Tavismies meni tinderiin ja antoi 16000 tykkästä. Tässä on JÄRKYTTÄVÄ loppu tulos.
Spoileri: Nuori mies ei oikeasti ollut keskiverto vaan top 10% mies [188cm, varakas, hiusraja, kaveripiiri, harrastukset]. Hän sai kokonaiset kolme treffiä joista mikään ei johtanut mihinkään.
Miten kehtaatte väittää että kyllä se tavismieskin naisille kelpaa??
Kommentit (246)
Etkö ap sitten vieläkään hahmottanut, että videon kertoja (entinen ja/tai nykyinen inkkeli itsekin) käski pysyä erossa T:stä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei normaalia YHTÄ ITSELLE MIELUISINTA JA SOPIVINTA ja vielä vastakaiullisesti/kahdensuuntaisesti kolahtavaa KUMPPANIA etsivää naista kiinnosta random-%:t ja speksit"
Kummasti ne naisten valinnat vaan maagisesti osuvat siihen pieneen joukkoon miehiä jotka sattumoisin täyttävät ne tietyt kriteerit. Toki ne voivat joustaa joissakin jutuissa jos se on kompensoitu muilla. Esmes miljardööri voi olla ruma ja vanha.
Eikö sinulla ole sukulaisia tai kavereita? Muutenhan sinä voist ihan katsoa millaisten kanssa he ovat pariutuneet. Sinun logiikalla sinun isä on joko todell komea tai todella rikas. Kumpi?
Oli se molempia. Ja joo, nyt olen itsekin uhnw mutta eipä se tuo isää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vain rikollinen jännämies saa naisia ja osumia tnderissä.
Ja sä et itse voi olla jännä koska?
Näyttää kiltiltä. Naisille heti turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei normaalia YHTÄ ITSELLE MIELUISINTA JA SOPIVINTA ja vielä vastakaiullisesti/kahdensuuntaisesti kolahtavaa KUMPPANIA etsivää naista kiinnosta random-%:t ja speksit"
Kummasti ne naisten valinnat vaan maagisesti osuvat siihen pieneen joukkoon miehiä jotka sattumoisin täyttävät ne tietyt kriteerit. Toki ne voivat joustaa joissakin jutuissa jos se on kompensoitu muilla. Esmes miljardööri voi olla ruma ja vanha.
Eikö sinulla ole sukulaisia tai kavereita? Muutenhan sinä voist ihan katsoa millaisten kanssa he ovat pariutuneet. Sinun logiikalla sinun isä on joko todell komea tai todella rikas. Kumpi?
Mikä ihmeen uhnw? Mitä valittamista sinulla on, kun olet komea ja rikas?
Okei. Minä olen ylipainoinen pälvikalju neliviitonen mies, ja aina on Tinderistä seuraa löytynyt alle vuorokauden sisällä sen lataamisesta.
No sorry, mutta mua kiinnostaa ylipainoinen duunari. Mieluummin vasemmistolainen. Parta on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen uhnw? Mitä valittamista sin
Voisit varmaan googlata sen...? Ei se elämä mitään täydellistä ole vaikka olisikin rikas ja komea. Ei noillakaan spekseillä saa laadukkaita naisia täällä suomessa. Naisystävät olen aina hankkinut ulkomailta. Kauniita, nuoria, mukavia ja sosiaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kiltiltä. Naisille heti turn off.
Näyttää naiselta. Heteronaisille välitön turn off. Muutenkin kieroutunut ajatusmaailma, että 96% (< 100%) swaipatuista naisista olisi tuollekin tusinamiehelle velkaa mitä ikinä tämä tusinajokamies yksipuolisesti juuri heiltä haluaa. Eivät vapaaehtoisuuteen ja molemminpuoliseen luontaiseen vetovoimaan perustuvat parisuhteet nyt vain ( IRL ) toimi sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Minä olen ylipainoinen pälvikalju neliviitonen mies, ja aina on Tinderistä seuraa löytynyt alle vuorokauden sisällä sen lataamisesta.
