Tavismies meni tinderiin ja antoi 16000 tykkästä. Tässä on JÄRKYTTÄVÄ loppu tulos.
Spoileri: Nuori mies ei oikeasti ollut keskiverto vaan top 10% mies [188cm, varakas, hiusraja, kaveripiiri, harrastukset]. Hän sai kokonaiset kolme treffiä joista mikään ei johtanut mihinkään.
Miten kehtaatte väittää että kyllä se tavismieskin naisille kelpaa??
Kommentit (246)
Äijä sai 250!!!!!! matchia eikä kukaan heistä kelvannut.
Todistaa sen että Tinder ei toimi kun on liikaa valinnanvaraa. Luultavasti jokaisella tuon miehen matchilla on itselläänkin vähintään samanverran matcheja ja niiden matcheilla ja niiden ei ihme ettei kukaan löydä mitään sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisena allekirjoitan tämän, masentavaa on. Kaikki miehet yrittivät aina iskeä niitä paria pitkää, hoikkaa ja hyvännäköistä naista. Me muut olimme pelkkää ilmaa. Kunnes valomerkin jälkeen olisimme kelvanneet yhden yön panoksi"
Olet valehtelija. Ihan niin kuin kukaan muu ei olisi käynyt baarissa katsomaan tilanteen. Kaikki tavis ja sitä parempia naisia yritetään jo ensimmäisen puolen tunnin aikana.
Tämä! Pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä, ja olen lakannut käymästä oikeastaan missään missä alkoholia juodaan kun aina tulee miehet vonkaamaan.
Laatumiehet vai känniset urpot jotka yrittävät epätoivoissaan kaikkia?
Vierailija kirjoitti:
Ukko sai 200 mätsiä. Jos se ei riitä niin oma on ongelmansa.
Jotka johtivat kolmiin treffeihin, jotka eivät johtaneet seksiin ja seurusteluun. Pitäisikö iloita vihreistä valoista, jos tie on kuitenkin suljettu eikä sitä voi ylittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotka johtivat kolmiin treffeihin, jotka eivät johtaneet seksiin ja seurusteluun. Pitäisikö iloita vihreistä valoista, jos tie on kuitenkin suljettu eikä sitä voi ylittää?
Pitäisiköhän miehen katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reikää pitää saada, kaikki kelpaa!
Mikä helmi. Not!
Valitettavasti kokemus on osoittanut, että reikä on naisten ainoa tarjottava, joka menee plussan puolelle. Kaikki muu on parempaa yksin, tai miesseurassa.
Ja sitten tällainen ihmettelee, jos naisia ei kiinnosta? (Kyllähän tuo asenne tule ilmi. Ei kukaan nainen halua miestä joka noin ajattelee.)
Vain tyhmät miehet jäävät tinderöimään. Siis sen yhden prossan lisäksi.
Ja kyllähän tuo kertoo samalla naisistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusraja ei ollut täydellinen, eikä leuka.
Ei ole myöskään metsästäjän silmiä. Ai ai.
Eikä taatusti ole lääkärilentäjäkalsarimallikaan. Ei kiitos.
Ja mikähän on rasvaprosentti? Näyttää meinaa ihan laihaläskiltä.
Eli profiiliin kannattaa laittaa rasvaprosentti?
Sekä tavisnaiset että tavismiehet ovat ylipainoisia eikä ulkonäössä muutenkaan hurraamista. Suurin osa jää ilman, jos kaikki vain etsivät toisesta sukupuolesta jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole myöskään metsästäjän silmiä. Ai ai.
Eikä taatusti ole lääkärilentäjäkalsarimallikaan. Ei kiitos.
Ja mikähän on rasvaprosentti? Näyttää meinaa ihan laihaläskiltä.
Puhumattakaan palkasta. Ei ihme jos ei onnistu.
Eli palkka ja rasvaprosentti ilmoon. Ja varmaan siis sitten myös se rakastettu paidaton salikuva??
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kaveri ole top 9/10 vaan 6/10. Ihan siis objektiivisesti arvioituna, ei mitenkään häntä solvaten. Kaikille on mätsinsä, mutta pitää ymmärtää pelata omassa liigassaan
Kasvonpiirteet ovat surumieliset, joka kielii sukupolvien traumaperimästä. Hoikka, ei selvästikään harrastanut urheilua - mikä ei sinänsä ole välttämättä ongelma, mutta se kortti pitää osata pelata esim. taiteellisuutena, intellektuellisuutena tai yläluokkaisuutena. Ilmeestä ja asennosta tulee feminiininen vaikutelma, eli joutuuko nainen pitämään housuja suhteessa. Musta ja harmaa vaatetus, onko masentunut...
Nämä kuvan perusteella, videota en jaksa katsoa
Kai tämä viesti oli parodiaa? Aiemmin samassa ketjussa joku valitti, että profiilissa keskitytään vain miehen urheiluharrastuksiin, joten mistä näet ettei hän ole harrastanut urheilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni Tinderistä.
Olen n. 45-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Menneisyydessä 3 pidempää parisuhdetta. Ensimmäinen kesti noin 6 vuotta, toinen reilu 20 vuotta (josta 2 lasta) ja kolmas noin 2 vuotta. Niiden lisäksi satunnaisia säätöjä sinkkujaksoilla. Nyt olen ollut noin 3 vuotta sinkkuna ja sinä aikana ensimmäistä kertaa Tinderissä. Olen töissä, urheilen ja harrastan, ja kavereita olisi enemmän kuin ehtii tapaamaan. Olen sosiaalinen ja pidetty. Minulla on maksettu omistusasunto eikä taloudessa ole nyt tai koskaan ollutkaan mitään häikkää.
2,5 vuoden aikana Tinderissä olen antanut noin 5-10 likeä kuukaudessa eli karkeasti arvioiden noin 300 maksimissaan. Tiedän, että olen hyvin valikoiva, mutta pyrinkin antamaan liken ainoastaan naisille, joiden profiilin perusteella kuvittelen meillä olevan edes jotain yhteistä.
Yhtään ainoaa matchia en ole saanut. (Siis niih
Minä olen saanut kymmeniä matchejä Tinderissä. Nyt FWB suhteessa yhden kanssa. Olen 5-kymppinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin top 10% mies, ei top 1% mies.
No eihän tos tulokses sitten ole mitään ihmeellistä. Top 1 % miehistä kun saa kaikki naiset ja lopuille jää muutamat irtorysät.
Tätä naiset eivät halua myöntää.
En ole koskaan halunnut top 1% miestä, omituinen ajatus. Ehkä kannattaisi haluta ja yrittää niitä tavisnaisia kuminaama sometyrkkyjen sijaan?
Ei minua miehenä sometyrkkyt kiinnosta lainkaan. Ei myöskään kumihuulet, tatuoinnit tai muovipallot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten menette Tinderiin, jos se ei kerta toimi?!
Hyvää viikonloppua!
No kun aina on haave että saisi naiselta perssilmää tai suikkelin
Näihin ei tarvita naista.
No sepä just. Ymmärtäisin jos halun kohde olisi pillu, mutta jos se on persrööri ja oraali niin. Johtopäätôkset?
Eli miehet etsivät sieltä vain oman seksuaalisen tyydytyksen välinettä. Miksi te yhä edelleen ihmettelette,kun se tavismies ei kelpaa Tinderissä?
Minulle miehenä keskeinen osa seksuaalista tyydytystä tapahtuu pään sisällä. Siihen liittyy kiinteästi toiseen ihmiseen ihastuminen, välittäminen ja kumppanin seksuaaliset tarpeet. Ei kyse ole mekaanisesta suorituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tavismies ei mene tinderiin tykittämään 16 000 tykkäystä summanutikassa. Tuollainen mies on ääliö. Miksi kukaan nainen haluaisi ääliön.
