Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Parahin Joulupukki,
mitä kuuluu? Onko vuotesi ollut hyvä? Minulla on ollut paljon vastoinkäymisiä, mutta on ollut iloakin. Parempaan päin mennään. Iloa tuo mm. eräs henkilö, ja jos sallit, esitän toivomuksen. Voisitko toimittaa tälle henkilölle jouluna villasukat samalla, kun vierailet siellä päin? Koska hän on "kuin villasukka, joka talvella lämmittää ja kuin niityn kukka, joka saa hymyilemään." Hän on pyrstötähti, jota kaukaa kaipailen. Olisin iloinen, jos sukkalähetys menisi perille.
Lämpimin terveisin
Kyl sä voisit mulle soittaa. En tajuu mistä sait päähäsi, etten haluaisi puhua sun kanssa.
Ei olla halattu koskaan, ehkä poltit näppisi viimeksi, kun yritit varovasti kosketella?
Toivottavasti en väsytä teitä filosofoinnillani ja psykologia papatuksillani. Voisin nimittäin perustaa oman praktiikan sen perusteella mitä olen diagnooseja identifioinnut ja fantasioinnut eli internalisoinnut sisääni tarkasteltavaksi. Taksonomiat ja piirtäminen kiinnostavat tätä biologiasta viehättynyttä elämänmuotoa. Tulee mieleen Suon Villi Laulu-elokuvan päähenkilö
Mä poltin siinä halauksessa. Ei työntänyt pois, mutta ei halannut halukkaasti ja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Sytytit kynttilän. Nyt voisit tulla puhaltamaan. Saisit myös toivoa - mitä ikinä. Lupaan toteuttaa. 😉
🌬🕯
Toivon sinua.
Voi kaltaisensa kohdata, tie oli kevyt kaksin kulkea.
Minä tarjoaisin salmiakkia ja olisin hölmö ja panisin peliin koko elämän.
- kevättä kohti
Tulisitpa sieltä 100m päästä nukkuu lusikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tarjoaisin salmiakkia ja olisin hölmö ja panisin peliin koko elämän.
- kevättä kohti
Iteki panisin
Oot mulle auki yhden pullavan.
Vierailija kirjoitti:
Mä poltin siinä halauksessa. Ei työntänyt pois, mutta ei halannut halukkaasti ja kunnolla.
Tuliko halaus yllättäen ?
Kaivattu voisi kyllä tulla lämmittämään kohmeisia varpaita... Lämpenisihän siinä lemmiskelyllekin. 🤭
Sinä voit kyllä ohimennen koskettaa, en vastusta laisin. Minä en sellaista voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko halaus yllättäen ?
Tietyllä lailla joo, mutta annoin sellaisen kädet auki/halauspyyntö ennakkovaroituksen
Nenät vastakkain haluaisin nukkua sinun kanssa. Tiedän, että sinäkin toivot samaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit kyllä ohimennen koskettaa, en vastusta laisin. Minä en sellaista voi tehdä.
Kuinkas minä voin?
Kun pysyisi edes kasassa tunteiden tulvissa
Samaa taivasta katsotaan 🤍 muuttaisitpa lähemmäs mies.