Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä en pääse erosta tai exästä yli/eteenpäin

Vierailija
17.11.2024 |

Mitä pitää tehdä. Koko ajan on/off. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta! Joko täällä taas?

Minäkin heräsin aikaisin vaikka menin tämän päivän puolella nukkumaan.

Jutellaan kohta - haen vain kahvikupposen tähän.

Vierailija
2/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin. miksi et pääse eteenpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä unohdat sen kun löydät uuden miesystävän.

Vierailija
4/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökullatkin sen tiesi: The fastest way to get over a man is to get under a new one.

Vierailija
5/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen laiska etsimään uutta miestä. Ei kiinnosta ja oon ruma ja lihava

Vierailija
6/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä miehessä oli spesiaalia? Ei suhteessaan vaan siinä miehessä. Ikävöitkö nyt vain sitä "tuttua ja turvallista" parisuhdetta, statusta kenties... Vai ihan sitä miestä? 

Vierailija
7/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mä olen laiska etsimään uutta miestä. Ei kiinnosta ja oon ruma ja lihava

Sitä parempi. Otat seuraavaksi projektiksi laihduttamisen. Oikeastaan, opettele ihan uusi elämäntapa kuntoilemisine ja terveellisin ruokavalioineen kaikkineen. Saat siitä sen verran sisältöä elämääsi, että unohdat sen entisen. Rakastu itseesi ja omaan potentiaaliisi.

Vierailija
8/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä miehessä oli spesiaalia? Ei suhteessaan vaan siinä miehessä. Ikävöitkö nyt vain sitä "tuttua ja turvallista" parisuhdetta, statusta kenties... Vai ihan sitä miestä? 

Tää mies on nykyään niin kova kehumaan itseään ja elämäänsä. Saa mut tuntemaan itseni epäonnistuneeksi. Jää rahaa paljon käytettäväksi ja säästöön, asuu ilmaiseksi äitinsä omistamassa asunnossa. Kehuu miten laihtunut ja kuntoilee paljon. Miten pärjää itekseen nyt.

Ap

Vierailija
9/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta ajattelit täällä tätä samaa jankuttaa?

Vierailija
10/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän itsearvostusta! Ajattelet suhteen huonoja puolia, sellaistako haluat elämältä? Jos hän jätti, haluatko jonkun joka ei halua sinua? Keskity itsesi kehittämiseen ja hyviin puoliin, anna kaikkien tunteiden tulla, ne menevät kyllä ohi. Ihmiset ovat selvinneet kautta aikojen kamalista asioista, johan nyt on kumma, jos sinä et pääse yli yhdestä miehestä!

Vierailija
11/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mies on nykyään niin kova kehumaan itseään ja elämäänsä. Saa mut tuntemaan itseni epäonnistuneeksi. Jää rahaa paljon käytettäväksi ja säästöön, asuu ilmaiseksi äitinsä omistamassa asunnossa. Kehuu miten laihtunut ja kuntoilee paljon. Miten pärjää itekseen nyt.

Ap

Ilmeisesti miehellä menee siis hyvin ilman sinua. Sinun kannattaa pyrkiä itsekin samaan, niin huomaat että näin on parempi.

Vierailija
12/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Discipline eli kurinalaisuus. Katkaies yhteys ja aina kun huomaat ajatuksen harhailevan eksään, kohdista se johonkin tulevaan

Vierailija
13/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmeisesti miehellä menee siis hyvin ilman sinua. Sinun kannattaa pyrkiä itsekin samaan, niin huomaat että näin on parempi.

Mä en osaa tai tiedä miten pyrkiä samaan?

Ap

Vierailija
14/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Discipline eli kurinalaisuus. Katkaies yhteys ja aina kun huomaat ajatuksen harhailevan eksään, kohdista se johonkin tulevaan

Mihin muuhun mä sen kohdistan. Tää on eka eroni..

Ap

Vierailija
15/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun mä sen kohdistan. Tää on eka eroni..

Ap

Ihan aluksi vaikka siihen, että mietit mitä haluat elämältäsi. Haluatko suhteen - jos kyllä, niin mieti millainen kumppani olisi sinulle sopivampi. Jos et, niin mitä muuta haluat elämääsi? Harrastuksia, työtä, jne.?

Treffeillä käyminen ja uusien ihmisten huomio auttaa huomattavasti, mutta siinä pitää olla todella tarkkana, ettei lankea huonoon kumppaniin heikossa tilassa ollessaan. Eli treffeille vasta sitten, kun olet päässyt vähän pidemmälle ja tiedät, mitä haulat tulevalta kumppaniltasi

Vierailija
16/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä en osaa tai tiedä miten pyrkiä samaan?

Ap

Teet niitä asioita mitkä tekee sinut iloiseksi. Käy ulkona, aloita uusi harrastus, matkustele, deittaile uusien miesten kanssa. Nyt olet vapaa tekemään mitä vain haluat.

Vierailija
17/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta! Joko täällä taas?

Minäkin heräsin aikaisin vaikka menin tämän päivän puolella nukkumaan.

Jutellaan kohta - haen vain kahvikupposen tähän.

Olen tämä ekana kommentoinut... Nyt pitäisi jo hakea toinen kuppi kahvia... jäin tähän kommentoimaan kaikenlaista vaikka kamala olo... liian lyhyeksi jäänyt yöuni... lähden kohta kävelylle kun jäi eilen lenkki tekemättä - ei hyvä... palaan ehkä tähän ketjuun sitten jossain vaiheessa.

Luulen kyllä että sulla on jotain selvittämätöntä exäsi kanssa ja siksi et pääse yli. Ahdistaako myös? Kyllä sun tarttis vaan ottaa siihen yhteyttä ja alkaa selvittää jollakin muulla tavalla kuin palstailulla ja ypöyksin pähkäilemällä... Oletko ehkä vastaillut itsellesi tässä ketjussa? Onko muuten kyse yhdestä exästä ja erosta tästä vai exästä ja erosta jostain toisesta? En yhtään ihmettelisi vaikka sinulla olisi hirveä soppa päässäsi ja mietit omaa osuuttasi kaikkeen... Oman osuutesi ikävistäkään puolista et taida päästä eroon ilman että selvität asiat naisesi (naistesi?) kanssa... 

Palaillaan...

Vierailija
18/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ruokavalio ja aloita kuntoilu. Uusi vaatekaapin sisältöä kun olet jäntevöitynyt. Tukkaan öljyhoito ja ihonhoitorutiinit kuntoon. Lue jostain aiheesta josta et tiedä mitään. Ota ekstraduuni tilapäisesti jouluapulaisena niin saat enemmän rahaa.

Vierailija
19/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa, mä en pysty, mä en kykene, mä oon ruma ja lihava. Miten musta tuntuu, että sä et edes halua päästä yli siitä eksästäsi. Mieluummin ryvet itsesäälissä. Mikäs siinä, ryve oikein kunnolla. Sitten kun alkaa kyllästyttää, repäise itses irti ja ota edellä olleista neuvoista vaari 👴🏼. 

Vierailija
20/34 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa haavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän