Hyvät Siskot! Lopetetaan joukolla runsas meikkaaminen ja jos emme sellaisina kelpaa kunnon miehille niin olkoot sitten. Arkena meikataan vai
Hyvät Siskot! Lopetetaan joukolla runsas meikkaaminen ja jos emme sellaisina kelpaa kunnon miehille niin olkoot sitten. Arkena meikataan vain seuraavalla: ripsaria, huulipunaa, -kiiltoa, ehkä kulmakynää kevyesti, ehkä ohuesti poskipunaa eikä muuta. Aidot ja hyvinhoidetut kynnet siistillä lakalla ja tukkaa ei värjätä hirveäksi vaan se laitetaan nätisti jos ei itsestään ole. Siistit vaatteet, jotka eivät paljasta mitään erikoista muuta kuin normaalisti omien muotojen ääriviivat! Legginssien käytölle totaalikielto - kuuluvat jumppasaliin.
Suoraan sanoen nykynaiset eivät osaa enää pukeutua nätisti ja siististi ja voi kysyä mistä moinen kehitys? Nykypukeutuminen ei ole edes seksikästä - SE ON HALVAN NÄKÖISTÄ - ja kuka haluaa olla halvan näköinen? Tehkää itsestänne arvokkaan näköisiä!
Kommentit (137)
Tuntuu lohduttavalta laittaa omat heikkoudet ja epävarmuudet miesten sortamisen piikkiin?
Kuules ap, nyt jos koskaan me naiset saadaan ihan itte päättää miten meikataan ja kammataan tai kuinka pukeudutaan. Et lähde sitä mulle sanelemaan. Eilen laitoin enemmän meikkiä kuin normaalisti sillä lähdettiin pitkästä aikaa ihmisten ilmoille, en tehnyt sitä miesten takia vaan koska halusin tuntea itseni väkijoukossa nätimmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuules ap, nyt jos koskaan me naiset saadaan ihan itte päättää miten meikataan ja kammataan tai kuinka pukeudutaan. Et lähde sitä mulle sanelemaan. Eilen laitoin enemmän meikkiä kuin normaalisti sillä lähdettiin pitkästä aikaa ihmisten ilmoille, en tehnyt sitä miesten takia vaan koska halusin tuntea itseni väkijoukossa nätimmäksi.
Meikki tekee naisesta nätimmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikit eivät tee iholle hyvää, se on varmaa ja kemikaali kuorma kasvaa. Järkytyin pari päivää sitten, kun näin Pippa Laukan naaman lähikuvassa. Mikä määrä ryppyjä, olen yli 20 vuotta vanhempi, mutta ei minulla ole tuollaisia valoja.
Kauhistuttaa, kun ei vielä kunnolla teini-ikään ehtinyt lapsenlapsi käyttää kaikkia mahdollisia aineita naamaansa, pitää puhdistaa, virkistaa kosteuttaa ja sitten naamioita. Kyllä kasvot pysyy kunnossa ihan välttämällä aurinkoa, mutta ei se mene perille. Viiskymppiset ovat todella ryppyisiä, ei auta vaikka kuinka treenattu vartalo vanhoilta näyttävät.
Ja taas oikein oivallinen esimerkki naisvihasta.
No ei ole. Aikas pitkälti faktaa. Tuo auringon välttäminen... se kannattaisi aina muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikki tekee naisesta nätimmän?
Ei se miehillekään pahaa tekisi. Itse tykkään miehistä, joilla on rokkimeikit. Seksikästä ja persoonallista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tapetit, mitä räikeämpi ja värikkäämpi sen parempi. Ei kelleen olis vinkkiä jostain mallistosta?
Vilkaise Pip Studion mallistoja!
William Morris on myös näyttävää.
Rakastan eniten sitä, että muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu minulle pätkän vertaa. Julkinen tila ei kuulu pelkästään kaltaiselleni keski-ikäiselle naiselle. Se kuuluu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan eniten sitä, että muiden pukeutuminen tai ulkonäkö ei kuulu minulle pätkän vertaa. Julkinen tila ei kuulu pelkästään kaltaiselleni keski-ikäiselle naiselle. Se kuuluu kaikille.
Hear, hear! Tuon kun jokainen tajuaisi.
