Mitä ajattelet naisesta, jolla lapsia kolmen eri miehen kanssa?
Onko täysi luuseri, löysähousuinen, kykenemätön ihmissuhteisiin...?
Kommentit (116)
Aika tapaus on nainen, ei sille mitään voi. Ymmärrän hyvin, että miehet eivät ole pitkään rinnalla pysyneet. Ihmissuhteissaan hyväksikäyttäjä, aina hänen pitää saada kaikki, mutta ei ole muille valmis mitään antamaan.
Jos tämä nainen on ollut kymmenen vuotta naimisissa kunkin kolmen isän kanssa?
Jos kaikki lapset hankittu vain naiselle käyttäen hyväksi baarista napattuja yhdenyönsuhteita?
Löysin vanhan ketjun. Minulla myös kolmas lapsi pian syntymässä...ja kyllä, kaikilla eri isät. Enhän koskaan tällaisesta unelmoinut, mutta elämä vaan nyt sattui menemään näin mun kohdalla. Ekan lapseni sain lapsellisen vauvakuumeen tuloksena nippanappa aikuisuuden kynnyksellä. Lapsen isä ei ollut lähellekkään valmis perhe-elämään ja niinhän siinä kävi, että lapsen ollessa vajaan vuoden tiemme erosivat. Isä kuitenkin jäi pysyvästi tyttärensä elämään, kuten koko suku isän puolelta...ja on edelleen ainoa lapsi koko lähisuvulleen isän puolelta. Toisen lapseni sain toivottuna miehen kanssa, jonka kanssa 9 vuotta yhdessä olimme...mies siis tuli kuvioihin aika pian eron jälkeen, mutta lapsi tuli 4: n vuoden päästä. Suhde päätyi kuitenkin eroon henkisen väkivallan turmellessa liikaa suhdetta ja viimeisten vuosien naljailulla ja riitelyllä. Lapsi tuosta suhteesta myös ainoa isälleen, ja ainoaksi jääkin isän korkean iän vuoksi. Nyt olen raskaana ensimmäiselle aviomiehellen (kahden edeltävän kanssa siis vai avosuhteessa elänyt), jonka kanssa olemme samalla viivalla. Unelmat, toiveet ja elämänkatsomus samanlaiset. En enää olisi lapsia halunut, kaksi lasta kahdelle eri isälle olisi riittänyt jo. Kuitenkin ajan kuluessa huomasin, kuinka paljon miestäni satutti, että oli löytänyt itselleen täydellisen vaimon (olen siis ensimmäinen nainen, jonka kanssa hän on edes seurustellut koskaan), mutta lapsirakkaana ei omaa lasta voikkaan saada, koska vaimolle riitti. Keskustelimme asiasta monet kerrat ja minun sydäntäni särki, kun tätä unelmaa en hänelle voinut antaa. Miestäni rakastan niin paljon, että pikku hiljaa mieleni alkoi muuttua ja ajattelin, miksi ei? Tämä kolmas pian syntyvä lapseni on siis myös hyvin toivottu ja rakastettu. Kaikki kolme lastani ovat ainoita sisaruksia keskenään, kahdella aiemmalla ei siis sisaruksia isiensä puolelta ole. Molemmat lapset tapaavat isejänsä samalla viikolla, ovat viikon isien luona ja sitten viikon samaan aikaan meidän kanssamme. Olen hyvissä väleissä lapsien isiin ja asiat hoituvat mutkattomasti puolin ja toisin. Myös lapsien isät ovat hyviä kavereita keskenään. Lapset ovat iloisia, hyvin käyttäytyviä, harrastavia ja työssä käyvien ihmisten lapsia, mitään oleellista ei siis heiltä puutu. Lasten iät 12, 7 ja 0.
Mitä väliä sillä on? Pääasia että on hyvä äiti! Täällä heti ihmiset arvostelee jos tekee vaikka abortin, sit jos ei tee niin silti. On voinut vaikka 1 olla tarkoin suunniteltu mutta mies on ollut kykenemätön perhe-elämään, 2 voi olla "vahinkoja" vaikka kierukka pettänyt tms. Yhtä hyvin ne miehet on siinä tehnyt sen lapsen, miks ette syyttele niitä? Semmonen taas joka haluaa kaikkien kanssa perustaa perheen 2 vkon tuntemisen jälkeen/ ei käytä mitään ehkäisyä ajattelisin että vähän hassu kun noin uskaltaa. Mutta jokaisen oma valinta.
