Mistä löytää mies 4-kymppisenä?
Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?
Kommentit (309)
Just tuo akateemisuuden painottaminen on turn off numero yksi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tavoittelet liian kovatasoista miestä, omaan tasoosi nähden. Siksi olet yksin edelleen.
Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalla asuvalla miehellä ei voi olla koulutusta? Maalla asuva mies ei voi matkustaa kaupunkiin ja nauttia oopperasta? Pienessä kämpässä helsinkissä, naiset elävät yksin täyttä elämää?
Voi olla. Mutta ei niillä, jotka reagoivat "Pääkaupunkiseudulta?? HYI! Akateeminen?? HYI!!".
Miten tuo eroaa "juntti mies", "Hyi asuu maalla", "hyi ammattikoulu"....?
Eroaa siten, että akateemiset naiset harvemmin tulee morkkaamaan miehiä ketjuun ihan vaan sillä perusteella, että mies mainitsee olevansa maaseudulta ja taustaltaan duunari. Kuitenkin joka kerta kun nainen mainitsee olevansa akateeminen, niin nämä miehet triggeröityvät ja aloittavat solvauskampanjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ikäluokassahan hyviä vapautuu toiselle kierrokselle hyvinkin runsaasti. En tiedä mistä etsit mutta kyllä noita on netissäkin runsaudenpulaan asti. Se tietysti on eri asia jos sulla on useampi ehdoton yksisarviskriteeri.
Näin on. Itse olin ap tyylisessä tilanteessa n.15v sitten. Tapailin ikäisiäni miehiä jotka joko osoittautuivat iki sinkuiksi pian ymmärsin syystäkin tai sitten nämä eronneet. Monella oli pahasti erot kesken ja nuoria lapsia, hankala yhtälö. Otin muutamaa vuotta vanhemman, fiksu ja urheilullinen, ollaan oltu yhdessä siitä lähtien. Tämä oli ennen tinderiä ja tapasimme perinteisellä tavalla Helsingin yössä. Toivotan onnea ap tavoitteessa, ei pidä menettää toivoa mutta tarkkana saa olla.
Valitettavasti tuossa n. 50v kategoriassa on t
En harrasta triathlonia, mutta pitänee yrittää olla omissa urheiluharrastuksissa sosiaalisempi.
Ei miehiä enää kiinnosta, onko nainen akateeminen vai ei 40-vuotiaana. Ehkä se oli silloin tärkeää, kun etsivät 25-30-vuotiaina lapsilleen äitiä. Mutta 40V iässä luonne ja kroppa on ovat tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseton, hyvärunkonen, hoikka 40+ nättinaama naisinehmo kelpaa jopa todella paljon nuoremmille miehille, vaikka ihan ilman sen koulutustaustansa kertomista. Näin minulle käynyt treffipyyntö ihan spontaanisti arkitilanteissa monet kerrat. Ei koskaan tapailuhakuja sovelluksista tarvittu.
No useimmat 40+ eivät edes halua olla lapsettomia. Vaikka haluaisivat, se on liian myöhäistä jo. Se varmasti pitää paikkansa, että hyvässä kunnossa oleva kroppa ja luonnolliset hiukset lisää kysyntää markkinoilla ihan missä tahansa ikäluokassa.
Jos miestä ei löydy niin helpoin tapa parantaa omia mahdollisuuksia on kropan laittaminen kuosiin, hiukset perinteiseen hiustyyliin (pitkä tai joku perinteinen polkka tms, ei mitään kananpersetukkia) ja normaalit kehon muodoille sopivat vaatteet. Ylipaino, kananpersetukka ja räikeät/homssuiset/fem
Mutta eikö nämä *akateemiset* naiset ole useimmiten juuri niitä, joilla on vähän tatuointeja ja irtoripsiä jne.? Ei tuollaisia juuri näy yliopistolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina haukkuu kuinka on paskoja miehiä ja sitten he itse valitsevat samat kusipää-miehet kerta toisensa jälkeen. Samat luikurit kiertää monet naiset, joten olisikohan tarvetta kyseenalaistaa naisten omia kriteeteitä ja miehenlukutaitoja.
Ap, taitaa olla juuri näitä naisia. Jota kaikki pitkät ja komeat miehet käyvät vain painamassa. Ei ole mikään ihme jos kumppania ei löydy, kun seuraava mies on edellisen kopio!
Mä oon ilmeisesti yksi niistä miehistä. :D
Mäkin panen muutamaa naista 😅, elättelen heille toiveita yhteisestä elämästä 😇. Naiset ovat kyllä sinisilmäisiä 😁. Heitä helppoa on kusettaa 😊, jos on tarpeeksi pitkä ja komea heidän silmissä 🤩.
Minulla on 15 vuotta nuorempi rakastaja.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina haukkuu kuinka on paskoja miehiä ja sitten he itse valitsevat samat kusipää-miehet kerta toisensa jälkeen. Samat luikurit kiertää monet naiset, joten olisikohan tarvetta kyseenalaistaa naisten omia kriteeteitä ja miehenlukutaitoja.
Ap, taitaa olla juuri näitä naisia. Jota kaikki pitkät ja komeat miehet käyvät vain painamassa. Ei ole mikään ihme jos kumppania ei löydy, kun seuraava mies on edellisen kopio!
Mäkin panen muutamaa naista 😅, elättelen heille toiveita yhteisestä elämästä 😇. Naiset ovat kyllä sinisilmäisiä 😁. Heitä helppoa on kusettaa 😊, jos on tarpeeksi pitkä ja komea heidän silmissä 🤩.
Paitsi jotku naiset näkee kusetuksen läpi. Itse pidin haarani kii tuonne 30v saakka kunnes olin vakavassa suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 15 vuotta nuorempi rakastaja.
N46
Oisiko susta silti ap:lle miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tavoittelet liian kovatasoista miestä, omaan tasoosi nähden. Siksi olet yksin edelleen.
Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.
Itse arvoista enemmän naisen ulkonäköä! Jos nainen ei ole viehättävän näköinen silmissäni, niin suhteesta tuskin tulee mitään vakavaa. Koulutus minua vähiten naisissa kiinnostaa.
T. Akateeminen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ikäluokassahan hyviä vapautuu toiselle kierrokselle hyvinkin runsaasti. En tiedä mistä etsit mutta kyllä noita on netissäkin runsaudenpulaan asti. Se tietysti on eri asia jos sulla on useampi ehdoton yksisarviskriteeri.
Kyllä vapautuu hyviä, mutta ovat vapailla markkinoilla erittäin lyhyen ajan, jos ollenkaan.
Onko niillä hyvillä miehillä joku hyvän miehen aura, kun he menevät vaikka baariin ja sen perusteella naiset iskivät niihin kiinni. Vai onko naisilla joku tutka päällä, joka sitten hälyttää, kun hyvä mies vapautuu ja naiset tietävät iskeä kiinni. Vai miten tämä nopeasti markkinoilta poistuminen tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse arvoista enemmän naisen ulkonäköä! Jos nainen ei ole viehättävän näköinen silmissäni, niin suhteesta tuskin tulee mitään vakavaa. Koulutus minua vähiten naisissa kiinnostaa.
T. Akateeminen mies
Mutta silti tällä palstalla väitetään et naisten pitää sit kiinnostua miehen luonteesta ensisijaisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi tyyppi on hikikomeropoika, joka fantasioi fuck boyn elämästä, ei sen kummempaa. Oikeat panomiehet tajuaa että seksisuhteita harrastavat naiset haluaa vaan munaa eikä parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vapautuu hyviä, mutta ovat vapailla markkinoilla erittäin lyhyen ajan, jos ollenkaan.
Onko niillä hyvillä miehillä joku hyvän miehen aura, kun he menevät vaikka baariin ja sen perusteella naiset iskivät niihin kiinni. Vai onko naisilla joku tutka päällä, joka sitten hälyttää, kun hyvä mies vapautuu ja naiset tietävät iskeä kiinni. Vai miten tämä nopeasti markkinoilta poistuminen tapahtuu?
Ne ei osaa olla yksin lainkaan ja ottaa kenet tahansa -> poistuu markkinoilta. Kunnes vapautuu taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Akateeminen mies
Moikka, täällä tosiaan tämä kaupan kassa, jolla ei lukion jälkeen muuta koulutusta. Nätti kyllä olen, joten ilmeisesti sun tyyppiä. Oliko sulla naiselle muita kriteerejä kuin ulkonäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Akateeminen mies
Mutta silti tällä palstalla väitetään et naisten pitää sit kiinnostua miehen luonteesta ensisijaisesti
Kyllä se Tinderissä meni ihan ulkonäön perusteella, kenen kanssa eron jälkeen aikanaan treffeillä päädyin. Mitä muuta se voisi olla, kun harva laittaa edes tekstiä profiiliinsa? Kuvien pohjalta mentiin. Sattumalta tuo nainen oli opettaja, muttei se ollut minulle mikään valintaperuste. Eronnut DI, 45
Kannattaa käydä vaikka triathlon seuroista katselemassa. Siellä on jonkun verran hyväkuntoisia 50 kymppisiä, toki napataan nopeasti.