3 treffiä on 0,0188% jätetyistä tykkäyksistä. Jos vaikka vain 0,5% olisi tykännyt takaisin (1/200), olisi tämä kuitenkin jo 80 matchiä. Kyllä noista useamman olisi pitänyt johtaa treffeille tai sitten on ihan kyvytön ilmaisemaan itseään verbaalisesti ja on muutenkin totaalinen urpo.
Vierailija kirjoitti:
Äijä sai 250!!!!!! matchia eikä kukaan heistä kelvannut.
Todistaa sen että Tinder ei toimi kun on liikaa valinnanvaraa. Luultavasti jokaisella tuon miehen matchilla on itselläänkin vähintään samanverran matcheja ja niiden matcheilla ja niiden ei ihme ettei kukaan löydä mitään sieltä.
Ehkä se sai matchit alhaisen tason naisilta eli rumilta ja lihavilta naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisena allekirjoitan tämän, masentavaa on. Kaikki miehet yrittivät aina iskeä niitä paria pitkää, hoikkaa ja hyvännäköistä naista. Me muut olimme pelkkää ilmaa. Kunnes valomerkin jälkeen olisimme kelvanneet yhden yön panoksi"
Olet valehtelija. Ihan niin kuin kukaan muu ei olisi käynyt baarissa katsomaan tilanteen. Kaikki tavis ja sitä parempia naisia yritetään jo ensimmäisen puolen tunnin aikana.
Kyllä. Paitsi että teille miehille tavisnainen= missifinalistit, ig- beibi tms ja ikääkään ei saa olla yli 25- vuotta. Täälläkin missit, julkkiskaunottaret on teille miehille tavallisennnäköisiä naisia.
Ei pidä paikkaansa. Minulle riittää, että on puhdas ja huoliteltu ja BMI normaalipainon rajoissa. En halua mitään ylimääräistä tyyliin ripsiä, botoxia, tissejä tai tatuointeja. Luonnollinen, itsestään huolehtiva nainen on ihan parasta. Tavis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet toimivat ilmeisesti näin, kaikille tykkäys kun naiset tykkäilee, jos oikeasti kiinnostaa? Huomaako miehet edes itse aiheuttamaansa ongelmaa. En koskaan mene mihinkään Tinderiin epätoivoisten riepoteltavaksi.
mikä oli ongelma siinä että tykkää kaikista?
jos 16000 tykkäyksellä pääsee 3 treffeille, niin 5000 tykkäyksellä olisi päässyt maksimissaan yhdelle treffille. ei ne 3 treffiä vielä niin iso vaivannäkö ole, että siitä pitäisi tehdä ongelma
Ongelma on siinä, että tällainen massaspämmääjä ei ole kiinnostunut kenestäkään naisesta yksilönä, vaan heittää vaan mattopommituksena tykkäyksiä kaikille, eli kuka tahansa kelpaa. Ihan sama kuin tanssipaikalla mies joka hakee joka ikistä naista tanssimaan. Kun yksi sanoo ei, tämä siirtyy seuraavaan, ja seuraavaan ja taas seuraavaan. Mitä luulet että se kymmenes nainen rivissä tykkää, kun tämä Erkki Epätoivo osuu vihdoin kohdalle, lähtee ilosta kiljuen tanssimaan ja tuntee olevansa kiinnostava ja ainutlaatuinen?
Ettekö te urvelot oikeasti ymmärrä, että mies jolle kuka tahansa nainen kelpaa ei oikeasti ole kiinnostunut kenestäkään naisesta eivätkä naiset ole hänelle mitään ihmisiä, vaan pelkkiä lukuja ja todennäköisyyksiä? Kunhan nyt vaan jonkun saisi, ettei tarvitsisi olla yksin?
Tinderin päätarkoitus on tuoda omistajilleen rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän miehen katsoa peiliin.
Pitäisikö naisten??
Miten ihmeessä naisten nirsous on miehen vika???
no kuinka paljon sä sitten olet käynyt treffeillä? Kuinka monen naisen kanssa aloitit tapailusuhteen?