Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavismies meni tinderiin ja antoi 16000 tykkästä. Tässä on JÄRKYTTÄVÄ loppu tulos.

Vierailija
15.11.2024 |

Spoileri: Nuori mies ei oikeasti ollut keskiverto vaan top 10% mies [188cm, varakas, hiusraja, kaveripiiri, harrastukset]. Hän sai kokonaiset kolme treffiä joista mikään ei johtanut mihinkään.

Miten kehtaatte väittää että kyllä se tavismieskin naisille kelpaa??

Kommentit (246)

Vierailija
241/246 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä sai 250!!!!!! matchia eikä kukaan heistä kelvannut. 

Todistaa sen että Tinder ei toimi kun on liikaa valinnanvaraa. Luultavasti jokaisella tuon miehen matchilla on itselläänkin vähintään samanverran matcheja ja niiden matcheilla ja niiden ei ihme ettei kukaan löydä mitään sieltä. 

No silloin ei löydäkään jos liian suurpiirteisesti haalii matcheja. Itse olin vähän aikaa Tinderissä, laitoin melkein kaikki vasemmalle ja vain oikeasti kiinnostavat oikealle - heitä oli ehkä 20-30. Reilun puolen kanssa tuli match, ja lopulta koin niistä matcheista ehkä 2-3 oikeasti kiinnostaviksi. Näistä kahden kanssa kävin treffeillä - ja näistä toisen kanssa aloimme tapailla. Minulla oli kriteerinä kokonaisuus, eli sekä kuvan että profiilitekstin piti miellyttää, tekstittömillä tai nollainfoteksteillä ei päässyt koskaan oikealle, ja painotin sitä, että etsin samanhenkistä ihmistä.

Vierailija
242/246 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä sai 250!!!!!! matchia eikä kukaan heistä kelvannut. 

Todistaa sen että Tinder ei toimi kun on liikaa valinnanvaraa. Luultavasti jokaisella tuon miehen matchilla on itselläänkin vähintään samanverran matcheja ja niiden matcheilla ja niiden ei ihme ettei kukaan löydä mitään sieltä. 

No silloin ei löydäkään jos liian suurpiirteisesti haalii matcheja. Itse olin vähän aikaa Tinderissä, laitoin melkein kaikki vasemmalle ja vain oikeasti kiinnostavat oikealle - heitä oli ehkä 20-30. Reilun puolen kanssa tuli match, ja lopulta koin niistä matcheista ehkä 2-3 oikeasti kiinnostaviksi. Näistä kahden kanssa kävin treffeillä - ja näistä toisen kanssa aloimme tapailla. Minulla oli kriteerinä kokonaisuus, eli sekä kuvan että profiilitekstin piti miellyttää, tekstittömillä tai nollainfoteksteillä ei päässyt koskaan oikealle, ja painotin sitä, että etsin sama

Välillä olen miettinyt, että toimisiko paremmin jos niitä tykkäysmääriä ei näkisi.  Nyt mitä lueskelee, niin sen yhden itselleen sopivan etsimisen sijaan tuntuu olevan vain peli, jossa voittaa se jolla eniten tykkäyksiä.

Ja sitten jos annat tykkäyksen, niin olisi vaikka muutamalla sanalla kerrottava miksi tykkäsi (=eli jos saan mätsin, niin kyseessä olisi todennäköisesti oikea mätsi, eikä seurausta siitä kun on vedetty kaikki oikealle).

Tuollaista lähtisin kokeilemaan, nykyisellään en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/246 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin tilastojen mukaan pieni osa miesprofiileista vastaanottaa valtaosan kaikista naisten antamista tykkäyksistä, ja 50% mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä. 

Näin se vaan menee. Tinder on nykypäivänä paikka, jossa useat tuhannet naiset kilpailevat muutamien satojen miesten huomiosta, samalla kun tuhannet miehet katselevat touhua hämmentyneinä vierestä, saamatta ollenkaan tykkäyksiä keneltäkään 😂 loppujen lopuksi aika koomista menoa, kun oikein ajattelee...

