Mitä ajattelet naisesta, jolla lapsia kolmen eri miehen kanssa?
Onko täysi luuseri, löysähousuinen, kykenemätön ihmissuhteisiin...?
Kommentit (116)
kolmannen aviomiehensä kanssa ois lapsia saanut.
Joten hänet tuntien, en ainakaan mitään negatiivista ajattelis.
Minusta tuo lapsiluku ja isien määrä ei vielä kerro paljoa mitään. Pitäisi kuulla taustat.
Mutta varmasti tuntisin naista kohtaan myötätuntoa sekä pitäisin häntä arjen sankarina. vVrsinkin jos hänen lapsensa ja taloutensa olisivat hyvin hoidettuja että tasapainoisia!
Nainen, joka levittää jalkansa joka miehelle ilman ehkäisyä.
Minä halusin lapsen, en miestä ja sopimuksella miehen kanssa joka halusi jatkaa geenejään muttei alkaa isäksi lapsen sainkin ollessani 18v.
Tapasin miehen jonka kanssa halusin perheen ja saimme lapsen mutta mies käytti henkistä ja fyysistä väkivaltaa joten heitin sen pihalle.
7 vuoden päästä sain kolmannen lapsen sekä vielä 3 lasta miehen kanssa joka kymmenen vuoden yhteiselon jälkeen jätti perheen ihastuttuaan toiseen naiseen.
Ja minä olen nyt se hutsu vaikken ole edes yhdenillanjuttuja koskaan harrastanut (ei sillä että se kenestäkään hutsua tekisi..)??? Eli lapset tekevät naisesta hutsun? Hutsut ovat sitä tyyppiä jotka haluavat perheen ja lapsia??
No just...
vahingossakaan saa kolmatta lasta ettei tule kevytkenkäisen mainetta. Nyt siis lapsia kaksi.
Esikoisen isä päätti viiden vuoden suhteen raskauden aikana ilmoittamalla että hänestä ei ole "leikkimään kotia". Kyseessä yli kolmikymppinen mies, ei mikään teinipoika.
Nykyisen aviomies tuki minua exän jätettyä ja asiat kehittyivät vakavampaan suuntaan, lopputuloksena avioliitto ja lapsi. Olemme muutenkin tunteneet toisemme ihan lapsista lähtien.
Mutta jos nyt sattuisi ero tulemaan niin lapsia ei sitten vissiin tehdä vaikka sitten uusi mies olisi lapseton ja haluaisi kovasti lapsia. Ei ei, en halua mitään mainetta vaikka lapsi olisi tervetullut ja suhde vakaa ja vähän pidempi.
Mutta ap:n kysymykseen: en ajattele yhtään mitään. Elämäntilanteita on erilaisia. Ehkä alkaisin hämmästellä, jos lapsia on viisi ja kaikilla eri isä (ja tähän ei lasketa mukaan mitään lahjoitusspermoja tms).
jolla kahden vuoden sisään kaksi lasta ja kummallakin eri isä.
Ekan miehen kanssa oli niiiiiiin rakastunut, lasta alettiin odottamaan jo kolme kuukautta ekan tapaamisen jälkeen, ero tuli kun nainen vaati oikeasti liikoja, itse oli työtön ja rakasti shoppailua miehen piikkiin.
Tän tokan kanssa lapsi sai alkunsa jo ekan treffailu viikon aikana ja oltiin jo menossa naimisiinkin tässä huumassa, uusi vauva syntyi kuukausi sitten, mutta nyt on sitten hirveä kriisi päällä kun mies ei suostu kaikkiin naisen vaatimiin hääjärjestelyihin koska ei ole rahaa niin paljoa, nainen ei itse maksa senttiäkään häihin.
No hänellä on nyt kuulemma netissä jotain sutinaa jonkun uuden miehen kanssa jolla on AUDI, hei daaa Ja tätä audia hän jaksaa jatkuvasti korostaa keskusteluissamme! että eiköhän tuo ehdi pian taas ilmoittaa textarilla että on taas "rakkauden hedelmä" kasvamassa uuden miehen kanssa. Onnea vaan!
Taitaa olla meneillään taas teiniäitien kokoontumisajot tai joidenkin angstaavien vastasynnyttäneiden hormoonihuuruisten mammojen aggressiivisuuden purkauksia tai pitkästyneiden kotiäitien, joilta turvaverkot uupuu, eikä elämään kuulu muuta jännittävää sisältöä, kuin av.