Miksi kannatte huolta muiden asioista tai miten isät hakee lapset. En niinkuin tajua. En minäkään mieti mitähän tuo aviopari taas huutaa ja mitä ne lapset ajattelee,kun ne riitelee. Toki naapurista väkisin selvästi kuuluu huuto:D Ja joka viikko. Ei tuo onnelliselta avioliitolta vaikuta. Minun veli arvostelee elämääni ,koska olen eronnut ja lapsia on. En välitä. Olen katkaissut välit kolo sukuun. Minä en sentään ole onneton. Enkä kärsi paskassa suhteessa. Haha.
Vierailija kirjoitti:
Sattuipas tälläinen kun just mielessäni pyörittelin asiaa. Sukulaisnaisella on juuri näin, 3 lasta 3 eri miehelle, kaikki ALLE 5 vuotiaita.
Se touhu.... Miehet löytyy netistä ja pamahdetaan paksuksi heti, sitten alkaa paljastumaan asioita jotka olisi kannattanut selvittää hieman aiemmin...
En halua kertoa tarkemmin ettei tunnisteta mutta sen sanon että tämä nainen ei edes yritä, yks vastoinkäyminen niin heti ukko pihalle. Ei tavallaan tarvitse ottaa vastuuta asioista koska "asiat" on niin että pärjää lasten kanssa ilman miestäkin. Rehellisesti sanottuna muut hoitaa lapset joten mitäpä sitä murehtimaan pärjääkö iman isää.
En osaa tuomita ketään tuntematta tarinaa mutta tässä tapauksessa toivon että osaisi alkaa käyttämään ehkäisyä. Tämän ihmisen käytös näine tempaksineen saa muun suvun natisemaan liitoksissaan.
anteeks,mutta mitä vittua. Suku juoruaa? Minä pistäisin välit poikki. Mitään ukkoa ei tarvitse sietää. Jotkut kuten minä ovat halunneet lapsia,ei ukkoa. Kissat ja lapset on elämän rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka levittää jalkansa joka miehelle ilman ehkäisyä.
Minä halusin lapsen, en miestä ja sopimuksella miehen kanssa joka halusi jatkaa geenejään muttei alkaa isäksi lapsen sainkin ollessani 18v.
Tapasin miehen jonka kanssa halusin perheen ja saimme lapsen mutta mies käytti henkistä ja fyysistä väkivaltaa joten heitin sen pihalle.
7 vuoden päästä sain kolmannen lapsen sekä vielä 3 lasta miehen kanssa joka kymmenen vuoden yhteiselon jälkeen jätti perheen ihastuttuaan toiseen naiseen.
Ja minä olen nyt se hutsu vaikken ole edes yhdenillanjuttuja koskaan harrastanut (ei sillä että se kenestäkään hutsua tekisi..)??? Eli lapset tekevät naisesta hutsun? Hutsut ovat sitä tyyppiä jotka haluavat perheen ja lapsia??
No just...
Sinä olet tehnyt lapsia kolmen miehen kanssa, kuinka monen naisen kanssa lapsiesi isät ovat tehneet lapsia?
Epätasapainoinen ihminen, jolla huono ihmistuntemus.
Vanha ketju.
Minulla on 4 lasta kolmen eri miehen kanssa ja olen "sinkku".
Tätä en toivonut. Näin elämä vain kuljetti ja olipa matkan varrella myös huonoja valintoja / päätöksiä.
Kärsin alkoholismista nuorempana jonka vuoksi erosin kahdesti. Toisessa suhteessa yksi lapsi ja toisessa kaksi. Kuntoutumisen jälkeen toivoin liiton pelastamista, mutta aviopuoliso ei halunnut yrittää.
Aloin opetella uutta raitista elämää ja tapasin oikean herrasmiehen. Reilun vuoden seurustelun jälkeen tulin raskaaksi, molempien yhteisestä päätöksestä.
Mies oli ollut välillä äkkipikainen.. Raskaana ollessa kävi ensimmäisen kerran käsiksi.. Ja riehui ja hajotti tavaroita.
Terapiassa käydessä mua kehoitettiin lähtemään. Kynnys tähän oli suuri.
Sen kuitenkin sain tehtyä ja nyt elellään lasten kanssa turvassa ja rauhassa. Maine on mennyt, mutta itse tiedän kuinka polkuni olen tallannut. Paljosta olen selvinnyt ja suunta on ylöspäin.
Sain kuitenkin avaimet henkiseen elämääni. Enkä ole valmis ketään tuomitsemaan ennenkuin kuulen tarinan.
