Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyn suihkussa vähintään kahdesti päivässä ja pidän vähän nuhjuisina harvoin peseytyviä

Vierailija
18.11.2024 |

Tuntuu oudolta, ettei jollain muka ole tarvetta käydä edes kerran päivässä suihkussa. Miten oikein elätte? 

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka toinen päivä ellen hikoile. Atooppinen ihoni varmaan murenisi pois jos kävisin päivittäin tai kaksi kertaa päivässä.

Vierailija
2/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita, että minulla on nytkin kakka housussa. Ei kun taas suihkuun. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita, että minulla on nytkin kakka housussa. Ei kun taas suihkuun. Ap

Äkkiä sitten. Yök.

Vierailija
4/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
5/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tosiaan haisevat herkästi pahalta. Silloin on toki tarpeenkiin peseytyä vähintään kahdesti päivässä.

Vierailija
6/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka toinen päivä ellen hikoile. Atooppinen ihoni varmaan murenisi pois jos kävisin päivittäin tai kaksi kertaa päivässä.

Voide, kuolleet ihosolukot ja iholla oleva lika sekä bakteerit on hyvä saada päivittäin pois ärsyttämästä atooppista ihoa. Et myöskään sitten rasvaa ihoa päivittäin? 

Ap

Vierailija
7/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sotella töissä. Jos on rento päivä, en edes mene suihkuun työvuorojen välissä. Ei ole vielä kukaan valittanut et haisen. Ja kainalot mulla ei enää hikoile, olen käyttänyt vuosia Absolut torria. Pesen vaan meikit pois ja nukkumaan. En ole ikinä sairas. Käsiä pesen kyllä. Nytkin olen viimeksi käynyt lauantaina saunassa,kohta töihin. Seuraavan kerran ehkä huomenna suihkuun,riippuu miten tämä iltavuoro menee. Tai sit keskiviikkona vasta saunaan. Mut en oo tehny mitään lauantain jälkeen et olis hiki tullu. 

Vierailija
8/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tosiaan haisevat herkästi pahalta. Silloin on toki tarpeenkiin peseytyä vähintään kahdesti päivässä.

Itsari halvempi vaihtoehto.

Vierailija
9/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kakan haju on jo pinttynyt minuun. Ap

Vierailija
10/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voide, kuolleet ihosolukot ja iholla oleva lika sekä bakteerit on hyvä saada päivittäin pois ärsyttämästä atooppista ihoa. Et myöskään sitten rasvaa ihoa päivittäin? 

Ap

Ihoni ei erityisesti likaannu päivän aikana. En tiedä miten sinä onnistut kierimään vähän väliä jossain sontaläjässä jos kokoajan täytyy olla peseytymättä.

Ja ei, en rasvaa kuin peseytymisen jälkeen eli joka toinen päivä.

Vierailija
11/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla iso vesilasku

Vierailija
12/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä haise, hikenikään ei ole sellaista ällön pistävää mitä joillain on. En vaan tykkää siitä pesemättömyyden tunteesta ja iholle kuivahtaneesta hiestä.

Ap

Vierailija
13/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sotella töissä. Jos on rento päivä, en edes mene suihkuun työvuorojen välissä. Ei ole vielä kukaan valittanut et haisen. Ja kainalot mulla ei enää hikoile, olen käyttänyt vuosia Absolut torria. Pesen vaan meikit pois ja nukkumaan. En ole ikinä sairas. Käsiä pesen kyllä. Nytkin olen viimeksi käynyt lauantaina saunassa,kohta töihin. Seuraavan kerran ehkä huomenna suihkuun,riippuu miten tämä iltavuoro menee. Tai sit keskiviikkona vasta saunaan. Mut en oo tehny mitään lauantain jälkeen et olis hiki tullu. 

Eipä kukaan kehtaakaan sanoa toiselle, että haiset kauhealle. Mieluummin sitä vaan pidättää hengitystä ja toivoo, että haisuli poistuu nopeasti paikalta. Minäkään en ole koskaan kipeä, suunnilleen kahden vuoden välein tulee joku lievä flunssa ja mitään mahatauteja ei koskaan. Miten tuo mielestäsi liittyy edes suihkussa käymiseen?

Ap

Vierailija
14/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan eniten tykkään suihkussa laulaa. Minulla on erinomainen ääni. La La laa. Kuuletteko? 

Ap

Vierailija
15/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mahtaa olla iso vesilasku

25 euroa kuukaudessa.

Ap

Vierailija
16/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet uuden Joponi? Se on vihreä. 

Ap

Vierailija
17/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko täällä taas?

Ap

Vierailija
18/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaa sitä.

Vierailija
19/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin myös kakalla.

Ap

Vierailija
20/90 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minua taas laulattaa. Laa, laali laa, li laa. Minun suihku on hienon kiiltävä.  

Ap