Muita, jotka ei enää halua miestä eikä parisuhdetta?
Kun täytin 40, niin tuli jotenkin mitta täyteen miehiä ja parisuhteita. Takana yksi pitkä avoliitto, muutama seurustelu ja yksi avioliitto, josta lapsi. Enää ei vain kiinnosta, en halua lähelleni ja elämääni ainuttakaan miestä paitsi pelkkänä kaverina. Mikään pelkkä seksisuhde ei varsinkaan voisi vähempää kiinnostaa, yök. Mutta ei mikään parisuhdekaan, edes yksille treffeille en halua. En jaksa, ei kiinnosta, ei nappaa enää, parisuhteiden jaksamisen kiintiö on täynnä. Eikä nappaa enää varmaan koskaan. Vaikka olen aina ollut ns. parisuhdeihminen. Mikähän tämä juttu oikein on? Onko tavallistakin?
Kommentit (390)
En halua miehiä,rankat avioliitot pahoinpitelyineen,muut suhteet samat hakkaamiset ja haukkumiset,ei tarvetta ole..ei kiitos
Mä tulin kylmästi jätetyksi vähän yli kaksi vuotta sitten. Mies oli eroa miettinyt jo noin vuoden. Ei kertonut erohaluistaan mulle vaan sain tietää kun sain sähköisen avioerohakemuksen. Multa vedettiin täysin matto jalkojen alta ja mun elämä romahti. Oli todella vaikea jatkaa elämää tuosta eteenpäin. En ymmärrä miten joku voi tehdä noin, mutta selvisi eron jälkeen, että oli samalla julmalla tavalla jättänyt myös entisen vaimonsa. Ei näytä mies tajuavan, että ei noin voi tehdä vaan pitää kertoa kasvotusten, että haluaa erota.
Eron jälkeen kaipasin kuitenkin aika pian läheisyyttä ja päädyin suhteeseen varatun miehen kanssa. Se oli virhe. Suhde on kestänyt kaksi vuotta ja mä olen mieheen rakastunut. Hän kuitenkin haluaa vain seksiä. Meillä on hyvää seksiä ja nautin siitä, mutta syö mua sisältä kun toinen ei rakasta mua.
Nämä kaksi suhdetta yhdistettynä, niin olen todella rikkinäinen. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. En enää usko, että mua voisi kukaan rakastaa kuten naista kuuluu rakastaa. Tunnen olevani viallinen, turha ihminen jonka voi vain heittää sivuun kun siltä tuntuu.
Välillä mietin, että olisi ihanaa, kun olisi joku joka rakastaisi mua ja pitäisi lähellä. Sitten kuitenkin mietin, että haluanko sitä kuitenkaan. Rakastan tuota salasuhdemiestä, mutta oikeasti jos mies eroaisi mun vuoksi, niin miten mä voisin häneen luottaa? En mitenkään. En ole enää varma haluanko edes parisuhdetta. On vain välillä niin yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tulin kylmästi jätetyksi vähän yli kaksi vuotta sitten. Mies oli eroa miettinyt jo noin vuoden. Ei kertonut erohaluistaan mulle vaan sain tietää kun sain sähköisen avioerohakemuksen. Multa vedettiin täysin matto jalkojen alta ja mun elämä romahti. Oli todella vaikea jatkaa elämää tuosta eteenpäin. En ymmärrä miten joku voi tehdä noin, mutta selvisi eron jälkeen, että oli samalla julmalla tavalla jättänyt myös entisen vaimonsa. Ei näytä mies tajuavan, että ei noin voi tehdä vaan pitää kertoa kasvotusten, että haluaa erota.
Eron jälkeen kaipasin kuitenkin aika pian läheisyyttä ja päädyin suhteeseen varatun miehen kanssa. Se oli virhe. Suhde on kestänyt kaksi vuotta ja mä olen mieheen rakastunut. Hän kuitenkin haluaa vain seksiä. Meillä on hyvää seksiä ja nautin siitä, mutta syö mua sisältä kun toinen ei rakasta mua.
