Käyn suihkussa vähintään kahdesti päivässä ja pidän vähän nuhjuisina harvoin peseytyviä
Tuntuu oudolta, ettei jollain muka ole tarvetta käydä edes kerran päivässä suihkussa. Miten oikein elätte?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sotella töissä. Jos on rento päivä, en edes mene suihkuun työvuorojen välissä. Ei ole vielä kukaan valittanut et haisen. Ja kainalot mulla ei enää hikoile, olen käyttänyt vuosia Absolut torria. Pesen vaan meikit pois ja nukkumaan. En ole ikinä sairas. Käsiä pesen kyllä. Nytkin olen viimeksi käynyt lauantaina saunassa,kohta töihin. Seuraavan kerran ehkä huomenna suihkuun,riippuu miten tämä iltavuoro menee. Tai sit keskiviikkona vasta saunaan. Mut en oo tehny mitään lauantain jälkeen et olis hiki tullu.
Mites alapään pesu?
Vierailija kirjoitti:
mahtaa olla iso vesilasku
No oon eri, mut mulla ei oo vesimittaria asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka toinen päivä ellen hikoile. Atooppinen ihoni varmaan murenisi pois jos kävisin päivittäin tai kaksi kertaa päivässä.
Rasvaa sitä.
Toki, mutta parhaassa kunnossa se pysyy kun ei jatkuvasti käy vesipesulla.
Tämä on vanhentunutta tietoa. Nykyisin suositellaan päivittäistä suihkuttelua atoopikoillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka toinen päivä ellen hikoile. Atooppinen ihoni varmaan murenisi pois jos kävisin päivittäin tai kaksi kertaa päivässä.
Rasvaa sitä.
Tämä on vanhentunutta tietoa. Nykyisin suositellaan päivittäistä suihkuttelua atoopikoillekin.
Totta, mutta kuten sanottua, parhaassa kunnossa ihoni pysyy kun pesen sen mahdollisimman harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sotella töissä. Jos on rento päivä, en edes mene suihkuun työvuorojen välissä. Ei ole vielä kukaan valittanut et haisen. Ja kainalot mulla ei enää hikoile, olen käyttänyt vuosia Absolut torria. Pesen vaan meikit pois ja nukkumaan. En ole ikinä sairas. Käsiä pesen kyllä. Nytkin olen viimeksi käynyt lauantaina saunassa,kohta töihin. Seuraavan kerran ehkä huomenna suihkuun,riippuu miten tämä iltavuoro menee. Tai sit keskiviikkona vasta saunaan. Mut en oo tehny mitään lauantain jälkeen et olis hiki tullu.
Mites alapään pesu?
Et bideestä ole kuullut?
Neurooseja on toki monenlaisia, mutta onneksi tämä "pesemättömyyden tunnusta" kärsiminen ja kyseisen neuroosin toteuttaminen jatkuvilla pesuilla on haitattomimmasta päästä. Tässä ei kärsi kuin ihon kunto, mutta moni muu neuroosi aiheuttaa enemmän haittaa arjessa.
Taidat olla niissä airbindeissa helsingissä asuva vanhaa ammattia harjoittava.Kyllähän sitä ennen asiakkaiden tuloa täytyy reva huuhtoa.
Mää käyn suihkussa joka päivä vain arkipäivinä. ja vain töissä. Omaa suihkua en käytä periaatteesa juuri koskaan. Vesilasku pieni. On vesimittari ja vesiennakkomaksu. Saan aina vuoden lopussa palautuksia.
Vierailija kirjoitti:
Neurooseja on toki monenlaisia, mutta onneksi tämä "pesemättömyyden tunnusta" kärsiminen ja kyseisen neuroosin toteuttaminen jatkuvilla pesuilla on haitattomimmasta päästä. Tässä ei kärsi kuin ihon kunto, mutta moni muu neuroosi aiheuttaa enemmän haittaa arjessa.
Onko se neuroosi, jos hiukset rasvoittuu nopeasti ja kun haluan pitää niitä aina auki, niin ne on oltava oikeasti puhtaat (pestävä aamulla). Illalla käyn nopeassa suihkussa pääosin siksi, että kasvot ja kaula on nopeammat ja helpommat pestä suihkussa kuin sohia malja-altaan päällä, samalla saa pestyä muutkin paikat. Ei tuossa mun mielestä ole mitään ihmeellistä, saati neuroottista.
Ap
Lääkäri kielsi minulta päivittäisen suihkun. Nyt peseydyn kokonaan joka kolmas päivä ja muuten vain pienet pesut: kasvot, kainalot, pylly ja varpaat.
Kun joudun liikkumaan 30-40 asteen lämmössä käy 3 kertaa päivässä viileässä, nopeassa suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kielsi minulta päivittäisen suihkun. Nyt peseydyn kokonaan joka kolmas päivä ja muuten vain pienet pesut: kasvot, kainalot, pylly ja varpaat.
Kun joudun liikkumaan 30-40 asteen lämmössä käy 3 kertaa päivässä viileässä, nopeassa suihkussa.
Ei kieltänyt :D
Vierailija kirjoitti:
mahtaa olla iso vesilasku
Mitä sitten? Puhtaus on tärkeää.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mää käyn suihkussa joka päivä vain arkipäivinä. ja vain töissä. Omaa suihkua en käytä periaatteesa juuri koskaan. Vesilasku pieni. On vesimittari ja vesiennakkomaksu. Saan aina vuoden lopussa palautuksia.
Et varmasti harrasta seksiäkään koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaa sitä.
"Toisin kuin luullaan, päivittäinen pesu vedellä ja tarvittaessa hajusteettomalla, happamalla tai neutraalilla pesuaineella ei pahenna atooppista ihottumaa. Päinvastoin: se poistaa iholta likaa, hikeä, karstaa ja bakteereita, jotka ärsyttävät ihoa."
Haisulit täällä urakalla trollaamassa ja alapeukuttamassa :D Kyllä normaali ihminen peseytyy joka päivä.
-eri
Minä olen aina nuhjuinen vaikka käyn suihkussa päivittäin
Normaali ihminen ei ala haista päivässä tai kahdessakaan, ellei nyt satu tekemään fyysisesti raskasta työtä jossa hikoilee ihan tosissaan. En tiedä mikä ap:ta vaivaa jos tässä on jotain ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaa sitä.
Yhtenään rasvailen sitä ja rytmikkäästi vatkailen edestakaisella liikkeellä.