Ok, ei ole minulla lapsia kolmelle eri miehelle, mutta ymmärrän, ettei elämä aina ole hallittavissa oleva kokonaisuus ja on itsestä riippumattomia tekijöitä, joiden vuoksi lapsia voi olla eri miehille. Tuskinpa kukaan lähtökohtaiesti sitä on suunnitellut ;)
Kyllä tuossa aloituksessa kai haettiinkin niitä TODELLISIA mielipiteitä ko asiasta. Mikä siinä on sulle ongelma? Mee sä kiillottelee sitä sädekehääs muualle, jos et todellisuutta ja muiden aitoja mielipiteitä kestä, hah!
jonka kanssa oli lapsi niin sen toisen ymmärrän myös.Kolmas onkin kysymys mutta kaikkea sattuu ja jos raha-asiat on kunnossa niin mitä siitä-mietittikää samaa miehen kohdalla jos mies saa lapsia monen eri naisen kanssa.Nyt sentään lapsilla sama äiti!
jollaiseksi te tynnyrissä eläneet mammat meidät monen isän kanssa lapset tehneet tuomitsette. Koittakaahan nyt hieman löysätä sitä pipoa.
Oma tarinani:
ensimmäinen lapsi oli sellainen puolivahinko, riskit tiedettiin mutta ehkä niin nuorena ei tiedostettu. Lapsen isä osoittautui narsistiseksi väkivaltaiseksi kusipääksi, jonka heitin ulos kun tempaisi minua turpaan. Lastakin riepotteli. Ulos vaan.
Hänen jälkeensä tuli ihana mies, hyvä mies, mutta ei sitten sopinutkaan minulle. Syntyi haluttu lapsi ja monta vuotta jaksettiin elää perhe-elämää, mutta sitten vaan meni sukset ristiin, ei suhde enää toiminut ja lapset kärsivät siitä jatkuvasta huutamisesta ja asioiden toimimattomuudesta.
Kuvittelin eläväni tyytyväistä yh-elämää lasteni kanssa kunnes viimein tapasin tämän miehen. Sen täydellisen, jota olin koko elämäni etsinyt. Tässä on nyt useampi vuosi kulunut ja ollaan tutustuttu toisiimme, tunnemme toisemme ja nyt on vauva tulossa. En voisi olla onnellisempi, lapseni rakastavat tätä miestä ja kaikki on vihdoinkin hyvin.
Ja olemme hyvin koulutettuja ja hyvin toimeentulevia. Repikää siitä verkkareissanne tukka pystyssä koneella istuvat tekopyhät mammat, jotka ette mistään oikeasti mitään tiedä.
No en mä nyt jaksa vaivata päätäni muiden ihmisten seksielämällä saati, että hutsuttelisin mielessäni.
Jos noin kerrottaisiin niin varmaan eka ajatus olisi, että jaa mites näin. Jos joku kerran oikein kertomalla kertoo itsestään noin. Toinen ajatus olisi, jos eronnut kaikista miehistä, että miten sitten kaikki sujuu näiden ex-miesten kanssa. Kun tapaamiskuvioita voi olla niin erilaisia, kaikista erikseen sovittava ja joskus ihan yhdessäkin erokeisissä ja sen jälkeisessä joustavassa ja toimivassa yhteishuoltajuudessa voi olla oma urakkansa.
siskollani on lapsia kolmelle eri miehelle. Esikoisen sai ensirakkautensa kanssa 17v. Ensirakkaus sairastui psyykkisesti(ei parantunut) lapsen ollessa 4v. Erosivat n vuoden kuluttua eli lapsen ollessa 5v. Nykyään mies jo kuollut(tappoi ittensä)
Toisen miehen kanssa alkoi seurustelemaan aika pian eron jälkeen. Saivat kaksi lasta ja erosivat nuoremman mennessä kouluun. Kolmannen miehen kanssa sai ns iltatähden.
Siskoni on nyt 45v ja kahden lapsen mummo. Siskoni lapset ovat 28v, 19v,18v ja 5v.
kyllähän sitä aika luuserina pitää.
Enpä ainakaan itse olisi järjestäytynyt moiseen tilaan.