Nämä kaksi suhdetta yhdistettynä, niin olen todella rikkinäinen. En usko enää rakkauteen ja pa
Niin ja lisään vielä, että en mä näin 46-vuotiaana ole vielä valmis luopumaan seksistä. Mä kyllä haluan seksiä ja haluan sitä nimenomaan tämän varatun miehen kanssa. Himo on suuri tätä miestä kohtaan vaikka tunnetasolla en saa vastakaikua. Mulle ei riitä itsetyydytys vaan haluan dildon sijaan aitoa kullia ja haluan miehen kosketusta. Toki itsetyydytyskin kuuluu elämään, mutta kun se ei vain riitä.
uskon että jokainen haluaisi parisuhteen, jos se ois vaan hyvä parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaksi suhdetta yhdistettynä, niin olen t
Mitä ihmeen alapeukuttamista on siinä, että mä aikuinen nainen kerron, että haluan seksiä?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska palsta on täynnä frigidejä lehmiä joille seksi on täyttä myrkkyä. Heidän mielestään yksikään nainen ei voi nauttia seksistä ja haluta sitä.
Eihän joidenkin mielestä naiset voi haluta seksiä. Kaikki naisethan vihaa seksiä! Nih!
Vierailija kirjoitti:
Eihän joidenkin mielestä naiset voi haluta seksiä. Kaikki naisethan vihaa seksiä! Nih!
Onko sulla kaikki hyvin?
Epäonnistujat taas tilittää täällä
Vierailija kirjoitti:
Niin jokainen haluais, mutta osa on kyvytön myöntämään ettei itse ole myöskään sen haaveilemansa parisuhteen väärti. Ei ole hyvää parisuhdetta ilman että uhraa omaa efforttiansa suhteen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jokainen haluais, mutta osa on kyvytön myöntämään ettei itse ole myöskään sen haaveilemansa parisuhteen väärti. Ei ole hyvää parisuhdetta ilman että uhraa omaa efforttiansa suhteen eteen.
Jollei panosta ja tee sitä paljon haukuttua työtä suhteen eteen niin harvoin hyvää suhdetta saavuttaa.
Näin sinkkuna koko 50 vuotisen elämäni eläneenä sanon ettei siinä yksin elämisessä mitään vikaa ole. Hyvä että ap arvostaa omaa aikaansa. Itse kuitenkin koen että parisuhde saattaisi tuoda jotain hyvää elämääni. Arvostakaamme toistemme valintoja.
M
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistujat taas tilittää tä
Onko parisuhde joku "onnistuminen"? Ei mulle ainakaan. Parisuhde joko on tai ei, mutta ei se kerro onnistumisesta mitään. Sulla taitaa olla vaikeuksia saada seuraa? Ja olet mies?
Vierailija kirjoitti:
En halua miehiä,rankat avioliitot pahoinpitelyineen,muut suhteet samat hakkaamiset ja haukkumiset,ei tarvetta ole..ei kiitos
Kokeilisit vaihteeksi kilttimiestä, yllättyisit 🤗
Halu ja tarjonta eivät kohtaa. Kyllä minulle kelpaisi rehellinen, sitoutuva, itsestään huolehtiva ja omillaan pärjäävä mies. Sellaista kun nyt ei vain ole sattunut tulemaan vastaan, niin näistä asioista en kuitenkaan ole valmis joustamaan sen takia, että saisin miehen.
Pärjään hyvin itsenäisesti ja osaan tehdä ilman miestä lähes kaiken, paitsi sähkö,-putki-, yms luvan varaiset työt ja toisaalta, jos ei ole aikaa voin ostaa palveluna. Miksi ostaa koko lehmä kun saan litran maitoa kaupasta? Vaikka se litra maitoa maksaa suhteessa paljon, lopulta kustannukset vähäisemmät kuin se, että elättäisi lehmää vuosikaudet.
En tarvitse vääränlaista miestä. Jos saisin hyvän,kivan miehen, jonka kanssa yhteys,niin sitä nyt tarvitsisin. Universumi voisi lähettää minulle sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Halu ja tarjonta eivät kohtaa. Kyllä minulle kelpaisi rehellinen, sitoutuva, itsestään huolehtiva ja omillaan pärjäävä mies. Sellaista kun nyt ei vain ole sattunut tulemaan vastaan, niin näistä asioista en kuitenkaan ole valmis joustamaan sen takia, että saisin miehen.
Pärjään hyvin itsenäisesti ja osaan tehdä ilman miestä lähes kaiken, paitsi sähkö,-putki-, yms luvan varaiset työt ja toisaalta, jos ei ole aikaa voin ostaa palveluna. Miksi ostaa koko lehmä kun saan litran maitoa kaupasta? Vaikka se litra maitoa maksaa suhteessa paljon, lopulta kustannukset vähäisemmät kuin se, että elättäisi lehmää vuosikaudet.
Juu ei täältä.. 😃👋
Vierailija kirjoitti:
Vapaus ja itsenäisyys!
Kumpaakaan ei ole oikeasti ilman vastuunottoa omasta toiminnastaan.
Ok.