Hyvät Siskot! Lopetetaan joukolla runsas meikkaaminen ja jos emme sellaisina kelpaa kunnon miehille niin olkoot sitten. Arkena meikataan vai
Hyvät Siskot! Lopetetaan joukolla runsas meikkaaminen ja jos emme sellaisina kelpaa kunnon miehille niin olkoot sitten. Arkena meikataan vain seuraavalla: ripsaria, huulipunaa, -kiiltoa, ehkä kulmakynää kevyesti, ehkä ohuesti poskipunaa eikä muuta. Aidot ja hyvinhoidetut kynnet siistillä lakalla ja tukkaa ei värjätä hirveäksi vaan se laitetaan nätisti jos ei itsestään ole. Siistit vaatteet, jotka eivät paljasta mitään erikoista muuta kuin normaalisti omien muotojen ääriviivat! Legginssien käytölle totaalikielto - kuuluvat jumppasaliin.
Suoraan sanoen nykynaiset eivät osaa enää pukeutua nätisti ja siististi ja voi kysyä mistä moinen kehitys? Nykypukeutuminen ei ole edes seksikästä - SE ON HALVAN NÄKÖISTÄ - ja kuka haluaa olla halvan näköinen? Tehkää itsestänne arvokkaan näköisiä!
Kommentit (137)
Hyvät veljet! Vaikka te kuinka täällä ulisette, niin naiset ei lopeta meikkaamista, pyllytrikoiden käyttöä tai anna pillua luusereille.
Huvipuistohullu kirjoitti:
"Arkena meikataan vain seuraavalla: ripsaria, huulipunaa, -kiiltoa, ehkä kulmakynää kevyesti, ehkä ohuesti poskipunaa eikä muuta. Aidot ja hyvinhoidetut kynnet siistillä lakalla"
Ei kai pakko oo ruveta vetämään tuollaista määrää pakkelia? 😄
Joo, kyllä meilläkin aamulla täällä maalla porukka hämmästyisi, kun vetäisisin maskeerattuna ensimmäiseen karjasuojaan...
Ja ei, en pakkeloi naamaani missään muuallakaan. Ei jaksa. Olen mikä olen. Ja hyvin on kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Naisille rohkeutta on meikitön selfie. Kyllä! Kuva ilman meikkiä. Hävetkää! Vahvistatte rohkeudellanne vain sitä, että naisen kuuluu olla meikattu.
Ei ole. Julkkiksille, jotka meikkaavat tai meikataan aina, se voi toki olla. Ei naisille.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti lopeta. Muutoinkaan en miesten takia meikkaa, vaan ihan itseni!
Ja jos meikkaatte vain itsenne tähden, älkää jaksako marista maskuliinista rakenteista.
Mä en ole sun siskosi, koska mulla ei ole veljeä. Voit lopettaa naisena esiintymisen, sun incelijutut paistaa susta läpi.
Kova on tarve kontrolloida naisten meikkaamista. Miksi?
Ei kiitos, en ole liittymässä tähän siskojen-kerhoon. Ostan mieluummin samalla rahalla vaikka piriä. Tulen iloiseksi ja laihdunkin samalla, jaksoin juosta toissa iltana kolmosen sporan perässä koko reitin läpi 23 kertaa ja kirjoitin 16 aloitusta palstalle.
Naiset itse nostavat rimaa korkeammalle. Jos naiset nukkuisivat sen ajan, jonka he käyttävät meikkaamiseen, he olisivat levänneempiä ja vähintään yhtä kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille rohkeutta on meikitön selfie. Kyllä! Kuva ilman meikkiä. Hävetkää! Vahvistatte rohkeudellanne vain sitä, että naisen kuuluu olla meikattu.
Ei ole. Julkkiksille, jotka meikkaavat tai meikataan aina, se voi toki olla. Ei naisille.
No, näihin haasteisiin on lähtenyt mukaan ihan perus muijatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, näihin haasteisiin on lähtenyt mukaan ihan perus muijatkin.
Ja miehet haasteisiin, jossa hypätään jumppapallon kanssa talon katolta asfalttiin. Joten?
Itseinholla rahastava kauneusteollisuus tekee ihmisistä toistensa kopioita. Juuri kun olet repinyt itsestäsi karvojesi lisäksi irti myös persoonasi, joku keksii jälleen uuden mielisairaan standardin täytettäväksi. Kilpajuoksu on loputon ja rahaa palaa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
"Arkena meikataan vain seuraavalla: ripsaria, huulipunaa, -kiiltoa, ehkä kulmakynää kevyesti, ehkä ohuesti poskipunaa eikä muuta. Aidot ja hyvinhoidetut kynnet siistillä lakalla"
Ei kai pakko oo ruveta vetämään tuollaista määrää pakkelia? 😄
Ei niin, riittää skin tint, aurinkopuuteri, kulmat ja huulet.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse nostavat rimaa korkeammalle. Jos naiset nukkuisivat sen ajan, jonka he käyttävät meikkaamiseen, he olisivat levänneempiä ja vähintään yhtä kauniita.
Entäs jos nainen meikkaa mieluummin kuin nukkuu?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tapetit, mitä räikeämpi ja värikkäämpi sen parempi. Ei kelleen olis vinkkiä jostain mallistosta?
Vilkaise Pip Studion mallistoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos nainen meikkaa mieluummin kuin nukkuu?
Ei saa, kun silloin se ei käytä aikaansa sillai kun jokun random mies tai nainen haluaisi.
Vanha vitsi sanoo, että miksi naiset meikkaa ja käyttävät hajusteita? Koska ovat rumia ja haisevat pahalle. No, vitsit vitseinä. Kukin tehköön miten tahtoo. Hajuja voisi joskus tosin vähentää. Ja lakata ne kynnet ulkotiloissa.
En käytä meikkiä tai kynsilakkaa. 2 krt vuodessa leikkautan huonot latvat pois hiuksista.
Jorma Juustomuna on taas katsonut tiktokista meikkitutoriaaleja, joissa lihava aasialaispoika muuttuu Kim Kardashianiksi.
Meanwhile toisessa ketjussa joku kranssitukkainen möhömaha ulisee, että naiset on homssuisia ja tyylittömiä eikä meikkaa tarpeeksi. Ja korkkarit!
Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta. Seksin aikana mies keskittyy selluliitin etsimisen sijaan pidättämään siemensyöksyä ja jännittämään, onko se tarpeeksi iso.