Tää oli niin arvattavissa: töissä aloitti missitason nainen. Lopputulos: naiset käärmeissään, miehet tohkeissaan ja missi ihmettelee
Kommentit (318)
Normaalilla työpaikalla tosiaan ihmiset suhtautuvat toisiinsa ihmisinä eikä minään lihanpaloina, joita kuolataan. Omituinen työpaikka. Oletko ajatellut vaihtaa muualle?
Kauniilla ihmisellä voi olla huono itsetunto, eikä hän ymmärrä kuinka kaunis on. Epäreilua suhtautua yhtään mitenkään eri tavalla häneen kuin kaikkiin muihinkin.
Ongelma poistuisi, jos sekaisin olevat miehet malttaisivat tehdä työnsä eikä niitä tarvitsisi paikkailla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Ja, mikä tämä hyöty olisi? Aina joku tollo töissä keskeyttämässä ja huomiota hakemassa? Jatkuva häirintä julkisilla paikoilla? Kumppani kinnostunut vain ulkonäöstäsi, ei sinun ajatuksista?
Et ole ilmeisesti ole ollut naisvaltaisella alalla, kun toimistoon sattuu astelemaan mallitason mies. Harvinaista se toki on, mutta reaktio on hyvin merkillinen, kun näin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Mua **tuttaa kun tavallisena saa painaa töitä hulluna ja sen missin ei tarvitse edes nähdä vaivaa. Menee motivaatio yrittää mitään. Herää kysymys miksei vain menisi itsekin mistä aita on matalin kun kerran asiat on näin.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma poistuisi, jos sekaisin olevat miehet malttaisivat tehdä työnsä eikä niitä tarvitsisi paikkailla.
Tätä ei uskoisi todeksi, jos ei omin silmin näkisi miten miehet muuttuu sen kaunottaren edessä ja työnteosta ei meinaa tulla mitään 🤦
Sitten niiden kauniiden pitää olla tosi tarkkoina, ettei nämä luuserit olettaisi saavansa vihreää valoa häneltä. Stalkkerivaara. Sitten me vanhemmat naiset otetaan suojaamme noita nuoria naisia ja se voi näyttää käärmeissään ololta.
On näissä nuorissa myös niitä jotka kyllä pärjää, eli eivät ole liian kilttejä.
Miksi naiset olisi käärmeissään? Taidat kuvitella turhia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua **tuttaa kun tavallisena saa painaa töitä hulluna ja sen missin ei tarvitse edes nähdä vaivaa. Menee motivaatio yrittää mitään. Herää kysymys miksei vain menisi itsekin mistä aita on matalin kun kerran asiat on näin.
Niin mihin sen missin ei sitten tarvitse nähdä vaivaa? Töitä hänkin joutuu tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kauniille naiselle anneta teille töitä vai, mitä höpäjät? Miehethän nimenomaan pyytävät kauniilta naisilta apua kaiken maailman projekteihin vain päästäkseen naisen kanssa tiiviiseen kontaktiin mieluiten kaksin ylitöissä. Ja nämä projektit siis kauniin naisen normaalien työtehtävien päälle.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ilmeisesti ole ollut naisvaltaisella alalla, kun toimistoon sattuu astelemaan mallitason mies. Harvinaista se toki on, mutta reaktio on hyvin merkillinen, kun näin tapahtuu.
On tullut tämäkin nähtyä ja hauskaa se on. Yhtäkkiä tunnelma on erittäin hunajainen ja jatkuu sellaisena myös vähän aikaa sen pitkän ja komean fyssarin/kuskin/lääkärin lähdettyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mihin sen missin ei sitten tarvitse nähdä vaivaa? Töitä hänkin joutuu tekemään.
Inceli itkee, kun kaunis nainen saa seksiä sormia napsauttamalla eikä tarvitse tehdä töitä sen eteen. Kaiken muun eteen kaunis nainen joutuu tekemään töitä ihan kuin muutkin ja harva kaunis nainen haluaa sitä satunnaista seksiä, jota olisi helposti saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
No esim siksi että kilpakosijoiden soidinmenoja ja huomionhakua on hyvin kiusallista seurata työpaikalla?
Juust näin. Aina tämä sama, naiset on kiin kateellisia kauniille naisille. Ei ole. Jotkut yksittäiset voivat olla, mutta edelleen kauniita kohdellaan paremmin. Jos et huomaa ulkonäkösi aiheuttavan sitä, että sinut huomioidaan kauniista, et ole kovinkaan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Tämä 😂
olin aikanaan töissä eräässä markkinointitoimistossa, jossa valtaosa työntekijöistä oli naisia. Sinne tuli hommiin aivan satumaisen komea nuorehko mies, ja voi jeesus mitä sekoilua sen konttorin meno oli sen jälkeen. Jatkuvaa tuijottamista, lirkuttelua, ihmeellisiä jäätymisiä naisilta kun mies tuli viereen, ja sellaista aivan naurettavan pitkälle vietyä huomion hakemista tältä mieheltä. Eikä mennä nyt siihen, mitä tapahtui kun alkoholi lisättiin mukaan tähän yhtälöön firman pikkujoulujen myötä 😃
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat olleet aikanaan nuoria kaunottaria. Se niin tiedetään ja muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen isossa konepajassa töissä ja kun saapuvan rekan kuski sattuu olemaan nainen niin miehet kilpaa juoksee kuka saa trukilla purkaa/lastata kuorman! Sitten kun rekkakuski onkin mies niin trukkikuskeja ei näy missään. Rekkakuski pyörii hallissa kuin r*ssä anttilassa etsimässä trukkikuskeja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim siksi että kilpakosijoiden soidinmenoja ja huomionhakua on hyvin kiusallista seurata työpaikalla?
😆😂. Kiusallisuuden vuoksi kyllä, työpaikalla pitäisi käyttäytyä asiallisesti, eikä roikkua tyttöjen perässä. Aiheuttaa heille ahdistusta ja pelkojakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceli itkee, kun kaunis nainen saa seksiä sormia napsauttamalla eikä tarvitse tehdä töitä sen eteen. Kaiken muun eteen kaunis nainen joutuu tekemään töitä ihan kuin muutkin ja harva kaunis nainen haluaa sitä satunnaista seksiä, jota olisi helposti
Ei muuten tarvi. Sieltä toimistosta löytyy apua * eikä tarvi edes kysyä* ja kaikki tuodaan sun eteen hopealautasella.