Tavismies meni tinderiin ja antoi 16000 tykkästä. Tässä on JÄRKYTTÄVÄ loppu tulos.
Spoileri: Nuori mies ei oikeasti ollut keskiverto vaan top 10% mies [188cm, varakas, hiusraja, kaveripiiri, harrastukset]. Hän sai kokonaiset kolme treffiä joista mikään ei johtanut mihinkään.
Miten kehtaatte väittää että kyllä se tavismieskin naisille kelpaa??
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut ettei tavis mies kelpaa tavis naisille. Olen itse antanut tykkäyksiä naisille paljon ja saanut joku 4 osumaa 3 vuodessa. Yhdet treffit minulla oli mutta nainen huijasi itse aika paljon kun sanoi että on liikuntaa harrastava mutta paikalle laahusti 100 kg lihava nainen. Itse ole 80 kg mies.
No, harrastiko se liikuntaa? Mä ainakin harrastan, vaikka elopainoa on. Ei ole toisiaan poissulkevia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Miehille Tinder on realitytsekkaus. Miehet on kasvatettu luulemaan, että ne on keskivertoa parempia ja parhaita, ja kaikki on niille mahdollista. Sitten ne menee Tinderiin,kuin valintamyymälään valitsemaan itselleen parhaan pillun, 2.varapillun 3. varapullun jne. Ja tottakai niistä kauneimmista. Kauhistuksekseen ne ei saakkaan valita siellä mitään, vaan naiset valitsee.
;D
Sehän sai 290 matchia 4 kuukaudessa! Sehän on helvetin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko sai 200 mätsiä. Jos se ei riitä niin oma on ongelmansa.
Jotka johtivat kolmiin treffeihin, jotka eivät johtaneet seksiin ja seurusteluun. Pitäisikö iloita vihreistä valoista, jos tie on kuitenkin suljettu eikä sitä voi ylittää?
Pitäisiköhän miehen katsoa peiliin.
Pitäisikö naisten??
Miten ihmeessä naisten nirsous on miehen vika???
Mikä nirsous? Missä se näkyy?
Tämä toistuu baareissa/yökerhoissa joka ilta: Mies mielistelee naista kunnes ymmärtää ettei naista kiinnosta ja alkaa huorittelemaan naista.
Ikävän yleistä eikä naista voi syyttää ettei tuollaisen kusi
Miksi pitäisi kelvata? Jos ei miellytä ja tarjoavat kertaKyrpää. Teitä miehiä vtuttaa tässä kuviossa se, kun nainen saa päättää, ette te. Te ette saakkaan valita parhaita päältä, tai ylipäätään ketään. Luulette, että Tinder on kuin Wolt, tilaus sisään, ja tussu ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee vauvapalstaa. Huomaa myös sen, että suomalaisilla sinkkunaisilla on vääristynyt mieskuva! Kun luulevat oikeasti, että miehen tulee näyttää Tom Cruiselta, Brad Pittiltä tai Leonardo DiCapriolta... Tavis miestä he pitävät rumana, onhan se monta kertaa kuultu täällä palstalla. Miten rumia suomalaiset miehet oikein ovat, verrattuna esim. kreikkalaisiin, italialaisiin tai espanjalaisiin miehiin. Ei ihme, jos pareja ei enää synny, se on suomalaisten naisten nirsouden ansiota.
Miehelle kelpaisi ihan tavis nainen. Naiselle taas ei kelpaa tavis mies, kun pitää täyttää kriteerilista ensin, esim. miehen pituus, varakkuus, löytyykö ajokorttia jne. Harvoin olen miehen tällaista kuullut naiselle sanovan. Miehelle riittää nainen on naisellinen, jolla on järki päässä.
Niin no. Itse en halua "kelvata", vaan olla toisen silmissä oikeasti kiinnostava ja rakastettava. Sen vähempään en enää lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee vauvapalstaa. Huomaa myös sen, että suomalaisilla sinkkunaisilla on vääristynyt mieskuva! Kun luulevat oikeasti, että miehen tulee näyttää Tom Cruiselta, Brad Pittiltä tai Leonardo DiCapriolta... Tavis miestä he pitävät rumana, onhan se monta kertaa kuultu täällä palstalla. Miten rumia suomalaiset miehet oikein ovat, verrattuna esim. kreikkalaisiin, italialaisiin tai espanjalaisiin miehiin. Ei ihme, jos pareja ei enää synny, se on suomalaisten naisten nirsouden ansiota.
Miehelle kelpaisi ihan tavis nainen. Naiselle taas ei kelpaa tavis mies, kun pitää täyttää kriteerilista ensin, esim. miehen pituus, varakkuus, löytyykö ajokorttia jne. Harvoin olen miehen tällaista kuullut naiselle sanovan. Miehelle riittää nainen on naisellinen, jolla on järki päässä. Eli ei mitään mt-ongelmaista elokapina aktivistia. Vai onko tämä mt-ongelmainen elokapina aktivisti uusi no
Tavisnainen, eli missi, malli tai julkkiskaunottaret. Täälläkin on joskus pyydetty esimerkkiä tavallisen nätistä naisesta, ja miehet ovat laittaneet kuvia huippumalleista. Teillä miehillä ei ole käsitystä siitä omasta tasostanne. Kerron esimerkin tuttavastani, joka on +50- vuotias, eronnut, pallomahainen, puolikalju mies. Hän yrittää pokata kolmekymppisiä, kauniita, siroja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Palstaulisijat aina väittävät, ettei hyviä naisia löydy, mutta tasokas Tinder-mies löysi niitä jopa 16000. :)
Ei. Hän kävi läpi 16000 profiilia ja tykkäsi noin puolesta.
Hän sain 290 matchia.
Hän laittoi viestiä alle sadalle, eli ei ottanut itse edes yhteyttä kaikkiin. Sai lopulta kolmet treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut ettei tavis mies kelpaa tavis naisille. Olen itse antanut tykkäyksiä naisille paljon ja saanut joku 4 osumaa 3 vuodessa. Yhdet treffit minulla oli mutta nainen huijasi itse aika paljon kun sanoi että on liikuntaa harrastava mutta paikalle laahusti 100 kg lihava nainen. Itse ole 80 kg mies.
No, harrastiko se liikuntaa? Mä ainakin harrastan, vaikka elopainoa on. Ei ole toisiaan poissulkevia asioita?
TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Ohis Onko tavis mies nykyään sama kuin epätoivoinen mies? - Noin paljon Tinder tykkäyksiä luulisi kielivän jo kauas, että on hyvin epätoivoinen kaveri.
Sinkkumies
Mistä ne naiset tietää ne tykkäysten määrät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen on näköjään hankalaa. Tinderissä pyyhkäistään sekä oikealle, että vasemmalle. Tuo 16000 sisältää molemmat.
Ahaa, ja sun mielestä se oikea tykkäyslukema (noin 8000) oli tosi paljon parempi ja kyseisen miehen olisi pitänyt saada heiltä kaikilta tykkäys takaisin? Kävikö hän treffeillä edes niiden noin 300 naisen kanssa, jotka mätsäsivät hänen kanssaan?
EI se edes laittanut viestiä kuin alle sadalle heistä naisista. Tätä videon tekijäkin kritisoi.
En tiedä olisinko itse tykännyt. Ihan ok näköinen kasvoilta (tykkään persoonallisista piirteistä), koirat ja harrastukset ei voisi vähempää kiinnostaa. Pituudella ei ole itselleni suurempaa väliä. Koulutus ja kohtuulliset tulot ym. elämänhallinnantataidoista kertovat asiat on plussaa, mutta ei kriteerejä jotka täyttyessä olisi pakko automaattisesti tykätä joka ikisestä ukosta. Muuta tuosta ei sitten saakaan irti suoraan. Ehkäpä olisin kokeillut miten juttu luistaa, riippuen omasta ajasta ja muista vaihtoehdoista. Onhan toi tinderöinti aika turhanpäiväistä jos haluaa löytää jonkun, jonka kanssa synkkaa oikeasti eikä huvita tuhlata aikaa arvuuttelemalla kuvien ja lyhyen esittelyn perusteella kuka se sopiva voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kaveri ole top 9/10 vaan 6/10. Ihan siis objektiivisesti arvioituna, ei mitenkään häntä solvaten. Kaikille on mätsinsä, mutta pitää ymmärtää pelata omassa liigassaan
Kasvonpiirteet ovat surumieliset, joka kielii sukupolvien traumaperimästä. Hoikka, ei selvästikään harrastanut urheilua - mikä ei sinänsä ole välttämättä ongelma, mutta se kortti pitää osata pelata esim. taiteellisuutena, intellektuellisuutena tai yläluokkaisuutena. Ilmeestä ja asennosta tulee feminiininen vaikutelma, eli joutuuko nainen pitämään housuja suhteessa. Musta ja harmaa vaatetus, onko masentunut...
