Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V K 🧡
Rohkeaa ja sydäntä lämmittävää :) <3
V mies, katselin sinua youtubesta.
Huomenta ihana. Haluaisin kietoutua sinuun niin kuin lämpimän peitteen syleilyyn pakkaspäivänä. Haluaisin nähdä silmissäsi kimmeltävän totuuden niin kuin katselisi yötaivaan tuikkivaa tähtiloistoa. Haluaisin tuntea sinut niin kuin ihminen voi toisen kaltaisensa tuntea - äärettömänä karttana elämän.
Oon vähän tämmönen hitaasti lämpeävä. Mutta sitten onkin itse piru irti, käännän joka kiven hiekkarannalta. Olisipa meillä tänään aikaa...
Kaikki järjestynee, ainut mihin en voi vaikuttaa on tähtitaivas.
Kaikki ajatusteni valtatiet vievät luoksesi...
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana. Haluaisin kietoutua sinuun niin kuin lämpimän peitteen syleilyyn pakkaspäivänä. Haluaisin nähdä silmissäsi kimmeltävän totuuden niin kuin katselisi yötaivaan tuikkivaa tähtiloistoa. Haluaisin tuntea sinut niin kuin ihminen voi toisen kaltaisensa tuntea - äärettömänä karttana elämän.
Huomenta, rakas. Sinua juuri ajattelin ja mietin, mitä mielenliikkeistäni kertoisin. Ne kulkevat rinnakkain sinun ajatustesi kanssa, kietoutuvat toisiinsa ja sulautuvat yhteen. Mekin voisimme.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ajatusteni valtatiet vievät luoksesi...
Kunpa myös ajamasi autotiet. 😚
Tällä hetkellä ihan kaikki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V K 🧡
Rohkeaa ja sydäntä lämmittävää :) <3
V mies, katselin sinua youtubesta.
Ai tämä olikin miehelle , höh
Sydämmeni on avoin, samoin sanainen arkkuni. Tästä vain tulen hiemän surulliseksi, kun ei kaikkea saa sanottua, kun on linjossa häikkää;) En minä suoraa töksäyttele kyllä kaikki sen tetää. Voin olla vaikka hiljaa niin hän tietää. Voisin olla vaikka sylikkäin ja kirjoitella tänne.
Minä tidän han tietää, kaikki tarvittavat tietää.
Vierailija kirjoitti:
Sydämmeni on avoin, samoin sanainen arkkuni. Tästä vain tulen hiemän surulliseksi, kun ei kaikkea saa sanottua, kun on linjossa häikkää;) En minä suoraa töksäyttele kyllä kaikki sen tetää. Voin olla vaikka hiljaa niin hän tietää. Voisin olla vaikka sylikkäin ja kirjoitella tänne.
Mistä tiedät että hän tietää? Ootko saanut jotain mömmöjä? :D
Hyvää viikonloppua L 🤗 Rakastan sinua 🧡
J
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tää et olet just nyt siinä mielentilassa et sulle kannattaisi soittaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tää et olet just nyt siinä mielentilassa et sulle kannattaisi soittaa ?
No laita vaikka viesti...
Vierailija kirjoitti:
Aina saa toki soittaakkin..
Alkoi epäilyttää :D kerrohan tunniste minkä vain me 2 voidaan tietää niin soitan.
Ha ett bra veckoslut, 💕 kollega.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina saa toki soittaakkin..
Alkoi epäilyttää :D kerrohan tunniste minkä vain me 2 voidaan tietää niin soitan.
Vai me kaksi tiedämme miten vanhassa sadussa esine löysi omistajansa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kultaseni. 💙
Voi kun saisi edes joskus herätä noihin sanoihin😭😭😭 Pitänee hankkia joku puhuva kello tms🥲
Pari vuotta olet jo pyörinyt mielessäni säännöllisesti. Tiedän, että sinäkin ajattelet minua vaikka olisihan se aika uskomatonta että päätyisimme yhteen. Eilen taas huomasin, että kävit paikalla- sukat jäi pyörimään jaloissani. Kukaan muu ei ole saanut tällaista aikaan.
Miksi emme ole tavanneet aiemmin? Kaksi vuotta sitten oli väärä ajankohta.
Saat hymyn huulilleni ja punan poskilleni.