Jospa mietit asiaa uudelleen sen valossa, että tinderissä on tiedetysti paljon vähemmän naisia kuin miehiä ja niistä naisten profiileistakin osa on feikkejä. Jos tinderissä olisi esimerkiksi sata miestä ja kymmenen naista, niin eikö olisi melko oletettavaa, että iso osa miehistä jäisi ilman tykkäyksiä ja treffejä jne? Ja koska naisten osuus on todellisuudessa lähempänä tuota luokkaa kuin puolta käyttäjistä, niin onko ihme jos lopputulos on se mikä se on? Eli sadat naiset ja sadat miehet saavat tykkäyksiä ja tuhannet miehet ovat ilman ja tuhannet naiset ovat poissa koko sovelluksesta.

Vierailija
244/246 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni Tinderistä.

Olen n. 45-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Menneisyydessä 3 pidempää parisuhdetta. Ensimmäinen kesti noin 6 vuotta, toinen reilu 20 vuotta (josta 2 lasta) ja kolmas noin 2 vuotta. Niiden lisäksi satunnaisia säätöjä sinkkujaksoilla. Nyt olen ollut noin 3 vuotta sinkkuna ja sinä aikana ensimmäistä kertaa Tinderissä. Olen töissä, urheilen ja harrastan, ja kavereita olisi enemmän kuin ehtii tapaamaan. Olen sosiaalinen ja pidetty. Minulla on maksettu omistusasunto eikä taloudessa ole nyt tai koskaan ollutkaan mitään häikkää.

2,5 vuoden aikana Tinderissä olen antanut noin 5-10 likeä kuukaudessa eli karkeasti arvioiden noin 300 maksimissaan. Tiedän, että olen hyvin valikoiva, mutta pyrinkin antamaan liken ainoastaan naisille, joiden profiilin perusteella kuvittelen meillä olevan edes jotain yhteistä.

Yhtään ainoaa matchia en ole saanut. (Siis niihin, joissa olen itse antanut ensin liken)

Mielenkiinnosta kysyn, mitä asioita kerrot itsestäsi profiilitekstissäsi? En tiedä, tulitko vastaan siellä kun itse vähän aikaa sitten olin Tinderissä, mutta kaikki nuo mainitsemasi asiat ovat minulle deittailua ja parisuhdetta ajatellen yhdentekeviä. Eivät ne negatiivisiakaan ole, ja sinänsä liikunta, harrastukset ja normaali sosiaalisuus toki ovat ihan hyviä juttuja. Mutta jos lukisin profiilistasi vain samaa kuvausta, mitä kerroit nyt tässä, niin vasemmalle menisi. Minulla painaa vaakakupissa muut asiat - esim. onko yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja minkätyyppinen ihminen, persoona olet. Esim. minulle on täysin samantekevää, asuuko toinen vuokralla vai omistusasunnossa, ja oikeastaan omistusasunnon ainoa hyvä puoli on se, että koska toisella on rahat kiinni siinä, ei hän todennäköisesti ala toivoa niin helposti yhteenmuuttoa (kun ei esim. rahansäästön takia tarvitse miettiä sellaisia ratkaisuja). Mutta ei se silti minulla mikään kriteeri ole, vaan vuokralla asuva kävisi yhtä hyvin. (Tosin nyt en ole sinkku, koska löysin Tinderistä seuraa.)

Vierailija
245/246 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää tuossa on vain se, että kulutti arvokasta aikaansa tehdäkseen 16 000 tykkäystä, ja sitten tunki julkisuuteen kertomaan sen.

Olisi suoraan ottanut yhteyttä Guinnessin ennätysten kirjaan, jos haluaa tehtailla ennätyksiä ja saada mainetta.

Järkyttävää on, miten ihmiset ei osaa lukea. Ei se tykännyt 16000:sta, ainostaan puolesta siitä.

Vierailija
246/246 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää tuossa on vain se, että kulutti arvokasta aikaansa tehdäkseen 16 000 tykkäystä, ja sitten tunki julkisuuteen kertomaan sen.

Olisi suoraan ottanut yhteyttä Guinnessin ennätysten kirjaan, jos haluaa tehtailla ennätyksiä ja saada mainetta.

Järkyttävää on, miten ihmiset ei osaa lukea. Ei se tykännyt 16000:sta, ainostaan puolesta siitä.

En lukenut juttua, vaan ketjun otsikon. Sen luin ihan sujuvasti, ja siinä sanottiin noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi