Mistä löytää mies 4-kymppisenä?
Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä on siitä, jos miehellä jolla on lapsia on hieno asunto ja kesämökki. Ne menevät perinnöksi hänen lapsilleen. Nainen olisi vain ilmaissiivooja.
Meillä kyllä käy siivooja ja olen muutenkin se siistimpi ja järjestelmällisempi osapuoli. M59
Näin usein on. Typerää kuvitella että normaali mies hakisi siivoojaa.
No, ei kyllä käy läheskään kaikilla siivoojaa.
On parempi asua yksin ja siivota pelkkä pieni vuokrakaksio, jää aikaa harrastuksiin kuten kutomiseen. Kudon itselleni villapaitaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en halua matkustaa, koska en saanut viedä omia lapsia ulkomaille niin en halua matkustaa ulkomaille ikinä elämässäni.
Pitää etsiä varmaan joku kotimaanmatkailua harrastava mies, esim. retkeilijä.
En halua itkeä matkalla ja miettiä, että en saanut viedä lapsiani koskaan lentokoneeseen enkä ulkomaanmatkalle.
En aio matkustaa ulkomaille ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tavoittelet liian kovatasoista miestä, omaan tasoosi nähden. Siksi olet yksin edelleen.
Ei tarvitse kuin olla samaa tasoa mun kanssa eli raitis, sporttinen, lapseton. Omistuskämpästä plussaa, mutta riittää kunhan raha-asiat on kunnossa. Itselläni on maisterin paperit ja olisi tietysti kiva, jos mieskin arvostaisi koulutusta.
Itse arvoista enemmän naisen ulkonäköä! Jos nainen ei ole viehättävän näköinen silmissäni, niin suhteesta tuskin tulee mitään vakavaa. Koulutus minua vähiten naisissa kiinnostaa.
T. Akateeminen mies
Tässä toinen akateeminen mies ja minulle on kyllä ensiarvoisen tärkeää suhteessa, että toisen kanssa voi keskustella yhteiskunnallista asioista ja maailman menosta yleensä eikä vain kynsien väristä. On myös tutkittu, että äidin koulutus periytyy vahvasti. Puolisoni on myös maisteri (KTM).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en halua matkustaa, koska en saanut viedä omia lapsia ulkomaille niin en halua matkustaa ulkomaille ikinä elämässäni.
Pitää etsiä varmaan joku kotimaanmatkailua harrastava mies, esim. retkeilijä.
En halua itkeä matkalla ja miettiä, että en saanut viedä lapsiani koskaan lentokoneeseen enkä ulkomaanmatkalle.
En aio matkustaa ulkomaille ikinä.
Jollain kesämökillä voi olla.
Mistä löytää miehen joka ei koskaan matkusta ulkomaille ja tykkää esim. mökkeillä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää miehen joka ei koskaan matkusta ulkomaille ja tykkää esim. mökkeillä?
Olen ymmärtänyt, että edes rikas mies ei voisi enää parantaa elämääni. Koska hän ei voi korjata tuota asiaa, että en koskaan saanut viedä lapsiani ulkomaanmatkalle.
Olen nyt hakemassa masennuksesta työkyvyttömyyseläkkeelle.
Minun elämääni ei enää pelasteta rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännän asetelman toisin päin ja kysyn, että mistä löytää nainen 4-kymppisenä?
Missä teitä samanikäisiä sinkkunaisia voisi tavata? Tinder ei kiinnosta, baareissa en notku ja työpaikalla en viitsi ruveta kuormasta syömään, siitä seuraa vain ongelmia.
Hiukset ovat päässä, hampaat ovat tallella ja olen akateeminen. Käyn töissä, harrastan liikuntaa eri muodoissa ja liikun mielellään myös luonnossa.
Mene nyt vaan sinne baariin. Terveisiä "tiedän mistä puhun"
Vm 1971
Kyllä minä baareissa silloin tällöin käyn, mutta kuten sanoin, en notku baareissa. Ainakaan toistaiseksi en ole baareista löytänyt samanikäistä ja sellaista naista, joka minua kiinnostaisi.
