Varsin hankala yhdistelmä: rasvoittuva, herkkä, atooppinen ja ikääntyvä iho
Mitä kasvotuotteita suosittelet tällaiselle iholle?
Kommentit (10)
Täällä sama, ja suosittelen Avenen puhdistusvaahtoa ja Avenen kosteusvoidetta, joka riche tai kevyempi, itse käytän ensimmöistäntalbella ja toista kesällä.. Aurinkorasvana kasvoille La Roche Posay sk50, pieni purkki, on ainoa mikä ei kirvele silmissä vaikka hikoilisi.
2 lisää, meikkivoiteena Estee Lauder double wear mikä hyvin peittävä, samalla merkillä myös kevyempiä jos iho ei tarvitse peittävää meikkivoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama, ja suosittelen Avenen puhdistusvaahtoa ja Avenen kosteusvoidetta, joka riche tai kevyempi, itse käytän ensimmöistäntalbella ja toista kesällä.. Aurinkorasvana kasvoille La Roche Posay sk50, pieni purkki, on ainoa mikä ei kirvele silmissä vaikka hikoilisi.
Okei. En ole ihan vakuuttunut tuosta hajustetusta vaahdosta. Ja mikä voide on kyseessä? Avenella on lähemmäs 20 erilaista kasvovoidetta.
Ap
Minulla myös atooppinen iho, jossa oli aknea ja saan vielä kosketusihottumaa lähes kaikesta. Nyt olen saanut naamani tasapainoitettua.
Pesen Cerave vihreällä.
Sitten laitan favora kasvosuihketta.
Sitten Vichy hyaluronihappoa.
Tämän päälle iltaisin Cerave retinolia, joka on ainoa retinol, jonka ihoni on hyväksynyt.
Sitten iltaisin La Roche posay toleriane kasvovoide.
Sitten atopia-alueille cicaplast La Roche Posay cicaplast voide yöksi.
Päivisin käytän rasvana/meikkivoiteena La Roche Posay effaclar duo värillistä kosteusvoidetta.
Tällä ihoni pysyy hyvänä.
Käytän ihotautilääkärin suosituksesta La Roche Posayn tuotteita. Vuosia pysynyt iho hyvänä näillä. Yöksi laitan aqualan/ceralan riippuen vuodenajasta ja ihon kuivuudesta.
Millä tavalla atopia näkyy kasvoissa? Oireenmukainen hoito, jotta ihon saa kuntoon.
A derma sopii täydellisesti omalle erittäin herkälle atooppiselle iholle. Myös ihan perus aqualan l on huippu!
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös atooppinen iho, jossa oli aknea ja saan vielä kosketusihottumaa lähes kaikesta. Nyt olen saanut naamani tasapainoitettua.
Pesen Cerave vihreällä.
Sitten laitan favora kasvosuihketta.
Sitten Vichy hyaluronihappoa.
Tämän päälle iltaisin Cerave retinolia, joka on ainoa retinol, jonka ihoni on hyväksynyt.
Sitten iltaisin La Roche posay toleriane kasvovoide.
Sitten atopia-alueille cicaplast La Roche Posay cicaplast voide yöksi.
Päivisin käytän rasvana/meikkivoiteena La Roche Posay effaclar duo värillistä kosteusvoidetta.
Tällä ihoni pysyy hyvänä.
Ei retinolia atooppiselle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla atopia näkyy kasvoissa? Oireenmukainen hoito, jotta ihon saa kuntoon.
Atopiaa ei saa parannettua millään hoidolla.
Onko jollain vinkkejä?
Myös meikkivoide on etsinnässä.