Mistä löytää mies 4-kymppisenä?
Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?
Kommentit (309)
Maalla asuvalla miehellä ei voi olla koulutusta? Maalla asuva mies ei voi matkustaa kaupunkiin ja nauttia oopperasta? Pienessä kämpässä helsinkissä, naiset elävät yksin täyttä elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseton, hyvärunkonen, hoikka 40+ nättinaama naisinehmo kelpaa jopa todella paljon nuoremmille miehille, vaikka ihan ilman sen koulutustaustansa kertomista. Näin minulle käynyt treffipyyntö ihan spontaanisti arkitilanteissa monet kerrat. Ei koskaan tapailuhakuja sovelluksista tarvittu.
No useimmat 40+ eivät edes halua olla lapsettomia. Vaikka haluaisivat, se on liian myöhäistä jo. Se varmasti pitää paikkansa, että hyvässä kunnossa oleva kroppa ja luonnolliset hiukset lisää kysyntää markkinoilla ihan missä tahansa ikäluokassa.
Jos miestä ei löydy niin helpoin tapa parantaa omia mahdollisuuksia on kropan laittaminen kuosiin, hiukset perinteiseen hiustyyliin (pitkä tai joku perinteinen polkka tms, ei mitään kananpersetukkia) ja normaalit kehon muodoille sopivat vaatteet. Ylipaino, kananpersetukka ja räikeät/homssuiset/feministi vaatteet on aika epäsuosittuja miesten keskuudessa.
Tähän päälle musteella tuhrittu iho, järkyttävät irtoripsihirvitykset ja huulitäytteet, niin hyhhyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kovat luulot nyt ap:lla itsesään. Vai ihan "akateeminen" nainen kyseessä. Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa sinun "akateemisuus". En itsekään seurustelisi naisen kanssa, joka ottaa esille koko ajan oman "akateemisuuden". Todella rasittavaa olisi.
Hei, etunimeni on Akateeminen ja sukunimeni on akateeminen, mainitsinko jo että tosiaan olen akateeminen?
Tämä ei tosiaan haitta ketään muuta kuin miestä, jolla itsellään ei ole koulutusta. Akateemiset miehet etsivät myös akateemisia naisia, uskokaa tai älkää.
Jos akateemisuus on yksi olennaisimmista kriteereistä, niin jätän sellaisen naisen väliin. En ole kiinnostunut suhteesta koulutuksen, vaan ihmisen kanssa. -Akateeminen aikuinen mies
Vierailija kirjoitti:
Maalla asuvalla miehellä ei voi olla koulutusta? Maalla asuva mies ei voi matkustaa kaupunkiin ja nauttia oopperasta? Pienessä kämpässä helsinkissä, naiset elävät yksin täyttä elämää?
Voi olla. Mutta ei niillä, jotka reagoivat "Pääkaupunkiseudulta?? HYI! Akateeminen?? HYI!!".
Naiset aina haukkuu kuinka on paskoja miehiä ja sitten he itse valitsevat samat kusipää-miehet kerta toisensa jälkeen. Samat luikurit kiertää monet naiset, joten olisikohan tarvetta kyseenalaistaa naisten omia kriteeteitä ja miehenlukutaitoja.
Aina sanotaan että ei ne miehet tule kotoa hakemaan mutta minulle tapahtui oikeasti melkein näin :D muutin uuteen asuntoon ja asuin vitos kerroksessa ja olin tupakalla alhaalla niin yläkerran mies sattui siihen tupakalle ja toivotti tervetulleeksi taloon. Näin hänet pari kertaa tupakalla ja meillä synkkasi hyvin kunnes tuli sitten yksi päivä ovelta kysymään josko lähtisin ulos hänen kanssaan. Lähdin ja parin kuukauden kuluttua hän muutti kutos kerroksesta vitos kerrokseen kanssani. Muutama vuosi seurusteltiin, kuoli eromme jälkeen sairauskohtaukseen. Nuori vielä. 27. Oli hyvä mies.
Mä olin 50v ja naisystävä 45v kun muutama vuosi sitten törmättiin deittipalstoilla. Seuraa löytää sieltä mistä seuraa haetaan, aika loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kovat luulot nyt ap:lla itsesään. Vai ihan "akateeminen" nainen kyseessä. Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa sinun "akateemisuus". En itsekään seurustelisi naisen kanssa, joka ottaa esille koko ajan oman "akateemisuuden". Todella rasittavaa olisi.
Hei, etunimeni on Akateeminen ja sukunimeni on akateeminen, mainitsinko jo että tosiaan olen akateeminen?
Tämä ei tosiaan haitta ketään muuta kuin miestä, jolla itsellään ei ole koulutusta. Akateemiset miehet etsivät myös akateemisia naisia, uskokaa tai älkää.
En minä ainakaan! Haluan kotona rauhaa, en mitään pätemistä ja kilpailua. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä. Jos kiinnostaa mies joka ei ole miesvauva vaan osaa hoitaa asiansa hyvin ja mukisematta ja joka omaa hyvät tunnetaidot sekä käytöstavat, eikä ramppaa enää kapakoissa.
M44
Surkein luuseri tarjoaa itseään täällä X-D
No, eipä se poikkea mitenkään siitä että tarjoaa itseään ylipäätään missään. Treffisovelluksissa, kännissä kapakassa...se vasta luuseriutta onkin. Minulla on selkärankaa olla oma itseni kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos akateemisuus on yksi olennaisimmista kriteereistä, niin jätän sellaisen naisen väliin. En ole kiinnostunut suhteesta koulutuksen, vaan ihmisen kanssa. -Akateeminen aikuinen mies
Kivat sulle. Mä olen vaan sinkkunainen joka on Tinderöinyt pääkaupunkiseudulla ja nähnyt muutaman akateemisen miehen profiilin. Suurin osa haluaa naisen, joka on samalla tasolla, eli korkeasti koulutettu. Anonyymi tyyppi Vauva-palstalla ei valitettavasti muuta sitä.
Millaista miesseuraa etsit?
M40, Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Anna periksi, ylimielinen akateemisesti koulutettu pääkaupungin kuiva rumilus.
86-kiloinen pullasorsa, lyhytjalkainen amiskarjakko itä-Suomesta, osuuko?🤸
4 lasta, kaikki eri miehille? 🤭 Tiedä, etten mä koskaan, ikinä kirjoittelis tämmöisiä missään edes anonyymisti, kuten sä
- mut
just tänään mä
>>> imitoin tässä sua ja sun tyyliäsi.
No mamma, kerrohan
miltä oma peilikuva
näyttää ja kuulostaa?
Lämmittääkö sydäntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan! Haluan kotona rauhaa, en mitään pätemistä ja kilpailua. Sori vaan.
Se, että kykenet juttelemaan naisesi kanssa joistain sinulle tärkeistä asioista samalla tasolla ei tarkoita sitä, että pitäisi kilpailla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina haukkuu kuinka on paskoja miehiä ja sitten he itse valitsevat samat kusipää-miehet kerta toisensa jälkeen. Samat luikurit kiertää monet naiset, joten olisikohan tarvetta kyseenalaistaa naisten omia kriteeteitä ja miehenlukutaitoja.
Ap, taitaa olla juuri näitä naisia. Jota kaikki pitkät ja komeat miehet käyvät vain painamassa. Ei ole mikään ihme jos kumppania ei löydy, kun seuraava mies on edellisen kopio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Mutta ei niillä, jotka reagoivat "Pääkaupunkiseudulta?? HYI! Akateeminen?? HYI!!".
Miten tuo eroaa "juntti mies", "Hyi asuu maalla", "hyi ammattikoulu"....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kykenet juttelemaan naisesi kanssa jois
Samalla tasolla, eli ahtaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos akateemisuus on yksi olennaisimmista kriteereistä, niin jätän sellaisen naisen väliin. En ole kiinnostunut suhteesta koulutuksen, vaan ihmisen kanssa. -Akateemine
Itse siis en ole korkeakoulutettu, vaan suorittavassa duunariammatissa ja aina kun matchasin akateemisen miehen kanssa, niin niiden kiinnostus laski heti 50-90% kun kerroin mitä työtä teen (kaupan kassa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, taitaa olla juuri näitä naisia. Jota kaikki pitkät ja komeat miehet käyvät vain painamassa. Ei ole mikään ihme jos kumppania ei löydy, kun seuraava mies on edellisen kopio!
Mä oon ilmeisesti yksi niistä miehistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Sitten valitetaan syyttömille miehille kuinka kaikki miehet ovat roskaa. Aina sama tarina naisten kanssa.
Valitettavasti tuossa n. 50v kategoriassa on todella vaikea löytää urheilullista miestä, joka täyttäisi myös nuo muut kriteerit. Suurin osa vapaista on hieman viinaan meneviä ja ylipainoisia. Tuossa iässä se tarkoittaa potenssiongelmia ja muita terveyshuolia.