Ihmeellisiä selviytymistarinoita onneksi on. 😊
Vapaa valinta. :) Enemmän arvostan naista jolla on useita miehiä kuin naista joka suostuu jalkavaimoksi kun miehellä on useita vaimoja. On tasan vapaa valinta hankkia sellainen perhe kuin haluaa. Kukaan ei tuomitse miehiä moniavioisuudesta, vaikka he käyttävät siihen usein väkivaltaa, alistamista ja pakottamista. Moniavioisen lapsen perheellä ei usein ole läsnäolevaa isää.
Kannattaa tottua siihen että naisilla tosiaan on vapauksia. :) Jos miehet saavat vahingoittaa muita ideologioillaan, niin saavat naisetkin. Eivät miehetkään TYTTÖlasten etua kykene ajattelemaan.
Itselläni 4 lasta, 3 eri miehen kanssa.Nyt odotan viidettä, eri isälle. 3 lapsistani on tummia. Isät eivät ole kuvioissa. Olen yksinhuoltaja. En ymmärrä tätä tuomitsemista, suomi tarvitsee lapsia. Lapset ovat rikkaus.
Itselläni neljä lasta kolmen eri miehen kanssa.
Esikoisen sain nuorena ja tiesin heti että jäisin yksinodottajaksi ja niinhän siinä kävi. Lapsen isä oli epäsäännöllisesti lapsen kanssa tekemisissä vuosia, nyt ollut jonkun vuoden näkemättä.
Kaksi seuraavaa lasta sain toisen miehen kanssa, ero tuli muutaman vuoden yhdessä olon jälkeen ja erosimme hyvässä hengessä ja sillä ajatuksella että lasten hyvinvointi on tärkein. Olemme edelleen tekemisissä ja lapset ovat hänellä vuoroviikoin ja esikoinenkin joka toinen viikonloppu on hänellä. Vietämme joulut ja lasten syntymäpäivät yhdessä.
Nykyisen aviomiehen kanssa meillä on yksi yhteinen lapsi.
Mitään en kadu, kaikella on tarkoituksensa :)
Itse olen onnellisessa asemassa kun lasten isät (paitsi esikoisen) ovat kavereita keskenään nykyään ja voidaan yhdessä viettää aikaa lasten kanssa. Se on suuri rikkaus lapsille.
Ikävää toki on että esikoisen isän kanssa ei ole ikinä ollut välit kunnossa hänen puoleltaan.
Mutta näin on hyvä olla.
Koen olevani ihan täysjärkinen, työssäkäyvä ihminen jota elämä on kuljetellut tähän pisteeseen :)
Ihmettelen, että miksi pitää tehdä lapsi jokaiselle miesystävälle.
Ihan saman kysymyksen voisi esittää, että mitä ajattelet miehestä, jolla on lapsia useamman kuin kahden naisen kanssa?
Jakopäänhihna olis syytä vaihtaa seuraavassa huollossa...
Vierailija kirjoitti:
Itselläni 4 lasta, 3 eri miehen kanssa.Nyt odotan viidettä, eri isälle. 3 lapsistani on tummia. Isät eivät ole kuvioissa. Olen yksinhuoltaja. En ymmärrä tätä tuomitsemista, suomi tarvitsee lapsia. Lapset ovat rikkaus.
Miksi mainitsit, että lapsistasi kolme ovat tummia? Miksi se on sinusta mainitsemisen arvoinen asia?
Tekidi myös mieli kysyä, että oletko hankkinut lapset tarkoituksella yksin?
Pitääkö jokaisen tapaamansa miehen kanssa hankkia lapsia??
Mitäs jos seurustelisit miehen kanssa edes muutaman vuoden, ennen kuin edes mietit lapsien hankintaa..
Ja se ehkäisy, käy neuvolassa, siellä ne opettaa, jos et muuten ymmärrä/osaa.
on nyt kyllä naimisissa ollut alle 2 vuotta, mutta liitto on karilla, mies lähtenyt lätkimään.
Lapsi on kuudes, isiä on ainakin neljä (jos siis tämä uusin on tämän aviomiehen lapsi)
Helkkarin hedelmällinen se ainakin on, koska nelosesta jo ainakin kertoi, että olisi kierukan laittanut, mutta vauva olikin jo tulossa.
En mä oikein tiedä ees mitä ajatella, kyllä se lapsistaan hyvää huolta pitää vaikka rahasta olisikin tiukkaa. Ei kyllä kateeksi käy. Vanhin lapsista on 11v ja viides 1v ja ens vuonna sit se uus vauva. Ja luulen, ettei ole vielä 30v täyttänyt.