Nämä kuvan perusteella, videota en jaksa katsoa
Sillä videollakin sanottiin, että mies on 6/10!
Mun mielestä hän on ulkoisesti ehkä 8, tykkään tuollaisista. Persoonsta ja muusta en voi sanoa.
Lopettakaa se tinderöinti. Kukas se sanoikaan, että vain idiootti toistaa samaa metodia ja odottaa eri lopputulosta. Tinder on yritys, jonka tavoite on pitää ihmiset siellä tinderöimässä. Jokainen muodostettu pari on sille loppupeleissä tappio.
Vierailija kirjoitti:
Ai että top 10% on vaan sen takia että on 188cm pitkä?
Ei ihme ettei miehet saa seuraa jos tää on heidän älykkyyden taso.
AP provoaa.
Videolla miehen kerrottiin olevan 6/10 eikä hän antanut 16000 tykkäystä, vaan about puolet tuosta. Sai 4kk:ssa liki 300 matchia, mikä on uskomattoman hyvä tulos. Näistä tykkäyksistä hän valitsi itse laittaa viestejä vain kolmannekselle.
Tinderin tilastojen mukaan pieni osa miesprofiileista vastaanottaa valtaosan kaikista naisten antamista tykkäyksistä, ja 50% mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä.
Näin se vaan menee. Tinder on nykypäivänä paikka, jossa useat tuhannet naiset kilpailevat muutamien satojen miesten huomiosta, samalla kun tuhannet miehet katselevat touhua hämmentyneinä vierestä, saamatta ollenkaan tykkäyksiä keneltäkään 😂 loppujen lopuksi aika koomista menoa, kun oikein ajattelee...
Vierailija kirjoitti:
Äijä sai 250!!!!!! matchia eikä kukaan heistä kelvannut.
Todistaa sen että Tinder ei toimi kun on liikaa valinnanvaraa. Luultavasti jokaisella tuon miehen matchilla on itselläänkin vähintään samanverran matcheja ja niiden matcheilla ja niiden ei ihme ettei kukaan löydä mitään sieltä.
Itse asiassa 290.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko sai 200 mätsiä. Jos se ei riitä niin oma on ongelmansa.
Jotka johtivat kolmiin treffeihin, jotka eivät johtaneet seksiin ja seurusteluun. Pitäisikö iloita vihreistä valoista, jos tie on kuitenkin suljettu eikä sitä voi ylittää?
Se sai 290 matchia, joista vain kolmannekselle vaivautui itse kirjoittamaan. Oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kelpaisi ihan tavis nainen. Naiselle taas ei kelpaa tavis mies, kun pitää täyttää kriteerilista ensin, esim. miehen pituus, varakkuus, löytyykö ajokorttia jne. Harvoin olen miehen tällaista kuullut naiselle sanovan. Miehelle riittää nainen on naisellinen, jolla on järki päässä.
Niin no. Itse en halua "kelvata",
Jatkan kommenttiani, että kyllä sen rivien välistä huomaa milloin on vain kelvannut.
Itse tapasin täysin taviksen, johon ihastuin kovasti. Oltiin kumpikin niin taviksia kuin olla ja voi.
Mutta jo lyhyen alun jälkeen minulle puhuttiin tosi suodattamatta juttuja, joita voisi puhuvan kaverille eikä tuoreelle tyttöystävälle. Eli kerrottiin kuinka kauniilta joku oli näyttänyt, mietittiin miten olisi ollut mukavaa jos deittaillessa olisi ollut enemmän vientiä jne.
No, ei ollut kovin pitkä sitten tuo suhde.
Järkyttävää tuossa on vain se, että kulutti arvokasta aikaansa tehdäkseen 16 000 tykkäystä, ja sitten tunki julkisuuteen kertomaan sen.
Olisi suoraan ottanut yhteyttä Guinnessin ennätysten kirjaan, jos haluaa tehtailla ennätyksiä ja saada mainetta.
3 treffit.
Tuo ei kerro matchien määrää. Ihan hyvin on voinut mokailla jutteluvaiheessa, kun vain 3 treffeille on päässyt.