Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
1541/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat kuriin. Huomenta keskosille.

Vierailija
1542/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit mun mies,olisin sun nainen

Puristelisin persettäsi joka päivä. Silloin ei olisi pidäkkeitä toteuttaa himojani. Nyt sentään pysyy näpit erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JP

Hienot kirjaimet mutta ei etunimi sukunimi😉👍😍

Vierailija
1544/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanu triggeröidä semmoisetkin asiat joiden en olisi ikinä ajatellut vaikuttavan mielialaani. Pandoran lipas on auennut. 

Tervetuloa joukkoon. Ultimaaliset triggerit tällä hetkellä: Päätösten tekeminen puolestani, yritys esitellä "sopivia" ystäviä, kaikenlainen johdatus, spiritualismi ja henkisyys höpinät korkeammasta tarkoituksesta. Ihan jo näin aluksi. olet suojeltu on jo kirosana ja ei  - en tarvitse suojelusta naisilta miehiä kohtaan ja ennemmin käännän selkäni naisille, kuin olen heidän suojeleminaan ja vartioiminaan.

Kyllä ne asiat joskus triggeröivät, sehän on täysin luonnollista. Mua ei nyt triggeröi enää oikeastaan varsinaisesti mikään. Nyt on aika hyvä.

Vierailija
1545/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanu triggeröidä semmoisetkin asiat joiden en olisi ikinä ajatellut vaikuttavan mielialaani. Pandoran lipas on auennut. 

Tervetuloa joukkoon. Ultimaaliset triggerit tällä hetkellä: Päätösten tekeminen puolestani, yritys esitellä "sopivia" ystäviä, kaikenlainen johdatus, spiritualismi ja henkisyys höpinät korkeammasta tarkoituksesta. Ihan jo näin aluksi. olet suojeltu on jo kirosana ja ei  - en tarvitse suojelusta naisilta miehiä kohtaan ja ennemmin käännän selkäni naisille, kuin olen heidän suojeleminaan ja vartioiminaan.

Mulle on aika paha tuo "vahingossa" sivuuttaminen. Asiat suhmuroidaan selän takana, ei kerrota asioita jne. Olen kuitenkin ihan aikuinen ihminen. Paljon muitakin asioita jotka palauttavat lapsuuden tunteet pinnalle. Tunteiden voimakkuus vaan jotenkin yllätti mut. 

Vierailija
1546/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko aika ja paikka

Vierailija
1547/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesiviikkona kaivattu töihin päivä! Nähdään sitten.

Vierailija
1548/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JP

Hienot kirjaimet mutta ei etunimi sukunimi😉👍😍

Sukunimi etunimi?

Vierailija
1549/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana seksuaalisvoimainen uni 😘

Vierailija
1550/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

Kuinka kauan olet kaivannut kaivattuasi ?

Vierailija
1551/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Kuinka kauan olet kaivannut kaivattuasi ?

16 vuotta mä oon.

Vierailija
1552/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellisuudessa viestinviestiä sulta saanut.

Vierailija
1553/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aika paha tuo "vahingossa" sivuuttaminen. Asiat suhmuroidaan selän takana, ei kerrota asioita jne. Olen kuitenkin ihan aikuinen ihminen. Paljon muitakin asioita jotka palauttavat lapsuuden tunteet pinnalle. Tunteiden voimakkuus vaan jotenkin yllät

Yksi triggereistä on myös tämä käsittele lapsuuden kokemuksesi ja elä läpi kokemuksia lapsuudestasi. Suurin triggeri näissä on kuitenkin hoivaa sisäistä lastasi. Voi herranduudelis sentään. Tunne joka nousee tämän hetken kokemuksesta on, tunne joka nousee tämän hetken kokemuksesta ja siihen ei vaikuta se, että lapsuudessa kerran koin samankaltaisen tilanteen ja olisin jotenkin tasapainoisempi ja ei triggeröityvämpi, jos kahlailen ja kaivelen lapsuuden mielipahan hetkiä. Sillä ettei saanut haluamaansa tikkaria Lintsillä käydessään, ei todellakaan ole hitonkaan merkitystä yli kolmekymmentä viisi vuotta myöhemmin. Asia erikseen, jos kyse on suuremmista traumoista, kuten vanhempien alkoholismista tai väkivallasta, jotka vaikuttavat lapsen psyykeen toisin kuin terveet ns. pikkupettymykset, jotka opettavat elämää ja resilienssiä. Triggerini ei juonna juuriaan lapsuuteen vaan muutaman vuoden aikaan nyt aikuisuudessa. Henkisten piirien saat sen mitä tarvitset löpinä on juurikin lapsuuteen palauttamista ja voimattomaksi tekemistä.

Vierailija
1554/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit päivän höpötellä mulle.

Vierailija
1555/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei liiemmin höpötytä.

Vierailija
1556/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei liiemmin höpötytä.

Onko jokin huonosti?

Vierailija
1557/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin höpötellä. Eilen vähän jotain jutelkiinkin. 

Vierailija
1558/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu tietää, ettei höpötytä, kun on ollut tiukka työsyksy. 

Vierailija
1559/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne, että se olet nyt sinä, joka tätä pyytää. Mutta harhaa.

Vierailija
1560/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin.

Ketju on lukittu.