Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei enää halua miestä eikä parisuhdetta?

Vierailija
15.11.2024 |

Kun täytin 40, niin tuli jotenkin mitta täyteen miehiä ja parisuhteita. Takana yksi pitkä avoliitto, muutama seurustelu ja yksi avioliitto, josta lapsi. Enää ei vain kiinnosta, en halua lähelleni ja elämääni ainuttakaan miestä paitsi pelkkänä kaverina. Mikään pelkkä seksisuhde ei varsinkaan voisi vähempää kiinnostaa, yök. Mutta ei mikään parisuhdekaan, edes yksille treffeille en halua. En jaksa, ei kiinnosta, ei nappaa enää, parisuhteiden jaksamisen kiintiö on täynnä. Eikä nappaa enää varmaan koskaan. Vaikka olen aina ollut ns. parisuhdeihminen. Mikähän tämä juttu oikein on? Onko tavallistakin?

Kommentit (390)

Vierailija
61/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37v ja olisin niin onnellinen, jos saisin olla sinkku. Vielä 10 vuotta siihen, että lapset ovat aikuisia ja sitten lähden. Mies on hyvä isä, eikä ole väkivaltaa, mutta olemme kasvaneet aivan eri suuntiin. Olemme kaikesta eri mieltä, pidämme aivan eri asioista ja arkemme on todella takkuista. Mitään huutoriitoja ei ole, koska kypsinä aikuisena haluamme pitää kodin lapsille turvallisena kasvupaikkana, mutta kulisseissa kaikki on todella vaikeaa. Esimerkkinä inhoan talviliikuntalajeja ja mies suostuu lomalle ainoastaan Lappiin joululomalla. Lapset eivät myöskään erityisemmin välitä hiihtämisestä, eivätkä ole kokeilleet laskettelua, joten istuisin mökissä loman lasten kanssa. Hieno perheloma. 

Erotkaa lasten vuoksi. Tuon energian voi käyttää heihin kumpikin vuorollaan. Lapsivapailla voi treffailla uusia ihmisiä. Kieroon kasvaneimpia kumppaneita olleet ne naiset, joiden mielestä heidän vanhempiensa olisi pitänyt erota, eli hyvin suuri osa väestöstä. Ihminen ei ole luotu parisuhteeseen. Jos on lapsia, niin se ei edes ole parisuhde.

Vierailija
62/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä enkä enää parisuhdetta. Ei oo kokemusta kuin pelkästään naisista, takana kolme pidempää suhdetta ja välissä muutama lyhempi, yhteensä +35 vuotta. Enkä ajatellut testata miestä, enkä enää yhtään naistakaan. Hyvä näin, elämä jatkuu onnellisena vanhana poikamiehenä, siis ei minään, nykytermi sinkkuna. Ei ole käyttöä naiselle, koska niillä ei ole enää mitään annettavaa minun elämään. Järki on jo voittanut seksuaalisen halun, ja tarvittaessa sitä muuta seuraa löydän frendeistä jo ihan riittävästi. Keskityn nyt ohqn omaan elämään, Kiitos ja kumarrus.

M56

Virkistävää nähdä miehiä tällaisella asenteella, etkä ole katkeroitunut kuten monet muut miehet. 

Todellakin. Ottajiakin varmasti olisi, mutta kun on onnellinen ilmankin, on oikeasti tosi onnellinen. Kuulostaa niin hyvältä, kun ei keskity valittamaan vaan elämään. Arvostan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen juuri eroamassa pitkästä ja raskaasta liitosta.

En voi kuvitellakaan olevani enää kenenkään kanssa. On niin takki tyhjä nyt. Lemmikit saa pitää seuraa minulle jatkossa.

Vierailija
64/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä enkä enää parisuhdetta. Ei oo kokemusta kuin pelkästään naisista, takana kolme pidempää suhdetta ja välissä muutama lyhempi, yhteensä +35 vuotta. Enkä ajatellut testata miestä, enkä enää yhtään naistakaan. Hyvä näin, elämä jatkuu onnellisena vanhana poikamiehenä, siis ei minään, nykytermi sinkkuna. Ei ole käyttöä naiselle, koska niillä ei ole enää mitään annettavaa minun elämään. Järki on jo voittanut seksuaalisen halun, ja tarvittaessa sitä muuta seuraa löydän frendeistä jo ihan riittävästi. Keskityn nyt ohqn omaan elämään, Kiitos ja kumarrus.

M56

ihan mielenkiinnosta mitä annettavaa naisilla oli ennen? etkö kaipaa läheisyyttä (ei seksiä välttämättä), yhdessä koettuja juttuja, keskusteluja?

Vierailija
65/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä kyllä näkee miten vaikeaa miehille on hyväksyä naisten onnellisuutta, varsinkin jos nainen on onnellinen sinkkuna. Huh huh, en olisi ikinä ajatellut miesten olevan näin epätoivoisia ja kateellisia olentoja. 

Ei minun ole sitä ollenkaan vaikea hyväksyä. Minua lähinnä vain huvittaa nämä jatkuvat samankaltaiset aloitukset. Miksi sitä pitää koko ajan todistella, että on onnellinen sinkkuna? Pelkäättekö sen yhtäkkiä lakkaavan olemasta totta, jos ette koko ajan hoe sitä?

Oletko ikinä ajatellut, että näitä aloituksia ei tehtaile yksi ja sama ihminen? Oletko myös kuullut siitä, että keskustelupalstalla keskustellaan? 

