Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen. 🤗
Pitäisiköhän aloittaa nuuskan käyttö? 🤔
Mieluummin ei. 😘
Vierailija kirjoitti:
Joko oli tarpeeksi tälle illalle?
Ei. Tämä ei ole tarpeeksi. Jos sulla on muuta tekemistä, mene vain. Keksisin kyllä yhteistäkin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te quiero mi amor
No habla espanol.
Quien no habla español?
Olisiko hyvä lopettaa näihin kuviin ja tunnelmiin, ennen kuin tulee väsy, Tämän sanoinkuvaamattoman kaipuun säeistyksellä.
Hyvää iltaa naiselle lounaaseen, toivottavasti on ollut kiva pyhä ja 1.adventti. Ajattelen meitä.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tärisin tuskasta koska tiesin, et menetin sut. Olit ihana ja ihanin kehen oon tutustunut. Voikun olisin saanut lisää sua. Luulet etten haluu sua tai en haluu puhua sulle. Sä oot todella väärässä. Auta mua nyt vähän, pliis. Älä mee...
Sama sulle takasin. En ole menny minnekään. Olen viestin päässä 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä: :3 ja mä ;)
Tuo eka muistuttaa minua, mutta toinen ei kyllä sinua. 😆
Katso tarkemmin... ;)
En ole varma, miten päin pitää katsoa. 🤷🏽
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen. 🤗
Pitäisiköhän aloittaa nuuskan käyttö? 🤔
Nuuskamuikkusessa parhainta on luonne ja elämänasenne 😉
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hyvä lopettaa näihin kuviin ja tunnelmiin, ennen kuin tulee väsy, Tämän sanoinkuvaamattoman kaipuun säeistyksellä.
Lopetetaan, niin pääset nukkumaan. Miten menet niin aikaisin?
Vierailija kirjoitti:
Ensikerran kun nähdään voidaanko koskettaa edes ihas vähän vaan?😔
Nähtiinkö tänään ?
Yö ei ole tarpeeksi hyvä ilman sinua, mutta kauniita unia kuitenkin! Olet syötävän ihana ja rakas.
Saatan vielä roikkua pitkäänkin, välillä vilkullen jos jotain mielenkiintoista tapahtuu...
No nyt mä en ole ainakaan enään uupunut. Tämä on hämmentävää. Lisäksi olen taas oppinut nukkumaan normaalisti. Tämä on ihme. Illan torkkuna ja aamun virkkuna olen myös oppinut että nukkua voi myös esimerkiksi klo. 21-09 joskus. En nukkunut koskaan edes nuorena kellon ympäri. Tämä tilanne on hämmentänyt minua. Minä olen kuitenkin parantunut. Minä tunnen sen. Ette usko miten erilainen olo on. Se uupumus oli kammottavaa ja se kitumisen määrä kun tuntui ettei vain mikään aikakaan auta. Nyt ei ole enää sellaisia aivohäiriöitä koko ajan. Uskotteko millaiselta ihmeeltä tämä tuntuu? Ja tietty se kaikki muu kamaluus, myös kaikki se mistä en ole edes hiiskunut kenellekään missään vaiheessa. Kävin sen läpi yksin. Hiljaisuudessa. Minulla oli vain varjot seurana. Minulla on salainen maailma mutta ei minulla ole salaisuuksia. Kiitos kun olette ketjuilleet ja palstailleet kanssani. Olette olleet ihan jopa avuksi. Kiitos ihan jokaiselle. Olen teistäkin kiitollinen.
Katso tarkemmin... ;)