Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa sieltä 100m päästä nukkuu lusikkaan.
Tuu hakeen mut. 😚
Vierailija kirjoitti:
No te olvidaré.
& yo te tanpoco.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sinua ajatellen käyn nukkumaan. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle auki yhden pullavan.
Mä oon pullava ja uhkea.
Kandee laihduttaa, niin pysyy terveempänä
Mä en ainakaan laihduta. Miehet ovat hulluna uhkeuteeni. Ja olen liikunnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun pysyisi edes kasassa tunteiden tulvissa
Kuivana ei ainakaan selviä...
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin luotan sinuun.
Minäkin sinuun. 🥰
Kun tuntee hyvin, voi luottaa toisen heikkouksiin ja vahvuuksiin. Tuntee ne kuin omat taskunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pullava ja uhkea.
Mä en ainakaan laihduta. Miehet ovat hulluna uhkeuteeni. Ja olen liikunnallinen.
Sama, kun oli nuorena tosi laiha ei haittaa muutamat lisäkilot, rinnat nyt saakin kasvaa. Kaikki hyvin ja pulla tiellä pitää. Paljon pahempaakin voi suuhunsa pistää.
Miltähän tuntuisi painaa huulet huuliasi vasten?
Vierailija kirjoitti:
No nyt mä en ole ainakaan enään uupunut. Tämä on hämmentävää. Lisäksi olen taas oppinut nukkumaan normaalisti. Tämä on ihme. Illan torkkuna ja aamun virkkuna olen myös oppinut että nukkua voi myös esimerkiksi klo. 21-09 joskus. En nukkunut koskaan edes nuorena kellon ympäri. Tämä tilanne on hämmentänyt minua. Minä olen kuitenkin parantunut. Minä tunnen sen. Ette usko miten erilainen olo on. Se uupumus oli kammottavaa ja se kitumisen määrä kun tuntui ettei vain mikään aikakaan auta. Nyt ei ole enää sellaisia aivohäiriöitä koko ajan. Uskotteko millaiselta ihmeeltä tämä tuntuu? Ja tietty se kaikki muu kamaluus, myös kaikki se mistä en ole edes hiiskunut kenellekään missään vaiheessa. Kävin sen läpi yksin. Hiljaisuudessa. Minulla oli vain varjot seurana. Minulla on salainen maailma mutta ei minulla ole salaisuuksia. Kiitos kun olette ketjuilleet ja palstailleet kanssani. Olette olleet ihan jopa avuksi. Kiitos ihan jokaiselle. Olen teistäkin ki
🙏🏻🤗🌞 Kaikkea hyvää sinulle ystävä, sivusta.
Toivottavasti kukaan ei soita ensi viikolla. Voin aika huonosti. Haluaisin käpertyä piiloon pehmeään lämpimään pesään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pullava ja uhkea.
Sama, kun oli nuorena tosi laiha ei haittaa muutamat lisäkilot, rinnat nyt saakin kasvaa. Kaikki hyvin ja pulla tiellä pitää. Paljon pahempaakin voi suuhunsa pistää.
Puhut varmaan kalusta? Ei sen pahempaa suuhunpantavaa ole. Pantavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuntee hyvin, voi luottaa toisen heikkouksiin ja vahvuuksiin. Tuntee ne kuin omat taskunsa.
Tunnetaanko me? Luulen, että aika paljon jo. Sinänsä hullua, mutta kuitenkin.
Mietin, mikset halua päästää irti.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän tuntuisi painaa huulet huuliasi vasten?
Ovat tosi rohtuneet. Karhealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pullava ja uhkea.
En minäkään, rakastan olla uhkea
Onnea miehelle samaan kaupunkiin. Toivon, että tulet onnelliseksi. Hyvästi kaivattuni ja kaipuuni. Voi hyvin.
Älä turhaan mieti, eteenpäin jo menty.
Juuri tämä on se syy, naulan kantaan. Tällainen ihminen hän on.