Hyvät Siskot! Lopetetaan joukolla runsas meikkaaminen ja jos emme sellaisina kelpaa kunnon miehille niin olkoot sitten. Arkena meikataan vai
Hyvät Siskot! Lopetetaan joukolla runsas meikkaaminen ja jos emme sellaisina kelpaa kunnon miehille niin olkoot sitten. Arkena meikataan vain seuraavalla: ripsaria, huulipunaa, -kiiltoa, ehkä kulmakynää kevyesti, ehkä ohuesti poskipunaa eikä muuta. Aidot ja hyvinhoidetut kynnet siistillä lakalla ja tukkaa ei värjätä hirveäksi vaan se laitetaan nätisti jos ei itsestään ole. Siistit vaatteet, jotka eivät paljasta mitään erikoista muuta kuin normaalisti omien muotojen ääriviivat! Legginssien käytölle totaalikielto - kuuluvat jumppasaliin.
Suoraan sanoen nykynaiset eivät osaa enää pukeutua nätisti ja siististi ja voi kysyä mistä moinen kehitys? Nykypukeutuminen ei ole edes seksikästä - SE ON HALVAN NÄKÖISTÄ - ja kuka haluaa olla halvan näköinen? Tehkää itsestänne arvokkaan näköisiä!
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastaa käyttää näennäisvaltaa. Aletaan määräilemään miten paljon joku toinen saa käyttää ripsiväriä, minkälaisia vaatteita saa pukea, jne. Kova tarve heillä saada ihmiset vastakkaisiin puolueisiin tappelemaan keskenään, tosin pikkuasioista, mutta silti. Pahaa jälkeä tulee jos vahingossa pääsevät päättämään tärkeistä asioista.
Ap, tunnetko kovinkin usein itsesi naiseksi? Onko tuo syysi roikkua palstalla ja vihata oikeita naisia, suvaitsevaisuutta ja humaanisia arvoja? Kateus? Vai katkeruus siitä, että itse ei ole uskaltanut tehdä ratkaisuja oman elämänsä suhteen?
Luuletko olevasi nyt jotenkin, no fiksu?🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten on hyvä että aloittaja syntyi Suomeen, paljon valinnanvaraa hänellä tyttöystävämarkkinoilla :D
Minä meikkaan useimpina päivinä hyvin selkeästi. Jotkut ottavat sen jonkinlaisena kannanottona vaikka ainoa syy on että pidän meikkaamisesta ja on kiva laittaa kultaista luomiväriä vaikka normaalina marraskuisena tiistaina :)
Sitten jos naiset rupeisivat panostamaan ulkonäköönsä yhtä vähän kuin miehet, niin miesten ulinasta ei tulis loppua 😂. Onkohan miehet koskaan ajatelleet, että jos ne heräis vähän aiemmin aamulla komistautumaan, niin pillunsaantikin olis helpompaa? Nainen on kuitenkin visuaalinen olento.
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti on hoettu sitä mantraa, että naiset laittautuvat ja pukeutuvat vain itseään varten?
Niin? Edelleen naiset ovat sitä mieltä. Tuo naisena esiintyvä av-trolli ei ole naista nähnytkään (varmaan siihen seitsemään vuoten).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti on hoettu sitä mantraa, että naiset laittautuvat ja pukeutuvat vain itseään varten?
Niin? Edelleen naiset ovat sitä mieltä. Tuo naisena esiintyvä av-trolli ei ole naista nähnytkään (varmaan siihen seitsemään vuoten).
🥱
Aika paljon suosittelet arkimeikkiin. Kuvailit aikalailla minun JUHLAmekkkini!
Omaan arkimeikkiin ei kuulu edes ripsaria, saati jotain muita tököttejä. Unihiekat hieron silmistä ja hiukset harjaan sekä kiinnitän (yleensä ponnari, toisinaan letit) pois naaman edestä. En ole meikannut arkisin sitten teinivuosien - ei minun tarvitse yrittää päteä ulkonäölläni.
En jaksanut lukea aloitusta, sillä tekstin pituuden, huutomerkkien ja isojen kirjainten takia vaikutti äkkiseltään sellaiselta pimppiragelta, anteeksi jos olen väärässä. Sitten asiaan.
Näin miehenä puollan täysin sitä, että naiset ei meikkaisi. En näe sillä juuri mitään arvoa, jos nainen on kaunis on hän lähes poikkeuksetta kauniimpi ilman meikkejä. Ainoastaan alle 1% naisista meikkaa itsensä kauniimmaksi, silloin kun näin on niin se kieltämättä on kivan näköistä, mutta silloinkin olisi kivempi tietää miltä hän näyttää normaalisti, ellei sitten meikkaa itseään joka päivä samalla tavalla, mielellään ennenkuin herään, rumasti sanottu, tiedän mutta ymmärtänette pointin. Suurimmalla osalla bile tai juhla meikkejä sanotaan leikkisästi sotamaalauksiksi, mutta oikeasti ne näyttää juuri siltä, ei kauniimmalta. Ainoa milloin niillä maalauksilla on edes jotain arvoa on jossain pimeässä baarissa kun itse on ympäri päissään, mutta ne pelonsekaiset tunteet seuraavana aamuna saa aina pohtimaan absolutismia.
