Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Kova ikävä. Viikko on ollut itkuinen ja vaikea. En saanut sinultakaan kaipaamaani tukea. Hoidat asioita niin, että kahdenkeskeiset hetket ovat mahdollisimman epätodennäköisiä. Lieneekö tarkoituksellista. Kurjaa mieltä teettää sellainenkin. Oli aika, jolloin olit seurassani mielelläsi. No, minulle olet edelleen yhtä rakas, perässäsi en juokse. Tositarkoitusketju näyttää menneen kiinni. Täällä siis.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hyvää huomenta, tärkeä <3
Minullakin on sinua kova ikävä. Millaista tukea olisit minulta toivonut? Minun on vaikea tietää jos et kerro. Nämä tietyt asiat elämässäni ovat tuntuneet kurjilta viimeaikoina enkä koe myöskään saaneeni tarvitsemaani tukea ja turvaa sinulta. Elämä on vain tuntunut henkisesti kylmältä ja pimeältä. Tunnen samoin, mutta en osaa itsekään juosta toisen perässä.
Hyvää lauantaita suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet sydämessäni ja ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kahdeksas ihme <3
Jatkoa, toivottavasti nukuit hyvin ja ajattelit käytännön asioitakin. En halua painostaa. Asiat liikkuvat, halusit tai et. Aika on puolellani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kahdeksas ihme <3
Jatkoa, toivottavasti nukuit hyvin ja ajattelit käytännön asioitakin. En halua painostaa. Asiat liikkuvat, halusit tai et. Aika on puolellani.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JP
💋💋💋
🤩😘
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lauantaita suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet sydämessäni ja ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää lauantaita komialle risuleualle 🧡🤗. Samoissa mietteissä heräsin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Huomenta ihana ruotsinkielinen opettajanainen 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, jos ihmiset tietäisivät, että olen ajatellut sinua melkein koko ajan kaikki nämä vuodet. Ollaan nähty tai ei, asuttu kaukana toisistamme tai ei, mutta aina jossain määrin olet minussa. Mutta miksi? En ole ennen kokenut ja samassa kontekstissa en tule koskaan kokemaan samaa. Mieli tietää tämän järjettömyyden, mutta jatkaa silti. Olisi mukava joskus jutella ja edes reunasta vähän avata, mitä kaikkea olen miettinyt. Minulla olisi sinulle paljon rakkautta tarjolla, mutta en voi sitä sinulle antaa. Olet ihana. (naiselta)
Mielestäni sivusta olisit tietyllä tavalla "velkaa" avamaan tuon edes hänelle. Varsinkin jos muka voisit antaa hänelle kaikkea mutta et voi antaa kuitenkaan. Tuollainen voi olla aika tuhoisaa toiselle jos annetaan ymmärtää mutta ei olla valmiita kuitenkaan mihinkään. Ajattele tuota. Sillä jos hän tietää niin...
"Ajattele tuota. Sillä jos hän tietää niin..."
Kuulostaa ihan uhkaukselta tupenrapinoista.
Nelosen kollegalta huomenta vitosen kollegalle, jonka vieressä istuin eilen ruokalassa. Kivaa viikonloppua, muru.
Mua on alkanu triggeröidä semmoisetkin asiat joiden en olisi ikinä ajatellut vaikuttavan mielialaani. Pandoran lipas on auennut.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanu triggeröidä semmoisetkin asiat joiden en olisi ikinä ajatellut vaikuttavan mielialaani. Pandoran lipas on auennut.
Tervetuloa joukkoon. Ultimaaliset triggerit tällä hetkellä: Päätösten tekeminen puolestani, yritys esitellä "sopivia" ystäviä, kaikenlainen johdatus, spiritualismi ja henkisyys höpinät korkeammasta tarkoituksesta. Ihan jo näin aluksi. olet suojeltu on jo kirosana ja ei - en tarvitse suojelusta naisilta miehiä kohtaan ja ennemmin käännän selkäni naisille, kuin olen heidän suojeleminaan ja vartioiminaan.
Olisit mun mies,olisin sun nainen