Mitä ajattelet naisesta, jolla lapsia kolmen eri miehen kanssa?
Onko täysi luuseri, löysähousuinen, kykenemätön ihmissuhteisiin...?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Onko täysi luuseri, löysähousuinen, kykenemätön ihmissuhteisiin...?
Kaikki ei ole todellakaan mustavalkoista..
Ei todellakaan, meidän kylillä asui muinoin kolmen lapsen äiti. Jokainen lapsista oli eri värinen.
Kukaan ei kai ajatellut mitään🤯
Eihän toki ulkopuolisena voi mennä syitä arvailemaan miksi noin on jollakulla, mutta ei toi esim. tutustumisvaiheessa millään tavalla positiivinen asia olisi.
Ei kiitos. Sama pätisi kyllä toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole todellakaan mustavalkoista..
Juu ei. Yleensä tällaisilla naisilla on lapset aika monen värisiä.
Tulee ihan mieleen erilaiset äidit -sarja telkusta, kun tätä ketjua lukee.
Elämä on ensi sijaisesti valintoja, joiden perusteella asiat menee miten menee.
Turha yrittää kertoa, että ihminen on kuin höyhen laineilla.
Mietin, että kyllä ukot on pskja kun lähtevät heti kun saa muijan paksuks
En osaa sanoa mutta sivusta voin kommentoida että mun poikaystävän sisarukset 2 ovat kaikki eri isistä eli kolmen eri miehen kanssa mukulat tehty ja ymmärrykseni mukaan suhteet isien kanssa ovat kestäneet vain pari vuotta jos sitäkään.. nyt kaikki lapset aikuisia ja mamma edelleen sinkku. Sivusta seuranneena mamma on mielestäni hieman epävakaa ihminen, enkä tutustumisen jälkeen oikein pidä henkilöstö koska omaa erilaiset arvot, ei pidä naisten puolia hyvin omahyväinen eikä ole opettanut elämän arvoja lapsilleensa koska poikaystävän kanssa mennyt välit poikki kun juhliminen on tärkeämpää kuin töissäkäyminen. Odottaa edelleen sitä unelma-ammattia ja ajatusmalli tullut kotoota ja ikää hänellä 30.. en väitä että kaikilla näin , voi olla että joillakin elämässä on vain sattunut ja tapahtunut niin että on kolmen eri miehen kanssa lapsia ja saattaa olla ihmisenä todella hyvä tyyppi ja lämmin yms.. tutustu nii kyllä se totuus valkenee :)
Onpa sattunut paskoja jätkiä, toivottavasti onni kääntyy.
Mitä mieltä miehestä, jolla on 7 lasta kolmen eri naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jossain lotossako ne vaan osuu kohdalle?
Vierailija kirjoitti:
Onko jätkä siis paska, jos jätkä kuolee?
Olen onnellinen nainen, itselläni on vain yksi lapsi ja enempää en halua. Olen sinkku. En ole tekemisissä lapsen isän kanssa, miehellä on uusi nainen. Luottamus miehiin meni tuon jälkeen, en ole kevytkenkäinen onneksi 🎉
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä miehestä, jolla on 7 lasta kolmen eri naisen kanssa?
Tuskin tuostakaan kukaan kauheasti kunnioitusta tai arvostusta lähtökohtaisesti antaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lapsia kolmen eri miehen kanssa.
Ihan tavallinen nainen mielestäni olen. En mielestäni ole kevytkenkäinen tai jotain.
Ensimmäisen aviomieheni kanssa minulla on yksi lapsi(mies kuoli moottorip onnettomuudessa pojan ollessa vauva) Toisen aviomieheni kanssa minulla on kaksi lasta, joiden kummankaan biologinen isä mieheni ei ole, eivätkä lapset ole täysiä sisaruksia biologisesti. Toinen mieheni on ns. tuhkamuna ja raskaudet ovat saaneet alkunsa luovutetulla spermalla(kummallakin kertaa eri miehen=
Miksi sitten teit lapsia vai onko se tuhkamuna edelleenkin miehenäsi, sitten voin ymmärtää.
Naisesta tulee helposti epämääräinen, epäsosiaalinen ja kevytkenkäinen vaikutelma.
Jos miehellä on vastaava tilanne, niin kuin monella arvostetulla julkkismiehellä on, niin ai että mikä sankari ja hyvä ihminen onkaan. Toisaalta tuollaisia äijiä vois pitää pelkkinä pukkeina.
Mulla on tuttu, jolla on 4 lasta ja kaikilla eri isä.....