Ovatko äidit 1,2,3 ja 4 täysiä luusereita, löysähousuisia ja kykenemättömiä ihmissuhteisiin? Minkälainen on mies joka lähtee tälle tielle: ehkä itsekeskeinen, narsistinen, vastuuton, kostomentaliteetilla liikkeellä oleva (äiti jättänyt pienenä, yhteiskunta kohdellut kaltoin, joten tehdään elättejä). Ken tietää, normaalia tuo ei ole. Mitä ajattelevat lapset isastään, ei tule miehen itsekkääseen mieleen kysyä? Viimeistään äideillä no 3 ja 4 ei voi myöskään kaikki olla ihan kohdillaan.
että on lapsia kolmelle?
Teille on ihan sama mitä on tapahtunut ja miksi??
Voi jerstas, millasia ihmisiä sitä on..
Riippuu toki tilanteesta. Jos on hyvinkulkevassa parisuhteessa ja ollut jo tovin yhdessäkin, harvat miettivät että haluaisimpa lapsia mutta en nyt oikein voi jos vaikka erotaan. 50 prosentia avioliitoista päättyy nykyään eroon, tolla logiigalla ei Suomeen lapsia syntyisi edes nykyisen vertaa.
lainkaan outoa.
Jos on naimisissa 10 vuotta ensimmäisen miehen kanssa 20 - 30 vuotiaana, toisen kanssa 30 - 40 vuotiaana ja kolmannen nai 40 vuotiaana niin vielä ehtii hyvin hankkia kolmannen erän lapsia. Ei tarvitse hutsu tai hullu olla.
mitä tuosta, moni on maannut kolmen miehen kanssa, muttei ihan normaalilta kuulosta pykätä lapsia jokaiselle.
vain todella surkean pienen älyn ja sydämen omaava ihminen voi luokitella ketään pelkästään siksi, että on saanut lapsia.
Ekan lapsen isä kuoli lapssen ollessa parivuotias. Toinen mies jaksoi muutaman vuoden olla hyvä aviomies ja isä, kunnes halusi takaisin iloisiin poikamiehen päiviin. Kolmannen lapsen isä on serkkuni.
Serkkuni on onnellinen, että sai niin ihanan naisen vaimokseen ja mukavat lapset. Nainen onkin tosi mukava ja oikea tehopakkaus, energiaa riittää vaikka mihin.
Sattuipas tälläinen kun just mielessäni pyörittelin asiaa. Sukulaisnaisella on juuri näin, 3 lasta 3 eri miehelle, kaikki ALLE 5 vuotiaita.
Se touhu.... Miehet löytyy netistä ja pamahdetaan paksuksi heti, sitten alkaa paljastumaan asioita jotka olisi kannattanut selvittää hieman aiemmin...
En halua kertoa tarkemmin ettei tunnisteta mutta sen sanon että tämä nainen ei edes yritä, yks vastoinkäyminen niin heti ukko pihalle. Ei tavallaan tarvitse ottaa vastuuta asioista koska "asiat" on niin että pärjää lasten kanssa ilman miestäkin. Rehellisesti sanottuna muut hoitaa lapset joten mitäpä sitä murehtimaan pärjääkö iman isää.
En osaa tuomita ketään tuntematta tarinaa mutta tässä tapauksessa toivon että osaisi alkaa käyttämään ehkäisyä. Tämän ihmisen käytös näine tempaksineen saa muun suvun natisemaan liitoksissaan.
ehkä ihmettelen.. tunnen vain yhden, jolla on lapsia kolmelle eri miehelle - ja ne ovat n. neljän vuoden sisään nuorella iällä saatuja. Tämän tapauksen perusteella voisin ajatella, että elämä ei ole oikein hoidossa, miksi järkätä itsensä noin hankalaan tilanteeseen. Eri luku sinänsä sitten ne, jotka ovat lapset saaneet pitkällä aikavälillä tai välissä on esim. leskeyttä. Pääasia, että lapset voivat elää turvallisesti ja hyvässä kodissa, niinkuin missä tahansa perhekuviossa.
lapsia neljä ja vain pikkuveljilläni jotka ovat kaksoset on sama isä.
Veljeni on minua 6 vuotta vanhempi ja itse olen melkein 10 vuotta vanhempi pikkuveljiäni.