Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies 4-kymppisenä?

Vierailija
14.11.2024 |

Onko kukaan muu kokenut ongelmaksi löytää fiksua ja vapaata miestä yli nelikymppisenä? Elän täysipainoista elämää pääkaupunkiseudulla mutta miestä en ole vierelleni löytänyt. Ei tuolla baareissa jaksa akateeminen notkua ja netissä ei tunnu osuvan kenenkään itselle sopivan "ikäkriteereihin". Rafaellon mummotunnelikin on tätä nykyä muuttunut sellaiseksi vaariväyläksi että ei siellä näe kuin 60 miehiä. Ja hekin tuntuvat kiinnostuvan lähinnä parikymppisistä neitosista. Antaisiko jo periksi koko miesmetsästyksen?

Kommentit (309)

Vierailija
281/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- erilaisten harrastusten ja kerhojen kautta, golf, laskettelu, hiihto, ruoanlaitto, kirjallisuus, harrastajateatterit

- konserteissa, teatterissa, taidenäyttelyissä, festareilla tai urheilutapahtumissa

- matkoilla, esim Lapissa tai ulkomailla, suomalaisiakin saa lähestyä, lentokoneessa, junassa, laivalla

- kelpuuta myös viiskymppiset jotka ovat toisella kierroksella

Vierailija
282/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 20-25v opiskelevat miehet voisi sopia hyvin 40+ naiselle? Heillä menee vielä 5-10 vuotta ennen kuin ovat valmistuneet ja löytäneet vakituisen työpaikan, eli eivät haaveile heti perheestä. Tuohon tilanteeseen 40+ nainen voisi olla myös hyvä kumppani heille. Win-Win tilanne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat pillua,löytyy jonoksi asti!

Vierailija
284/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joudut turvautumaan +60v miehiin. Nuoremmat miehet eivät ole enää kiinnostuneita sinusta.

Riippuu ihan miehestä. Olin viime viikolla Tukholman risteilyllä ja siellä tutustuin itseäni vanhempaan naiseen, hän oli 49-vuotias ja minä olen 42. Emme joutaneet poistumaan laivasta Tukholmassa, koska olimme tuon naisen hytissä, kaksi yötä sain viettää tuon upean naisen kanssa. Täytyy sanoa että hullaannuin häneen ja haluaisin tavata hänet uudestaankin, harmi vain kun on hän asuu toisella puolella Suomea ja välimatkaa on 500 km. Mutta ehkäpä joskus tapaamme vielä.

Vierailija
285/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää, että etsimäni kaltaisia naisia käy myös baareissa. Harmillisesti en ole heihin kuitenkaan baareissa vielä törmännyt, toisenlaisiin tapauksiin kylläkin.

Ja, kyllä minäkin pikkujoulukaudella baareissa käyn ja ihan mielelläni. Ehkä pitää sitten pitää silmät tarkemmin auki, kun baarissa seuraavan kerran käyn.

Vierailija
286/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri löysi töistä, työkaveri ikisinkku ja mies juuri eronnut. 

Vierailija
287/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikäluokka on juuri sopiva. On vaan tännepäin ollut hyvin hiljaista . Taitaa olla niinpäin ettei naiset kelpuuta . Ihan fiksu 38v hyvin toimeen tuleva mies . Urheilen ja pidän terveydestä huolta .

Vierailija
288/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikastahan niitä löytyy. Itse olen tavannut kiinnostavia miehiä esim. torilla, ilmaiskonsertissa, kadulla, baarissa ja lähijunassa. Olen siis 43-vuotias nainen ja erosin pitkästä suhteesta vuosi sitten. Nettideittailu ei kiinnosta yhtään, haluan tutustua ihmisiin livenä. Olen kyllä melko puhelias ja sosiaalinen, ehkä se jotenkin näkyy ulospäin? Joka tapauksessa, olen tullut siihen tulokseen, että hyviä miehiä on edelleen vapaana. Mulla vaan on niin mukavaa sinkkuna etten tiedä haluanko yhtäkään äijää enää ns. palloksi jalkaan. Ehkäpä, jos se oikea löytyy.

Vierailija
289/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käännän asetelman toisin päin ja kysyn, että mistä löytää nainen 4-kymppisenä?

Missä teitä samanikäisiä sinkkunaisia voisi tavata? Tinder ei kiinnosta, baareissa en notku ja työpaikalla en viitsi ruveta kuormasta syömään, siitä seuraa vain ongelmia.

Hiukset ovat päässä, hampaat ovat tallella ja olen akateeminen. Käyn töissä, harrastan liikuntaa eri muodoissa ja liikun mielellään myös luonnossa.

Mene nyt vaan sinne baariin. Terveisiä "tiedän mistä puhun" 

Vm 1971

Kyllä minä baareissa silloin tällöin käyn, mutta kuten sanoin, en notku baareissa. Ainakaan toistaiseksi en ole baareista löytänyt samanikäistä ja sellaista naista, joka minua kiinnostaisi.

