Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
1461/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aivovaurio.

Millaisia oireita?

Oireita kropassa. Ajattelu sinänsä toimii. Olen vain väsynyt fyysisten oireuden vuoksi. 

Vierailija
1462/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinua ajatellen käyn nukkumaan. Näe kauniita unia. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Kiitos aamuisista kauniista sanoistasi ja kukkasista. Olet mun sydämessäni. Suukko ja halaus. 

Terv. pikkuvaalea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasteluttaisi, kulta.

Vierailija
1464/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin niin loppuviikosta, että se uni pitäis paikkansa ja törmättäis viimeinkin vahingossa, mutta ei. Kohta on tämäkin syksy taas ohi eikä vieläkään nähty.

Vierailija
1465/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsän röllille tyttöset laitelkoot viestiä jos haluavat jotain olematonta.

Vierailija
1466/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun yhteystietoja, mun moka.

Vierailija
1467/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit ilmaantua mun wa

Kuka?

Vierailija
1468/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinipullosoittaja oli trol lausta, kuten arvelinkin.

Ei kukaan, joka jotain oikeasti meinaa tehdä, tule ilmoittamaan sitä tähän ketjuun. Ei täällä mitään tapaamisia sovita tai "palloja" heitellä. Jos haluaa että jotain tapahtuu, varmin tapa on toimia itse. Tähän ulinaa estoista yms.

Vierailija
1469/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää on. 

On. Illan tunnelmat vaihtuivat palavista silmistä kehoitukseen mennä eteenpäin ja kylmään kyytiin. Muutos tapahtui kymmenessä minuutissa. Toisinan on raskasta olla vihattu. Toisaalta minkäpä tilanteelle voin? Sen kuitenkin tiedän ettei minulla ole katalia taka-ajatuksia.  

Vierailija
1470/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle voisi laittaa suukapulan loppuelämäksi

Vierailija
1471/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nainen tunnisteella 12.12. puuhailee? 

Vierailija
1472/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, jos ihmiset tietäisivät, että olen ajatellut sinua melkein koko ajan kaikki nämä vuodet. Ollaan nähty tai ei, asuttu kaukana toisistamme tai ei, mutta aina jossain määrin olet minussa. Mutta miksi? En ole ennen kokenut ja samassa kontekstissa en tule koskaan kokemaan samaa. Mieli tietää tämän järjettömyyden, mutta jatkaa silti. Olisi mukava joskus jutella ja edes reunasta vähän avata, mitä kaikkea olen miettinyt. Minulla olisi sinulle paljon rakkautta tarjolla, mutta en voi sitä sinulle antaa. Olet ihana. (naiselta)

Ihan samalla tavalla sinä olet kulkenut ajatuksissani. Ihmisiä tullut ja mennyt, sinä vaan pysyt. Kunpa osaisin kertoa suoraan, kuinka paljon minulle merkitset. 

Vierailija
1473/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman suuntaa mulla 31 sulla 35. Suunnan kanssa molemmilla 27.

Vierailija
1474/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, jos ihmiset tietäisivät, että olen ajatellut sinua melkein koko ajan kaikki nämä vuodet. Ollaan nähty tai ei, asuttu kaukana toisistamme tai ei, mutta aina jossain määrin olet minussa. Mutta miksi? En ole ennen kokenut ja samassa kontekstissa en tule koskaan kokemaan samaa. Mieli tietää tämän järjettömyyden, mutta jatkaa silti. Olisi mukava joskus jutella ja edes reunasta vähän avata, mitä kaikkea olen miettinyt. Minulla olisi sinulle paljon rakkautta tarjolla, mutta en voi sitä sinulle antaa. Olet ihana. (naiselta)

Olisi niin ihanaa kuulla mitä olet miettinyt. Ottaisitpa vain yhteyttä irl.

Vierailija
1475/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

For the one and only: 

Vierailija
1476/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle voisi laittaa suukapulan loppuelämäksi

Mitä sellaista kukaan voisi sanoa, että olisi tarve suukapulalle, jos keskustelu on käyty luottamuksellisesti? sivusta

Vierailija
1477/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sivusta olisit tietyllä tavalla "velkaa" avamaan tuon edes hänelle. Varsinkin jos muka voisit antaa hänelle kaikkea mutta et voi antaa kuitenkaan. Tuollainen voi olla aika tuhoisaa toiselle jos annetaan ymmärtää mutta ei olla valmiita kuitenkaan mihinkään. Ajattele tuota. Sillä jos hän tietää niin...

Vierailija
1478/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissani olisin käpertynyt sun kainaloon nyt.

Vierailija
1479/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sivusta olisit tietyllä tavalla "velkaa" avamaan tuon edes hänelle. Varsinkin jos muka voisit antaa hänelle kaikkea mutta et voi antaa kuitenkaan. Tuollainen voi olla aika tuhoisaa toiselle jos annetaan ymmärtää mutta ei olla valmiita kuitenkaan mihinkään. Ajattele tuota. Sillä jos hän tietää niin...

Ei me nähdä, eikä olla nähty aikoihin. Eikä ole edes yhteystietoja. Ap

Vierailija
1480/7634 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yösuukko sinulle, rakas.

Ketju on lukittu.