Hyvät Siskot! Lopetetaan joukolla runsas meikkaaminen ja jos emme sellaisina kelpaa kunnon miehille niin olkoot sitten. Arkena meikataan vai
Hyvät Siskot! Lopetetaan joukolla runsas meikkaaminen ja jos emme sellaisina kelpaa kunnon miehille niin olkoot sitten. Arkena meikataan vain seuraavalla: ripsaria, huulipunaa, -kiiltoa, ehkä kulmakynää kevyesti, ehkä ohuesti poskipunaa eikä muuta. Aidot ja hyvinhoidetut kynnet siistillä lakalla ja tukkaa ei värjätä hirveäksi vaan se laitetaan nätisti jos ei itsestään ole. Siistit vaatteet, jotka eivät paljasta mitään erikoista muuta kuin normaalisti omien muotojen ääriviivat! Legginssien käytölle totaalikielto - kuuluvat jumppasaliin.
Suoraan sanoen nykynaiset eivät osaa enää pukeutua nätisti ja siististi ja voi kysyä mistä moinen kehitys? Nykypukeutuminen ei ole edes seksikästä - SE ON HALVAN NÄKÖISTÄ - ja kuka haluaa olla halvan näköinen? Tehkää itsestänne arvokkaan näköisiä!
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämmöisiä nämä lumihiutaleet ovat todellisuudessa. eivät kykene edes olemaan meikkaamatta, jos kaikki muut lumihiutaleet ei lopeta meikkaamista samaan aikaan.
varsinaista harmaa loskaa kaikki nämä lumihiutaleet
Meikkaaminen on kuin kylmä sota. Kun Neuvostoliitolla kerta oli ydinase, se piti olla myös Yhdysvalloilla. Mitä enemmän toinen hankkii hävittäjiä ja ydinkärkiä, sitä enemmän pitää hankkia myös tälle puolelle Berliinin muuria. Meikkauksen kilpavarustelu on sama. Ja meikkaaminen ei tuo ikinä lopullista itsevarmuutta.
Otattekohan te meikkaamisen pikkasen turhan vakavasti?
Miehet ja myös naiset ovat rakastuneet meikittömiin naisiin jo satojatuhansia vuosia. On sitä ennekin koettu himoa ja hekumaa. Ja aivan yhtä epävarmaksi tuntee suurin osa naisista olonsa edelleen. Meikki ei ole vähentänyt ulkonäköpaineita. Eivätkä ulkonäköpaineet katoa koskaan tässä naisten toisiaan vastaan aloittamassa kilpavarustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Paras sääntö on, että jokainen saa olla omanlaisensa elämän loppuun, meikattuna tai ilman. Ei mitään saneluja pidä ulkopuolelta tulla tai niitä toteuttaa. Yks tykkää olla meikittä, toinen meikkaa päivittäin. Molemmat yhtä hyviä. Pääasia on, että ihminen itse on tyytyväinen. T ikäihminen
Really?!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuullut täällä aikaisemmin, että ei naiset suinkaan miehiä varten meikkaa, vaan ihan itseään. Siksi tämä aloitus kummastuttaa.
Ja vaikka naiset meikkaisivat vain miehiä varten, niin omasta henkilökohtaisesta mielestä olisi vaan positiivista, että meikkaaminen loppuisi. Luonnollista kauneutta on paljon mukavampi katsoa. Olisi jännä tietää paljonko sellaista olisi.
-Mies
Tämä aloitushan on miehen tekemä. Kai sen tajusit?
Ja naiset ei ole olemassa sun silmänruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämmöisiä nämä lumihiutaleet ovat todellisuudessa. eivät kykene edes olemaan meikkaamatta, jos kaikki muut lumihiutaleet ei lopeta meikkaamista samaan aikaan.
Meikkaaminen on kuin kylmä sota. Kun Neuvostoliitolla kerta oli ydinase, se piti olla myös Yhdysvalloilla. Mitä enemmän toinen hankkii hävittäjiä ja ydinkärkiä, sitä enemmän pitää hankkia myös tälle puolelle Berliinin muuria. Meikkauksen kilpavarustelu on sama. Ja meikkaaminen ei tuo ikinä lopullista itsevarmuutta.
Otattekohan te meikkaamisen pikkasen turhan vakavasti?
Otatkohan sinä ajanvietteenä käytettävän keskustelun pikkasen turhan vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuullut täällä aikaisemmin, että ei naiset suinkaan miehiä varten meikkaa, vaan ihan itseään. Siksi tämä aloitus kummastuttaa.
Ja vaikka naiset meikkaisivat vain miehiä varten, niin omasta henkilökohtaisesta mielestä olisi vaan positiivista, että meikkaaminen loppuisi. Luonnollista kauneutta on paljon mukavampi katsoa. Olisi jännä tietää paljonko sellaista olisi.