Ja jos haussa on nainen, jonka kanssa

- kä

Mä en käy baareissa. Ei kyllä mikään leffailta alkoholijuomienkaan kera kiinnosta. Vielä vähemmän Tallinna tai Tukholma. Joo, ei löydy raittiille naisellekaan seuraa helposti. Juomattomuuteen tyssää jo ekat treffit.

Vierailija
290/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olet 40v, niin miehet 50v on sitä sun genreä. Tiedän että hirveet raget ja negat tästä saa niskaansa, että mukamas ikäloppuja pappoja ja kuolemankielissä olevia vanhuksia kehotetaan hakemaan. Mutta niin se elämä aika luonnollisesti menee. Parikymppisenä etsitään itsensä ikäinen, mutta sitten se 8-10v ikäero alkaa olla aika normaali. Kolmekymppisenä etsit nelikymppistä miestä, nelikymppisenä viisikymppistä miestä ja viisikymppisenä kuusikymppistä miestä. 

Ei niillä papoilla edes ota enää eteen. Mulle seksi on tärkeää enkä näin nelikymppisenä ole siitä valmis luopumaan. Katsotaan, josko 7kymppisenä kiinnostelis joku platoninen suhde.

Vierailija
291/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 20-25v opiskelevat miehet voisi sopia hyvin 40+ naiselle? Heillä menee vielä 5-10 vuotta ennen kuin ovat valmistuneet ja löytäneet vakituisen työpaikan, eli eivät haaveile heti perheestä. Tuohon tilanteeseen 40+ nainen voisi olla myös hyvä kumppani heille. Win-Win tilanne

Koitappa etsiä 20-25v mies, joka suostuisi lähtemään tositarkoituksella suhteeseen 40+ vuotiaan naisen kanssa. Saat aika kauan etsiä...

Vierailija
292/309 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olet 40v, niin miehet 50v on sitä sun genreä. Tiedän että hirveet raget ja negat tästä saa niskaansa, että mukamas ikäloppuja pappoja ja kuolemankielissä olevia vanhuksia kehotetaan hakemaan. Mutta niin se elämä aika luonnollisesti menee. Parikymppisenä etsitään itsensä ikäinen, mutta sitten se 8-10v ikäero alkaa olla aika normaali. Kolmekymppisenä etsit nelikymppistä miestä, nelikymppisenä viisikymppistä miestä ja viisikymppisenä kuusikymppistä miestä. 

Olisi kiva kuulla joskus perusteluja, miksi elämä menisi muka luonnollisesti näin? Omassa kaveripiirissä kaikki nelikymppisenä eronneet naiset on pariutuneet seuraavalla kierroksella oman ikäisen ja aika moni myös nuoremman miehen kanssa. En oikeasti tiedä ketään jolla olisi toisella kierroksella 10 vuotta vanhempi mies, ja eronneita on tuttavapiirissä pal

Täällä myös 4kymppinen nainen samoilla spekseillä. En todellakaan halua mitään 10v vanhempaa sohvaperunaa. Harva mua nuorempikaan pysyy perässä.

Vierailija
293/309 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Jos joku keksii mistä yli 40 vuotias nainen voisi saada miehen, niin kertokaa, olisin kiinnostunut. 

T. Yli 40v nainen

Vierailija
294/309 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo lähes maho etkä kelpaa vakavaan suhteeseen.

Vierailija
295/309 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa kotikadullanikin on tällä hetkellä ehkä kymmenen miestä töitä tekemässä. En ole sinkku, mut jos olisin, saattas sielläkin olla sinkku. Ei muuta kun vähän sinkulla flirttiä kehiin. 

Vierailija
296/309 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehettävä nainen huomataan, ei tarvi etsiä, nainen löydetään. 

Vierailija
297/309 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa kotikadullanikin on tällä hetkellä ehkä kymmenen miestä töitä tekemässä. En ole sinkku, mut jos olisin, saattas sielläkin olla sinkku. Ei muuta kun vähän sinkulla flirttiä kehiin. 

En uskalla mennä flirttailemaan joillekin työmiehille jotka tekevät töitä kadulla. 

Vierailija
298/309 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla mennä flirttailemaan joillekin työmiehille jotka tekevät töitä kadulla. 

Ei se ole mun ongelma. Sitten vaan jatkaa ihmettelyä missä niitä miehiä on ja katselee vaikka taivaalle.

Vierailija
299/309 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mun ongelma. Sitten vaan jatkaa ihmettelyä missä niitä miehiä on ja katselee vaikka taivaalle.

Ei olekaan, vaan minun ongelmani. Miehet eivät koskaan lähesty minua, enkä minä uskalla lähestyä heitä.

Vierailija
300/309 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin töistä. On minua 6 vuotta nuorempi. Nyt jo 7 vuotta yhteiseloa takana. Minä olen kyllä aivan juniorin näköinen. Vieläkin kysytään henkkarit alkoholia ostaessa, joten mitään ikäkriisiä ei sen takia ole vielä päässyt syntymään, enkä todellakaan huomaa olevani nelikymppinen. Mä olen lapset tehnyt ja mies ei omia halua, niin auttaa asiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi