kokee tunteitaan ja that's it. Jokainen on vastuussa omista tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Teet mut hulluksi
Samoin
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä 30 km ja parin pitäjärajan takaa sinne onnelaan ankealasta. Huomiseen.
Tuun lukee unen,jos heti käyt sen uudelleen laittaa. En lähde etsii neulaa heinänsuovasta.