Ja juuri äsken eräs naisoletettu väitti, että näitä aloituksia tehtailee yksi ja sama nainen

Niin kun naisetkaan eivät ole kaikki samasta puusta veistettyjä, meilläkin voi olla eri mielipiteitä asioista :D Joku nainen sanoo jotain, niin kaikkien muidenkin naisten on ajateltava samalla tavalla? 

Vierailija
66/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä naimisissa mutta haaveilen erosta. Eroan sitten kun lapset muuttaa kotoa. Enkä halua enää ikinä suhdetta, en niin minkäänlaista. Haluan asua yksin ja sisustaa ja olla rauhassa. Enkä halua enää ikinä seksiä. N40+

Vierailija
67/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kyllä näkee miten vaikeaa miehille on hyväksyä naisten onnellisuutta, varsinkin jos nainen on onnellinen sinkkuna. Huh huh, en olisi ikinä ajatellut miesten olevan näin epätoivoisia ja kateellisia olentoja. 

Niin mistä sen näkee?

Vierailija
68/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vielä naimisissa mutta haaveilen erosta. Eroan sitten kun lapset muuttaa kotoa. Enkä halua enää ikinä suhdetta, en niin minkäänlaista. Haluan asua yksin ja sisustaa ja olla rauhassa. Enkä halua enää ikinä seksiä. N40+

Kiitos kun odotat että lapset muuttaa pois kotoa <3

t. vanhempien eron kokenut liian nuorena

Vierailija
69/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Hyi. Onko sua käytetty toilettina?

Vierailija
70/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mistä sen näkee?

Värkkinne parasta ennen on mennyt ja haistatte sen kyllä itsekin.

Ei tarvi keksiä mielelle epäterveitä selityksiä mistään kiinnostuksista.

Olet tehnyt huonoja valintoja koko elämäsi ajan ja nyt inhoat kaikkia miehiä.

Nainen kyllästynyt parisuhteisiin koska on ollut komeiden miesten kanssa jotka pettäneet naisia koko ajan. Miksei se tavis kiltti mies ole kelvannut. Naiset valitsee miehen ulkonäön perusteella ja sitten kun joutuu monta kertaa komean miehen pettämäksi niin nainen ei halua enää seurustella.

Onko nyt niin etttä kun ap on joutunu petetyksi ja huonosti kohdelluksi niin kaikki kiltit miehetkin ovat samanlaisia paskiaisia jotka pettää aina naisia.

Vierailija
71/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi juuri eläkkeelle päästyäni. Elämääni ja ajatuksiini ei sovi uutta miestä, näin on hyvä.

Vierailija
72/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluisin.mutten kelpaa kellekkään.

Aina yksin.

Vierailija
73/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut yksin nyt 6 vuotta. Takana yksi parinkymmenen vuoden avioliitto, joka päätyi eroon. En ole halunnut uutta suhdetta, koska uuteen ihmiseen tutustuminen tuntuu liian rasittavalta. Olen ihan tyytyväinen yksin, varsinkin nyt, kun viimeinenkin lapsi on lentänyt pesästä. En kaipaa läheisyyttä, enkä parisuhdetta. Voin kaikessa rauhassa toteuttaa omia haaveitani ja juttujani ilman, että tarvitsee olla perustelemassa tai selittämässä kenellekkään. 

Vierailija
74/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaansa kutakin. Lapset tein aikoinaan kahdelle miehelle. Eka petti ja jätti, toinen kuoli. Kolmatta en enää jaksa koulia tavoille enkä itse mukautua jonkun tapoihin. Ikää on sen verran, että oman ikäluokan miehillä on alaikäisiä lapsia huollettavanaan tai haaveilevat tulevansa isäksi. Minä taas en halua enempää omia lapsia enkä myöskään viikonloppulapsia miehen mukana. Itseäni vanhemmat miehet taas etsivät kodinkonetta ja omaishoitajaa.

Vierailija
75/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta näkee melko hienosti nykynaisen parisuhteen elämänkaariajattelun.

40v naiset haluaa erota, eikä sille voi oikeastaan mitään.

Tämä kannattaa miesten ottaa huomioon heti suhteen alkupäässä avioehdon ja mahdollisen uuden suhteen nuoremman naisen kanssa ajoittamisen suhteen.

Eli tee avioehto ja vaihda kolmeviitosena parikymppiseen.

Vierailija
76/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse olla parisuhdetta etsivä nainen. Kyllä saisi aika karmeasta joukosta yrittää etsiä. Ei sillä, ei miehellä paljoa kummempaa ole, mutta miehenä on se hyvä puoli, että kiinnostusta ei osoita yleensä kukaan. Eli ei pääse tulemaan pettymyksiäkään.

Vierailija
77/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua miestä.

M52

Vierailija
78/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä on katkeria "miehiä"

Vierailija
79/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä oma tilanne on eri, että pari seksikumppania on ollut, mutta nimenomaan vain sitä. Mutta samaa mieltä useamman muun kanssa olen, että parisuhteen aloittaminen tuntuisi nimenomaan rasittavalta. Kun parinkymmenen vuoden aikanakin tuli uusia yllätyksiä, niin ei saamari alusta asti enää mitään uutta.

Vierailija
80/390 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että täällä on katkeria "miehiä"

Missä?

Satuja kesksivässä päässäsi?

Ettei vaan olisi MT-naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi