Mistä löytää mies 4-kymppisenä?
Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?
Kommentit (309)
Mä tapasin miehen mun kaverin kautta.
T. viiskymppinen
Ole luonnollinen ja fiksu. Niin haen kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kovat luulot nyt ap:lla itsesään. Vai ihan "akateeminen" nainen kyseessä. Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa sinun "akateemisuus". En itsekään seurustelisi naisen kanssa, joka ottaa esille koko ajan oman "akateemisuuden". Todella rasittavaa olisi.
Hei, etunimeni on Akateeminen ja sukunimeni on akateeminen, mainitsinko jo että tosiaan olen akateeminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olenko vihervassari kenties? Tämäkin saattaa vaikuttaa todella paljon, miksi miehiä ei löydy!
Ap ei etsikään miestä, vaan *vapaata ja fiksua* miestä. Mikä selittää hyvin miksi ei löydy.
Totuus on se, että miehiä ei enää kiinnosta ap:n kaltainen mummo.
Vierailija kirjoitti:
Liity 4B-liikkeeseen, niin ei enää tarvitse murehtia miehistä.
Onko se joku uusi 4H kerho?
Vierailija kirjoitti:
Et mistään, sillä aikasi meni jo. Olisi kannattanut miettiä sitä parikymppisenä.
Niinpä. Näin naisetkin aina miehille täällä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Etkä hae... Älä valehtele!
Vierailija kirjoitti:
Lapseton, hyvärunkonen, hoikka 40+ nättinaama naisinehmo kelpaa jopa todella paljon nuoremmille miehille, vaikka ihan ilman sen koulutustaustansa kertomista. Näin minulle käynyt treffipyyntö ihan spontaanisti arkitilanteissa monet kerrat. Ei koskaan tapailuhakuja sovelluksista tarvittu.
No useimmat 40+ eivät edes halua olla lapsettomia. Vaikka haluaisivat, se on liian myöhäistä jo. Se varmasti pitää paikkansa, että hyvässä kunnossa oleva kroppa ja luonnolliset hiukset lisää kysyntää markkinoilla ihan missä tahansa ikäluokassa.
Jos miestä ei löydy niin helpoin tapa parantaa omia mahdollisuuksia on kropan laittaminen kuosiin, hiukset perinteiseen hiustyyliin (pitkä tai joku perinteinen polkka tms, ei mitään kananpersetukkia) ja normaalit kehon muodoille sopivat vaatteet. Ylipaino, kananpersetukka ja räikeät/homssuiset/feministi vaatteet on aika epäsuosittuja miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kovat luulot nyt ap:lla itsesään. Vai ihan "akateeminen" nainen kyseessä. Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa sinun "akateemisuus". En itsekään seurustelisi naisen kanssa, joka ottaa esille koko ajan oman "akateemisuuden". Todella rasittavaa olisi.
Hei, etunimeni on Akateeminen ja sukunimeni on akateeminen, mainitsinko jo että tosiaan olen akateeminen?
Tämä ei tosiaan haitta ketään muuta kuin miestä, jolla itsellään ei ole koulutusta. Akateemiset miehet etsivät myös akateemisia naisia, uskokaa tai älkää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän pelottavaa :D
Terveisin, luonnollinen ja fiksu N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olenko vihervassari kenties? Tämäkin saattaa vaikuttaa todella paljon, miksi miehiä ei löydy!
Ap ei etsikään miestä, vaan *vapaata ja fiksua* miestä. Mikä selittää hyvin miksi ei löydy.
Miksi miehet vihaa vanhoja naisia?
Mulla ongelma on se ettei oman tyyppistä miestä löydy. Ja sitten kun löytyy niin mies haluaa lapsia ja koko paketin. Haluaisin edetä hitaammin. Ehkä kokonaan ilman lapsia. N32
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ikäluokassahan hyviä vapautuu toiselle kierrokselle hyvinkin runsaasti. En tiedä mistä etsit mutta kyllä noita on netissäkin runsaudenpulaan asti. Se tietysti on eri asia jos sulla on useampi ehdoton yksisarviskriteeri.
Näin on. Itse olin ap tyylisessä tilanteessa n.15v sitten. Tapailin ikäisiäni miehiä jotka joko osoittautuivat iki sinkuiksi pian ymmärsin syystäkin tai sitten nämä eronneet. Monella oli pahasti erot kesken ja nuoria lapsia, hankala yhtälö. Otin muutamaa vuotta vanhemman, fiksu ja urheilullinen, ollaan oltu yhdessä siitä lähtien. Tämä oli ennen tinderiä ja tapasimme perinteisellä tavalla Helsingin yössä. Toivotan onnea ap tavoitteessa, ei pidä menettää toivoa mutta tarkkana saa olla.
Täältä. Jos kiinnostaa mies joka ei ole miesvauva vaan osaa hoitaa asiansa hyvin ja mukisematta ja joka omaa hyvät tunnetaidot sekä käytöstavat, eikä ramppaa enää kapakoissa.
M44
Vierailija kirjoitti:
Nainen löytää miehen helposti jos ei ole kovin nirso. Mutta aina nainen sitten haluaa sen komean miehen joka ollut monien naisten kanssa niin nainen ajattelee kun kelpasi toisille naisille niin kelpaa sinullekkin.
Tämähän se. Ulkonäkö on saattanut jo rupsahtaa, mutta ei hiffaa sitä itse ja sitten harmitellaan että miksi oman ikäiset itseään komeammat miehet eivät kiinnostu. Oman tasoisia miehiä ei tietysti edes harkita ja heidät vedetään kylmästi vasuriin Tindereissä
Miksi miehet luulee että jokainen 40-60v nainen on tosi kokenut??
Vierailija kirjoitti:
Täältä. Jos kiinnostaa mies joka ei ole miesvauva vaan osaa hoitaa asiansa hyvin ja mukisematta ja joka omaa hyvät tunnetaidot sekä käytöstavat, eikä ramppaa enää kapakoissa.
M44
Surkein luuseri tarjoaa itseään täällä X-D
Mä oon ainakin runsas nelikymppinen akateeminen sinkkumies. Kiinnostaisi kivat, kainot ja kiltit nörtähtävät kirjastonhoitajatar-tyyppiset neitokaiset Mr. Beanin tyttöystävän tyyliset! Ja silmälasit olisivat kivat ja muutenkin ruollainen viehkeän kainon ujohko olemus kuten kyseisellä kauniilla kedon kukkasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet vihaa vanhoja naisia?
Ne vaan purkaa omaa pahaa oloaan ihan mihin vaan. Jos on kyse vanhemmista naisista, niin heihin. Jos akateemisista naisista, niin heihin. Mekkoihin pukeutuviin, housuihin pukeutuviin, punatukkaisiin, varattuihin, sinkkuihin, koiran omistajiin, kissan omistajiin, lemmikittömiin, urheilullisiin. Koskaan ei voi olla oikeassa
Liity 4B-liikkeeseen, niin ei enää tarvitse murehtia miehistä.