Varmaan löytyykin jos vaan olet muuten normaali ja jollain tavalla mielenkiintoinen, et havittele mitään pintaliito-oravaa, taikka rutise katkeria inkkeliharhaitkuja.
Hmm, tulisikin tosi spesiaali olo jos tuommoinen tykkäisi. Tuntuisi, että juuri minä olen se nainen kenet hän haluaa. Eiköhän tuollainen sarjatykkäilijä saa aika nopeasti pellen maineen paikallisten naisten keskuudessa. Ihan sama monta senttiä on varsi tai leuan leveys.
Videon kertojalla sovinismi ja misogynia tallella (oletuksena, että jokin "taso" oikeuttaa/takaa naisia ovistajaikkunoista).
Ainut mitä hän oli oikein oivaltanut: kenenkään, ei miehen eikä naisen, kannata koskaan rikastuttaa tinderillärahastajia.
Pakkoko sinne tinkeriin on kaikesta todistusaineistosta huolimatta mennä ja pakkoko siellä on olla (kun ei tulosta tule)?
Vierailija kirjoitti:
Videon kertojalla sovinismi ja misogynia tallella (oletuksena, että jokin "taso" oikeuttaa/takaa naisia ovistajaikkunoista).
Ainut mitä hän oli oikein oivaltanut: kenenkään, ei miehen eikä naisen, kannata koskaan rikastuttaa tinderillärahastajia.
Jaa-a. Mutta naisilla kuitenkin on oikeus kohdella tavismiestä kuin roskaa? Ja siitä ei saisi edes saada puhua, heti saa naisvihaajan leiman otsaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kyllä on. Oon ite seurannu vierestä kun toi ukko kaataa naista kun heinää
Vierailija kirjoitti:
Kummasti ne naisten valinnat vaan maagisesti osuvat siihen pieneen joukkoon miehiä jotka sattumoisin täyttävät ne tietyt kriteerit.
Tämä on ihan totta. 20-30 -vuotiaana vietin kohtalaisen usein iltoja baareissa tietyn vakio-kaveriporukan kanssa. Oli samalla kertaa hauskaa ja masentavaa nähdä, kuinka joka ainoa kerta se yksi ja sama mies sai pokausyrityksiä naisilta. Me 4 muuta olimme täysin ilmaa. Näitä tilanteita tuli todistettua vähintään kymmeniä, ja koskaan kukaan muu meistä ei saanut mitään huomiota naisilta. "Yhden nelonen voi olla toisen kymppi" my ass! Yhden naisen kymppi on myös kaikkien muiden naisten kymppi, tämä on tullut selväksi.
Haisee ja kauas tuollainen määrä tykkäyksiä. Älkää olko klikkihoroja siellä tinderissä, kun ei tuo toimi naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti ne naisten valinnat vaan maagisesti osuvat siihen pieneen joukkoon miehiä jotka sattumoisin täyttävät ne tietyt kriteerit.
Tämä on ihan totta. 20-30 -vuotiaana vietin kohtalaisen usein iltoja baareissa tietyn vakio-kaveriporukan kanssa. Oli samalla kertaa hauskaa ja masentavaa nähdä, kuinka joka ainoa kerta se yksi ja sama mies sai pokausyrityksiä naisilta. Me 4 muuta olimme täysin ilmaa. Näitä tilanteita tuli todistettua vähintään kymmeniä, ja koskaan kukaan muu meistä ei saanut mitään huomiota naisilta. "Yhden nelonen voi olla toisen kymppi" my ass! Yhden naisen kymppi on myös kaikkien muiden naisten kymppi, tämä on tullut selväksi.
Naisena allekirjoitan tämän, masentavaa on. Kaikki miehet yrittivät aina iskeä niitä paria pitkää, hoikkaa ja hyvännäköistä naista. Me muut olimme pelkkää ilmaa. Kunnes valomerkin jälkeen olisimme kelvanneet yhden yön panoksi.
"Antoi" 16000 tykkästä. Eivät ne "tykkäset" ole mitään vastikkeellisia "lahjoja"/"tilaa heti kaikki haluamasi pllut kotiovellesi."