Eihän se oikeastaa ketään häiritse jos naiset riitelee keskenään ripsiväreistä. Pysyvät poissa tärkeimmistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten on hyvä että aloittaja syntyi Suomeen, paljon valinnanvaraa hänellä tyttöystävämarkkinoilla :D
Minä meikkaan useimpina päivinä hyvin selkeästi. Jotkut ottavat sen jonkinlaisena kannanottona vaikka ainoa syy on että pidän meikkaamisesta ja on kiva laittaa kultaista luomiväriä vaikka normaalina marraskuisena tiistaina :)
Sitten jos naiset rupeisivat panostamaan ulkonäköönsä yhtä vähän kuin miehet, niin miesten ulinasta ei tulis loppua 😂. Onkohan miehet koskaan ajatelleet, että jos ne heräis vähän aiemmin aamulla komistautumaan, niin pillunsaantikin olis helpompaa? Nainen on kuitenkin visuaalinen olento.
Pillua on nykyään paljon helpompaa saada kuin koskaan ennen.
No sehän on hyvä sitten 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastaa käyttää näennäisvaltaa. Aletaan määräilemään miten paljon joku toinen saa käyttää ripsiväriä, minkälaisia vaatteita saa pukea, jne. Kova tarve heillä saada ihmiset vastakkaisiin puolueisiin tappelemaan keskenään, tosin pikkuasioista, mutta silti. Pahaa jälkeä tulee jos vahingossa pääsevät päättämään tärkeistä asioista.
Naiset ovat tehokkaita vaientamaan kriitikon. He ovat joukkolynkkaamisen ja noitavainomaisen toiminnan mestareita. He puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo. Esimerkiksi minua on epäilty naisvihaajaksi, tai että minulla on omaan naiseuteeni liittyvä ongelma, en ymmärrä omaa parastani ja maailmankuvassaani on jokin todella pahasti vialla. Suhteessa vallalla olevaan tapaam puhua eli pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavaan keskusteluun, olen parjatun ja väärinymmärretyn osapuolen, miesten, puolella.
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla niin, että naisilla on monenlaisia ja erilaisia motivaatioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih
No se että mies harjaa parran tai laittaa geeliä tukkaan, ei mitenkään vastaa meikkaamista, joten sun toive toteutuisi oikeastaan ainoastaan sillä, että myös miehet heräisi aamulla aikaisin ihan rehellisesti vaan meikkaamaan itsensä näyttämään täysin erilaiselta kuin oikeasti näyttävät. Olisiko tuossa sitten mitään järkeä, epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon suosittelet arkimeikkiin. Kuvailit aikalailla minun JUHLAmekkkini!
Omaan arkimeikkiin ei kuulu edes ripsaria, saati jotain muita tököttejä. Unihiekat hieron silmistä ja hiukset harjaan sekä kiinnitän (yleensä ponnari, toisinaan letit) pois naaman edestä. En ole meikannut arkisin sitten teinivuosien - ei minun tarvitse yrittää päteä ulkonäölläni.
Ja silti se ei tee susta yhtään parempaa tai pätevämpää ihmistä kuin joku, joka meikkaa.
Mitäs taikameikkiä AP:lla on? Saako sillä loihdittua 30 kiloa ylipainoa pois?
Meikkaus on aivan turhaa. Ensin ostat sen Tikkurilan ämpärin ja sudit naamaan, illalla peset tärpätillä pois. Tätä toistetaan päivittäin. Ei mitään järkeä.
Ite en oo koskaan meikannu enkä tuu meikkaamaan.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih
No se että mies harjaa parran tai laittaa geeliä tukkaan, ei mitenkään vastaa meikkaamista, jote
Ja sitten miehet ulisee, kun naisia miellyttää ulkomailta tullut normaalipainoinen mies, joka pukeutuu makeesti, laittaa tukkaansa, tuoksuu hyvältä, nyppii kulma-, nenä- ja korvakarvansa, kosteuttaa ihonsa ja tasoittaa sen sävyn ja sheivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih
No se että mies harjaa parran tai laittaa geeli
Niinpä. Täällä miehen pitäis kelvata lökäpöksyisenä ja pasqaltahaisevana metsäläisenä, mutta naisen pitäis olla just kunkin miehen silmää miellyttävä - milloin puhdas elovenatyttö ja milloin virolainen huts*. Parempi olla ohan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tehokkaita vaientamaan kriitikon. He ovat joukkolynkkaamisen ja noitavainomaisen toiminnan mestareita. He puuttuvat siihen, kuka kommentin sanoo, ei siihen, mitä hän sanoo. Esimerkiksi minua on epäilty naisvihaajaksi, tai että minulla on omaan naiseuteeni liittyvä ongelma, en ymmärrä omaa parastani ja maailmankuvassaani on jokin todella pahasti vialla. Suhteessa vallalla olevaan tapaam puhua eli pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavaan keskusteluun, olen parjatun ja väärinymmärretyn osapuolen, miesten, puolella.
Kas, täällä taas tämä ``naisasiantuntija`` (sanan kaikissa merkityksissä, lainausmerkkeineen) keskustelee yksinään naisten paskuudesta. Yläpeukut kännykältä ja pöytäkoneelta, välittömästi kun ``asiantunteva analuysi naisista`` on oksennetu eetteriin. Onko kivempi vihata naisia netissä kuin yksin siellä komerossa? Entä jos menisit välillä vaikka salille tai lenkille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla niin, että naisilla on monenlaisia ja erilaisia motivaatioita?
Eieieii, ei ole mahdollista! Mun asiantuntevan näkemykseni mukaan naisilla on yksi yhteinen tajunta joka tuottaa vain yhteisiä mielipiteitä, joita mä analysoin ja paheksun täällä palstalla aamusta iltaan, koska mulla ei ole muuta elämää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih
Parempi olla ohan mitä haluaa.
Totta. Minä haluan olla mettäläinen partoineni. Iha sama mitä mieltä muut on siitä.
M45