Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vois pari kuukautta mennä ajassa taaksepäin, tekisin ja sanoisin kaiken toisin.
Kuinka?
Tekisin ja sanoisin toisin siten, että tilanne ei olisi tämä mikä nyt on. Tosin voi olla, ettei se silti muuttaisi tätä lopputulosta oleellisesti toiseen suuntaan 🤔😅 Silti toimisin toisin.
Mikä oli lähtötilanne, entä nyt ja millainen sen pitäisi olla?
Lähtötilanne oli hyvä. Kaks ihmistä piti toisistaan ja nautti toistensa seurasta. Sit kaikki alkoi menemään sattuneista syistä pieleen. Ja nyt tilanne on, the end. Tuskin koskaan enää puhutaan toisillemme.
Jätän tunteidenkokijan rauhaan. Koen tunteita ja vähän muutakin toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aivovaurio.
Millaisia oireita?
Oireita kropassa. Ajattelu sinänsä toimii. Olen vain väsynyt fyysisten oireuden vuoksi.
Tämä ei edes ole mikään vitsi tai hupaisa juttu, vaan totta. Ongelmani johtuvat tästä.
Mulle sä oot kuitenkin rakas, vaikka tunne näyttäs olevan yksipuolinen. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että se olit sä.
Mihin viittaat?
Egypt. et al. :)
Animal farm :)
Eläinten vallankumous?
Joten mikä tahansa lopputulema olis parempi tilanne 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti halunnut, olisit vastannut. Päätelmä: et halua.
Mihin nyt olisi pitänyt tajuta vastata?
Siihen yhteen viestiin, silloin joskus. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsän röllille tyttöset laitelkoot viestiä jos haluavat jotain olematonta.
Sinulle voisi laittaa suukapulan loppuelämäksi
Taisi osua arkaan paikkaan
Sun lempeä katse ja olemus ajatuksissa, tuo muhun täs lämpöä. Mustavalkoisen julisteen edes eteisessä kasvotusten juteltiin, lähellä paikkaa joulukuusia viime vuonna myytiin. Tähtiyöhön sulle hyvän yön terveiset kera toiveen esitän, sut saisin tavata ja halata. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä.
Näkymiä ei ole pitkään aikaan ollut näkyvissä, mut hyvät yöt silti näkymättömälle näylle! Näkymät olivat aikanaan hyvät. 👍
Vierailija kirjoitti:
Haaveissani olisin käpertynyt sun kainaloon nyt.
Sinun takiasi tyttöset jaksaa.
Mä en voi olla sellasen ihmisen kanssa, jolla ei ole halua olla mun vierellä sillon kun mä kompastelen. Sen himman täytyy toimia molempiin suuntiin.
Nyt ei ole sanoja, on vain ikävä. Toisiamme vasten painautuisimme ja rakkauden unta näkisimme. Hyvää yötä, rakas.
Ei minua kukaan ole kaivannut. Pelkkää vedätystä kaikki. Ilkeämielisten ja demonisten ku*ipäiden trol lausta joka ainoa viesti.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Karu kohtalo, kun on tuomittu ainoastaan kokemaan tunteita sen sijaan, että tunteet saisivat myös konkreettisen ilmaisun pelkän mielessä pyörittelemisen ja tuntemisen sijaan. sivusta
Olisipa edes ne yhteystiedot. Oltaisipa edes kavereita. 🤍🤍🤍💚💚💚💚💚
💯💥