-Mies
Really?!
Vierailija kirjoitti:
Paras sääntö on, että jokainen saa olla omanlaisensa elämän loppuun, meikattuna tai ilman. Ei mitään saneluja pidä ulkopuolelta tulla tai niitä toteuttaa. Yks tykkää olla meikittä, toinen meikkaa päivittäin. Molemmat yhtä hyviä. Pääasia on, että ihminen itse on tyytyväinen. T ikäihminen
Kannatan. Pidä oma tyylisi ja persoonasi ja älä kuuntele neuvoja ulkopuolelta saatko meikata, pitääkö meikata. Vai onko pakko olla ilman mitään kaunistumista, hiusten laittoa jne
Ihan sama mulle, kun en muutenkaan enää naisista jaksa välittää parisuhdemielessä, oli sitten meikkiä tai ei. Toki, ymmärrän hyvin ja arvostan meikkaamiseen laitettua aikaa ja vaivaa. Plus myös tietysti meikin poistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies
Minä heitä kuitenkin sellaisena käytän. Naiset ovat olemassa minulle minun narsistisia tarpeitani varten.
- mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies
Löysää pipoa pari naksua. Ei auringonlaskukaan ole olemassa mun silmänruuaksi, mutta onhan se kaunis ja kiva katsottava.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies
Löysää pipoa pari naksua. Ei auringonlaskukaan ole olemassa mun silmänruuaksi, mutta onhan se kaunis ja kiva katsottava.
-Mies
Ja senkään ei tartte välittää sun henkilökohtaisista mieltymyksistäsi. Se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies
-Mies
Ja senkään ei tartte välittää sun henkilökohtaisista mieltymyksistäsi. Se vain on.
Ihan täysin samaa mieltä. Kenenkään ei tarvitse välittää mun henkilökohtaisista mielipiteistä. Siksi ne onkin juuri niitä. Ja mielipiteistä suntyy keskustelu.
-Mika
Meikit eivät tee iholle hyvää, se on varmaa ja kemikaali kuorma kasvaa. Järkytyin pari päivää sitten, kun näin Pippa Laukan naaman lähikuvassa. Mikä määrä ryppyjä, olen yli 20 vuotta vanhempi, mutta ei minulla ole tuollaisia valoja.
Kauhistuttaa, kun ei vielä kunnolla teini-ikään ehtinyt lapsenlapsi käyttää kaikkia mahdollisia aineita naamaansa, pitää puhdistaa, virkistaa kosteuttaa ja sitten naamioita. Kyllä kasvot pysyy kunnossa ihan välttämällä aurinkoa, mutta ei se mene perille. Viiskymppiset ovat todella ryppyisiä, ei auta vaikka kuinka treenattu vartalo vanhoilta näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan pikku päivänsäde, entä jos tämän vauvapalstalla marisemisen sijaan menisit vaikka ulos lenkille. Siellä näet joko sitä ihan oikeeta harmaata loskaa tai ehkä jopa päivänsäteen, jos hyvin käy. Joka tapauksessa saat paljon paremman mielen kuin tirisemällä täällä mammoille meikeistä.
Itse en ole meikannut ainakaan 30 vuoteen! Myrkkyjä saa muutenkin itseensä ilman meikkejäkin!
Hups. Tuli laitettua oikea nimi :) Ja tästähän voi päätellä suunnilleen ikäni.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Meikit eivät tee iholle hyvää, se on varmaa ja kemikaali kuorma kasvaa. Järkytyin pari päivää sitten, kun näin Pippa Laukan naaman lähikuvassa. Mikä määrä ryppyjä, olen yli 20 vuotta vanhempi, mutta ei minulla ole tuollaisia valoja.
Kauhistuttaa, kun ei vielä kunnolla teini-ikään ehtinyt lapsenlapsi käyttää kaikkia mahdollisia aineita naamaansa, pitää puhdistaa, virkistaa kosteuttaa ja sitten naamioita. Kyllä kasvot pysyy kunnossa ihan välttämällä aurinkoa, mutta ei se mene perille. Viiskymppiset ovat todella ryppyisiä, ei auta vaikka kuinka treenattu vartalo vanhoilta näyttävät.
Olipas ristiriitainen kirjoitus. Järkytyit Pippa Laukan rypyistä, ja kerrot kuinka 20v vanhempana et ole yhtään niin ryppyinen. Kumminkin kerrot että viisikymppiset on ryppyisiä ja näyttävät vanhoilta (paitsi ilmeisesti sinä).
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen sanoo suojaavansa ihoaan, kun ei käytä meikkiä, mutta iloisesti unohtavat auringon, ilmansaasteet, jne.
-Mies