Ja jos haussa on nainen, jonka kanssa
- kävisin mielelläni yhdessä urheilemassa
- kansallispuistossa tai muutoin luonnossa liikkumassa
- silloin tällöin ravintolassa syömässä
- viettäisin joskus koti-iltaa elokuvan ja syötävien ja juotavien kanssa
- kävisin joskus pitkällä viikonloppureissulla Tukholmassa, Tallinnassa tai muualla Euroopassa,
niin en oikein usko, että baareista tällaista naista ensisijaisesti tulen löytämään.
Nelikymppisissä parittomissa harvoin mitään löytöjä on. Vieraissa kulkijoita ja luonnehäiriöisiä. Parhaat varattiin jo ensimmäisellä kierroksella. Lähtisin johonkin leskien sururyhmään, sieltä voisi tehdä löydön.
Sopiva mies 40-vuotiaalle naiselle löytyy 60+ ikäryhmästä.
Jos itse olet 40v, niin miehet 50v on sitä sun genreä. Tiedän että hirveet raget ja negat tästä saa niskaansa, että mukamas ikäloppuja pappoja ja kuolemankielissä olevia vanhuksia kehotetaan hakemaan. Mutta niin se elämä aika luonnollisesti menee. Parikymppisenä etsitään itsensä ikäinen, mutta sitten se 8-10v ikäero alkaa olla aika normaali. Kolmekymppisenä etsit nelikymppistä miestä, nelikymppisenä viisikymppistä miestä ja viisikymppisenä kuusikymppistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
t.60v setä
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä fakta alapeukuttamalla muutu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa on nelikymppisestä naisesta joka ei voi enää lisääntyä, monet 30-40 miehet suunnittelee vielä perheenlisäystä. Ja ne miehet jotka haluaa yhdenillanjuttuja niin valitettavasti olet siihenkin liian vanha omalle ikäluokallesi. Siksi joudut katselemaan yli 50 miehiä jos meinaat jonku löytää
.ikä estää 4-kymppistä naista lisääntymästä? Hyvin ehtii pyöräyttää pari, kolme lasta ennen vaihdevuosia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa on nelikymppisestä naisesta joka ei voi enää lisääntyä, monet 30-40 miehet suunnittelee vielä perheenlisäystä. Ja ne miehet jotka haluaa yhdenillanjuttuja niin valitettavasti olet siihenkin liian vanha omalle ikäluokallesi. Siksi joudut katselemaan yli 50 miehiä jos meinaat jonku löytää
.ikä estää 4-kymppistä naista lisääntymästä? Hyvin ehtii pyöräyttää pari, kolme lasta ennen vaihdevuosia!
Pari downia ja yksi kesken mennyt. Tunne ikä ja riskit piste com.
Ota joku ulkkari puolisoks. Suomee on tullu yli 32 t paperiton miest v2015, jote luulis niist jonku sopivan sulle löytyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä teitä samanikäisiä sinkkunaisia voisi tavata? Tinder ei kiinnosta, baareissa en notku ja työpaikalla en viitsi ruveta kuormasta syömään, siitä seuraa vain ongelmia.
Hiukset ovat päässä, hampaat ovat tallella ja olen akateeminen. Käyn töissä, harrastan liikuntaa eri muodoissa ja liikun mielellään myös luonnossa.
Vm 1971
Kyllä minä baareissa silloin tällöin käyn, mutta kuten sanoin, en notku baareissa. Ainakaan toistaiseksi en ole baareista löytänyt samanikäistä ja sellaista naista, joka minua kiinnostaisi.
- kävisin mielelläni yhdessä urheilemassa
- kansallispuistossa tai muutoin luonnossa liikkumassa
- silloin tällöin ravintolassa syömässä
- viettäisin joskus koti-iltaa elokuvan ja syötävien ja juotavien kanssa
- kävisin joskus pitkällä viikonloppureissulla Tukholmassa, Tallinnassa tai muualla Euroopassa,
niin en oikein usko, että baareista tällaista naista ensisijaisesti tulen löytämään.