Olisi kyllä hyvä, jos naiset lopettaisivat meikkaamisen. Ikävä kyllä noin ei tule koskaan tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikit eivät tee iholle hyvää, se on varmaa ja kemikaali kuorma kasvaa. Järkytyin pari päivää sitten, kun näin Pippa Laukan naaman lähikuvassa. Mikä määrä ryppyjä, olen yli 20 vuotta vanhempi, mutta ei minulla ole tuollaisia valoja.
Kauhistuttaa, kun ei vielä kunnolla teini-ikään ehtinyt lapsenlapsi käyttää kaikkia mahdollisia aineita naamaansa, pitää puhdistaa, virkistaa kosteuttaa ja sitten naamioita. Kyllä kasvot pysyy kunnossa ihan välttämällä aurinkoa, mutta ei se mene perille. Viiskymppiset ovat todella ryppyisiä, ei auta vaikka kuinka treenattu vartalo vanhoilta näyttävät.
No ei ole. Aikas pitkälti faktaa. Tuo auringon välttäminen... se kannattaisi aina muistaa.
Siksi onkin hyvä suojata sitä ihoaan, esim meikillä.
"Siksi onkin hyvä suojata sitä ihoaan, esim meikillä"
Mä suojaan aurinkorasvalla ja lippiksellä 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onpas. Tuon kirjoituksen pointti ei ollut auringon välttäminen. Teksti oli silkkaa huonosti piilotettua itsekorostusta, muut naiset on . . .
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mitä pahaa on siinä, jos se aurinkorasva tasoittaa samalla ihon väriä?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mitä pahaa on siinä, jos se aurinkorasva tasoittaa samalla ihon väriä?
No ei mitään 😃
No sitten on hyvä että aloittaja syntyi Suomeen, paljon valinnanvaraa hänellä tyttöystävämarkkinoilla :D
Minä meikkaan useimpina päivinä hyvin selkeästi. Jotkut ottavat sen jonkinlaisena kannanottona vaikka ainoa syy on että pidän meikkaamisesta ja on kiva laittaa kultaista luomiväriä vaikka normaalina marraskuisena tiistaina :)
Vierailija kirjoitti:
No sitten on hyvä että aloittaja syntyi Suomeen, paljon valinnanvaraa hänellä tyttöystävämarkkinoilla :D
Minä meikkaan useimpina päivinä hyvin selkeästi. Jotkut ottavat sen jonkinlaisena kannanottona vaikka ainoa syy on että pidän meikkaamisesta ja on kiva laittaa kultaista luomiväriä vaikka normaalina marraskuisena tiistaina :)
Sitten jos naiset rupeisivat panostamaan ulkonäköönsä yhtä vähän kuin miehet, niin miesten ulinasta ei tulis loppua 😂. Onkohan miehet koskaan ajatelleet, että jos ne heräis vähän aiemmin aamulla komistautumaan, niin pillunsaantikin olis helpompaa? Nainen on kuitenkin visuaalinen olento.
Naiset rakastaa käyttää näennäisvaltaa. Aletaan määräilemään miten paljon joku toinen saa käyttää ripsiväriä, minkälaisia vaatteita saa pukea, jne. Kova tarve heillä saada ihmiset vastakkaisiin puolueisiin tappelemaan keskenään, tosin pikkuasioista, mutta silti. Pahaa jälkeä tulee jos vahingossa pääsevät päättämään tärkeistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos naiset rupeisivat panostamaan ulkonäköönsä yhtä vähän kuin miehet, niin miesten ulinasta ei tulis loppua 😂. Onkohan miehet koskaan ajatelleet, että jos ne heräis vähän aiemmin aamulla komistautumaan, niin pillunsaantikin olis helpompaa? Nainen on kuitenkin visuaalinen olento.
Pillua on nykyään paljon helpompaa saada kuin koskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastaa käyttää näennäisvaltaa. Aletaan määräilemään miten paljon joku toinen saa käyttää ripsiväriä, minkälaisia vaatteita saa pukea, jne. Kova tarve heillä saada ihmiset vastakkaisiin puolueisiin tappelemaan keskenään, tosin pikkuasioista, mutta silti. Pahaa jälkeä tulee jos vahingossa pääsevät päättämään tärkeistä asioista.
Ap, tunnetko kovinkin usein itsesi naiseksi? Onko tuo syysi roikkua palstalla ja vihata oikeita naisia, suvaitsevaisuutta ja humaanisia arvoja? Kateus? Vai katkeruus siitä, että itse ei ole uskaltanut tehdä ratkaisuja oman elämänsä suhteen?