Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Mietin työpaikan miestä kerrosta ylempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä: :3 ja mä ;)
Tuo eka muistuttaa minua, mutta toinen ei kyllä sinua. 😆
Katso tarkemmin... ;)
En ole varma, miten päin pitää katsoa. 🤷🏽
🙃
Vierailija kirjoitti:
No nyt mä en ole ainakaan enään uupunut. Tämä on hämmentävää. Lisäksi olen taas oppinut nukkumaan normaalisti. Tämä on ihme. Illan torkkuna ja aamun virkkuna olen myös oppinut että nukkua voi myös esimerkiksi klo. 21-09 joskus. En nukkunut koskaan edes nuorena kellon ympäri. Tämä tilanne on hämmentänyt minua. Minä olen kuitenkin parantunut. Minä tunnen sen. Ette usko miten erilainen olo on. Se uupumus oli kammottavaa ja se kitumisen määrä kun tuntui ettei vain mikään aikakaan auta. Nyt ei ole enää sellaisia aivohäiriöitä koko ajan. Uskotteko millaiselta ihmeeltä tämä tuntuu? Ja tietty se kaikki muu kamaluus, myös kaikki se mistä en ole edes hiiskunut kenellekään missään vaiheessa. Kävin sen läpi yksin. Hiljaisuudessa. Minulla oli vain varjot seurana. Minulla on salainen maailma mutta ei minulla ole salaisuuksia. Kiitos kun olette ketjuilleet ja palstailleet kanssani. Olette olleet ihan jopa avuksi. Kiitos ihan jokaiselle. Olen teistäkin ki
Mahtavaa! Ilo kuulla, että olet toipunut. Antaa itsellekin uskoa paremmasta. 💗
T. kaipauskollega
Vierailija kirjoitti:
Ooks viel pystyssä?
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Saat koskea, jos uskallat
Eikös sinun pitänyt yllättää?
Vierailija kirjoitti:
Mietin työpaikan miestä kerrosta ylempää.
Tämä oli nelosesta vitoseen, eikö? Sitten menee huti. Muutoin
Vierailija kirjoitti:
Olen koskenut aiemmin, jopa halannut, mutta arvatkaapas mitä...? 🏀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt mä en ole ainakaan enään uupunut. Tämä on hämmentävää. Lisäksi olen taas oppinut nukkumaan normaalisti. Tämä on ihme. Illan torkkuna ja aamun virkkuna olen myös oppinut että nukkua voi myös esimerkiksi klo. 21-09 joskus. En nukkunut koskaan edes nuorena kellon ympäri. Tämä tilanne on hämmentänyt minua. Minä olen kuitenkin parantunut. Minä tunnen sen. Ette usko miten erilainen olo on. Se uupumus oli kammottavaa ja se kitumisen määrä kun tuntui ettei vain mikään aikakaan auta. Nyt ei ole enää sellaisia aivohäiriöitä koko ajan. Uskotteko millaiselta ihmeeltä tämä tuntuu? Ja tietty se kaikki muu kamaluus, myös kaikki se mistä en ole edes hiiskunut kenellekään missään vaiheessa. Kävin sen läpi yksin. Hiljaisuudessa. Minulla oli vain varjot seurana. Minulla on salainen maailma mutta ei minulla ole salaisuuksia. Kiitos kun olette ketjuilleet ja palstailleet kanssani. Olette olleet ihan jop
Kyllä, sekin tässä oli tarkoituksena, antaa toivottavasti sitä toivoa. Olen lukenut palstalla kuinka muillakin on ollut uupumusta mutta myös muitakin vaikeita paikkoja ja aikoja. Toivon jaksamista sinullekin elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Sytytit kynttilän. Nyt voisit tulla puhaltamaan. Saisit myös toivoa - mitä ikinä. Lupaan toteuttaa. 😉
Kaunista...
Vierailija kirjoitti:
Oi että 😍
No?
Vierailija kirjoitti:
En taida uskaltaa.... vielä
Mietin vain, että miten hel... tämä tapahtui? Yksi miljoonastakin on liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä mussukkani. 💖
Kauniita unia ja kiitos tarinoinneistasi, ihana. Toteutuisivatpa joskus todellisuudessa... 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, että miten hel... tämä tapahtui? Yksi miljoonastakin on liian vähän.
Mitä on tapahtunut?
Sytytit kynttilän. Nyt voisit tulla puhaltamaan. Saisit myös toivoa - mitä ikinä. Lupaan toteuttaa. 😉