Mielenkiintoista että ajattelet ettet voisi löytää tällaista naista baarista. Itse olen nelikymppinen nainen, joka hakee juuri samoja asioita kuin sinäkin ja käyn kyllä baarissa silloin tällöin. En notku baareissa joka viikonloppu, mutta ehkä kerran kuussa käyn lähikapakassa juomassa pari ja rupattelemassa ihmisten kanssa. Silloin tällöin myös kavereiden kanssa ehkä astetta tyylikkäämmissä paikoissa.
En ole alkoholisti, enkä mitenkään epäilyttävä ihminen. Olen urheilullinen, hoikka, itsestään huolta pitävä nainen joka tykkää viikonloppureissuista, kansallispuistoista, luonnosta, vaeltamisesta, roadtripeistä, koti-illoista ja toisinaan ravintolaruuasta. Tuntuu vaan oudolta oletukselta, etten voisi käydä lainkaan baarissa. Pidän nimittäin niistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vm 1971
- kä
Lainaus ei tahdo toimia, kun on monta lainattua viestiä edellä. Mutta kai nyt tollaisia mun kaltaisia naisia löytyy baaristakin? Itse ainakin löydyn sieltä ensi perjantaina firman pikkujoulujen jatkoilla. Ei me olla koko aikaa kansallispuistoissa :)
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olet 40v, niin miehet 50v on sitä sun genreä. Tiedän että hirveet raget ja negat tästä saa niskaansa, että mukamas ikäloppuja pappoja ja kuolemankielissä olevia vanhuksia kehotetaan hakemaan. Mutta niin se elämä aika luonnollisesti menee. Parikymppisenä etsitään itsensä ikäinen, mutta sitten se 8-10v ikäero alkaa olla aika normaali. Kolmekymppisenä etsit nelikymppistä miestä, nelikymppisenä viisikymppistä miestä ja viisikymppisenä kuusikymppistä miestä.
Olisi kiva kuulla joskus perusteluja, miksi elämä menisi muka luonnollisesti näin? Omassa kaveripiirissä kaikki nelikymppisenä eronneet naiset on pariutuneet seuraavalla kierroksella oman ikäisen ja aika moni myös nuoremman miehen kanssa. En oikeasti tiedä ketään jolla olisi toisella kierroksella 10 vuotta vanhempi mies, ja eronneita on tuttavapiirissä paljon. Yleisempää minusta on ottaa parikymppisenä kolmekymppinen mies, ja toisella kierroksella todeta ettei enää halua vanhempaa. Silti tätä stereotypiaa aina tuputetaan, että keski-ikäisenä pitäisi olla valmis huolimaan vanha mies, vaikka tosielämä ei toimi ollenkaan sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla joskus perusteluja, miksi elämä menisi muka luonnollisesti näin? Omassa kaveripiirissä kaikki nelikymppisenä eronneet naiset on pariutuneet seuraavalla kierroksella oman ikäisen ja aika moni myös nuoremman miehen kanssa. En oikeasti tiedä ketään jolla olisi toisella kierroksella 10 vuotta vanhempi mies, ja eronneita on tuttavapiirissä paljon. Yleisempää minusta on ottaa parikymppisenä k
Olen miettinyt samaa. Harva keski-ikäinen nainen haluaa vanhempaa miestä, koska siinä se sohvautuminen on sitten pelottavan lähellä. Miehet vanhenee ihan tutkitustikin nopeammin kuin naiset, eli 10 vuoden ikäero tarkoittaa keskimäärin 15 vuoden ikäeroa kehon biologisessa iässä ja se on jo paljon.
Tulee mieleen että tätä ratkaisua pitää esillä naiset, joilla on ylipainoa, sairauksia tai jotain ennen aikaista vanhenemista. Silloin voikin olla paikallaan etsiä vanhempaa. Mutta totuus on että terveenä, hyväkuntoisena, hoikkana, pitkähiuksisena nelikymppisenä naisena voin valita minkä ikäisen miehen haluan. Ja voin kertoa että se ei ole 8-10 vuotta vanhempi mies. Sori jos se jonkun mielen pahoittaa.
Näin usein on. Typerää kuvitella että normaali mies hakisi siivoojaa.