Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Kädet auki halauspyyntö, niin ihanalle kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä poltin siinä halauksessa. Ei työntänyt pois, mutta ei halannut halukkaasti ja kunnolla.
Tuliko halaus yllättäen ?
Tietyllä lailla joo, mutta annoin sellaisen kädet auki/halauspyyntö ennakkovaroituksen
Jos tuntui, ettei toinen ollut mukana halauksessa, niin todennäköisesti asia on juuri niin. Itsellekin tuli tässä vastikään puskista halaus ihmiseltä, jota en ollut nähnyt aikoihin. Enkä kyllä ollut ajatellutkaan sen jälkeen, kun viimeksi nähtiin. Hän kaappasi nähdessämme iloiseen halaukseen. Olin lähinnä häkeltynyt, että mitä tuo oikein aikoo. Ja miksi hali, kun ei kai mulla ole ollut minkään sortin ikävä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Nenät vastakkain haluaisin nukkua sinun kanssa. Tiedän, että sinäkin toivot samaa.
Niin toivon. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Kädet auki halauspyyntö, niin ihanalle kuulostaa.
Tee se.
Vierailija kirjoitti:
Kun pysyisi edes kasassa tunteiden tulvissa
Voin tulla pitelemään.
Mä toivoin nukahtavani sun isoon syliin kuin pieni tyttö. Silloin olisin ollut kokonainen.
Vierailija kirjoitti:
Sä viet mut aina paikkaan jota oikeesti ei ees oo, fiilikseen, tunteeseen, sellaiseen maahan jota ei löydy kartalta, sen lipussa lukee sun nimi.
Onpa kauniisti kirjoitettu! <3
Käperryn makuupussiini yksin, vain rakovalkea ja tähdet valaisevat tätä yötä. Ilma on kylmä ja märkä, mutta pussissani riittä lämpöä tähänkin kylmään yöhön. Tuijottelen tulta ja nukahdan ajatuksiini sinusta. Hyvää yötä.
Lämpenesin jos Fria:a ottaisi yhteyttä siellä Suomi24 Treffeissä. Sinua varten olen täällä pallolla. Kaikki muut naiset ovat minulle "ilmaa" eli korkeintaan mielenhairahduksia oikeasta rakkauvesta ja, toki, yhteistyötä hyvien asioiden edistämiseksi tietty voi tehdä naisten kanssa. Naisissa kumminkin on tulevaisuuden toivo. 😻
Me miehet vain pullistelemme elinaikamme ja vanhainkodissa raihnaisina paljastamme todelliset tunteemme --- tarvitsevuutemme kun ei ole mitään enää menetettävää. Huokaus, saisipa mies olla tarvitseva.
Olen nähnyt tänään ihmisiä kaupungilla. Kaveri kävi kylässä. Ei tunnu yhtään paremmalta kuin yksin ollessakaan.
Ikävä on kamala tunne.
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle auki yhden pullavan.
Mä oon pullava ja uhkea.
En voisi luottaa sellaiseen ihmiseen kuin sä.
Varmaan raskasta kasvattaa tyttölapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle auki yhden pullavan.
Mä oon pullava ja uhkea.
Kandee laihduttaa, niin pysyy terveempänä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan raskasta kasvattaa tyttölapsi.
En kaipaa
Kuumaa galluppia iltaan 🔥🌡
Miten päin teillä menisi kaivattunne kanssa?
🔺 Kaivattu höyhenet, kaipaaja käsiraudat
🔻 Kaivattu käsiraudat, kaipaaja höyhenet
Kuumaa galluppia iltaan jatko-osa 🔥🌡
... Vai menisikö mitenkään päin?
🔺 Molempi parempi, kaikki käy!
🔻 Kumpikaan ei käy, vaniljaa olla pittää!
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa galluppia iltaan 🔥🌡
Miten päin teillä menisi kaivattunne kanssa?
🔺 Kaivattu höyhenet, kaipaaja käsiraudat
🔻 Kaivattu käsiraudat, kaipaaja höyhenet
Ei kumpikaan.
Helposti. En ole kieltänyt sulta mitään, en edes kaappaamasta halaukseen.