Tinder ei toimi ns. normimiehellä
Suhteeseen tarvitaan erään sivuston mukaan 285 osumaa. No itse saan osuman noin kymmenen viikon välein. Tähän asti jokainen niistä on johtanut korkeintaan muutamaan viestin vaihtoon. Jos tuo 285 pitää paikkansa niin joutuisin hakkaamaan Tinderiä 285*10/52 = 54 vuotta ja 9 kuukautta ennen ensimmäistä suhdetta.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tuo 285 saattaa pitää paikkansa, jos ne osumat ovat enemmän tai vähemmän hakuammuntaa. Mikäli swaippaa oikealle harkiten ja valikoiden niin, että etsii oikeasti samanhenkistä ihmistä, ei swaippauksia tarvita niinkään montaa - ja käytännössä yksikin osuma voi riittää, jos se on just oikeanlainen.
Itse swaippasin Tinderissä oikealle ehkä reilu 20 miestä, joiden joukossa oli yksi oikeasti todella kiinnostava. Hänen kanssaan aloimme tapailla.
Sinä oletkin nainen. Ketju koskee miehiä.
Ei se naisille ole sen helpompaa, jos tavoitteena on ihmissuhde. Tuntuu että 99% miehistä etsii vain sitä pildeä, ja kun en ole kiinnostunut seksistä tai sextaamisesta tuntemattomien kanssa, on saldo yli 5v on-Off tinderöinnin jälkeen 0. En välitä juuri ulkonäöstä, mutta pitää olla lapseton ja alkoton ja osata kirjoittaa sekä keskustella, joten nämä toki rajoittaa todella paljon.
Kun sukupuolijakauma Tinderissä on mitä on (yhtä naista kohden on neljä miestä), pitää miehenä olla top 25%:ssa että ylipäätään voi edes odottaa että on mahdollisuuksia. Siitä jos hieman käyttää itse jotain harkintaa omissa valinnoissaan, esim niin että keskittyy vain omasta mielestä top 50% naisista, tarkoittaa se että miehen pitää olla top 12%:ssa että olisi edes mahdollista odottaa ensimmäistäkään matchia. Top 12% ei ole enää keskivertomies.
Ei tuo voi toimia niin kauan kun sukupuolijakauma on noin vino. Se on vaan perusmatematiikkaa. Ei ole naisten syytä.
Jos et saa lainkaan tinderistä seuraa, et ole normaali mies.
Miesten pitäisi laittaa vaan omat profiilinsa johonkin nettiin naisten kommentoitavaksi niin ehkä saisivat syitä siihen miksi eivät sitä seuraa siellä tinderissä saa.
Oma kokemukseni oli, että suurin osa miehistä suomalaisessa tinderissä näyttää naistenhakkaajilta niiden vihaisten ilmeiden ja katseiden kautta.
Itse kun teen uuden profiilin, niin saan maksullisella versiolla vuorokaudessa 20-30 naistykkääjää. Näistä 75% on sellaisia, jotka eivät kiinnosta erinäisistä syistä. Näistä 25% jäljelle jääneistä 3-4 kanssa pääsee treffien asteelle, ja 1-2 kanssa nähdään uudelleen. Kuvaavaa on, että kun itse tykkään jostakin profiilista, niin juuri koskaan ei tule mätsiä.
Ja livemaailmassa käy flaksi ihan kivasti, jos sinne ihmisten ilmoille jaksaa vääntäytyä. No ei enää keski-iässä jaksa, joten siksipä käytän tinskua.
Deittihommissa on naisten markkinat, näin se vaan menee.
Olen normimies ja helvetti että toimii. Kauniita naisia on jonossa asti.
Kiitos teille luusereille!
Vierailija kirjoitti:
Tuo 285 saattaa pitää paikkansa, jos ne osumat ovat enemmän tai vähemmän hakuammuntaa. Mikäli swaippaa oikealle harkiten ja valikoiden niin, että etsii oikeasti samanhenkistä ihmistä, ei swaippauksia tarvita niinkään montaa - ja käytännössä yksikin osuma voi riittää, jos se on just oikeanlainen.
Itse swaippasin Tinderissä oikealle ehkä reilu 20 miestä, joiden joukossa oli yksi oikeasti todella kiinnostava. Hänen kanssaan aloimme tapailla.
Tinder on aivan eri peli miehille ja naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ap tekee sen virheen, minkä kaikki miehet: tykkää kaikista naisista, eikä tietenkään saa vastatykkäyksiä, kuin pieneltä osalta. Lopputulos= Tinderin algoritmi tulkitsee ap:n kuuluvan Tinderin huonoimpien miesten joukkoon, eli alkaa tarjoamaan yhä vähemmän vaihtoehtoja ja vähemmän suosittuja naisia.
Tinderin algoritmit on aivan annelista.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei siis ole mitään kokemusta miehenä olemisesta Tinderissä edes catfishingin kautta, ja mutu-pohjalta annat ohjeita sekä repostelet omalla onnellasi?
Tulee mieleen naiset, jotka kertovat ettei pituudella ole mitään väliä ja nyt sattumalta seurustelen 194cm pitkän miehen kanssa. Piti vaan kertoa tuo miehen pituus ja miten hyvää meidän seksi on. Mutta hei yksi kiinnostunut nainen riittää sulle!
Vierailija kirjoitti: Miesten pitäisi laittaa vaan omat profiilinsa johonkin nettiin naisten kommentoitavaksi niin ehkä saisivat syitä siihen miksi eivät sitä seuraa siellä tinderissä saa. Oma kokemukseni oli, että suurin osa miehistä suomalaisessa tinderissä näyttää naistenhakkaajilta niiden vihaisten ilmeiden ja katseiden kautta.
Näyttääkö suurin osa miehistä kadulla siltä, että "vau olisi kiva nähdä tuo alasti ja ottaa penis käteen"?
Jos ei, ei Tinderissä tarvita sen hienompia selityksiä. Kyse on geeneistä ja joskus harvoin ehkä lihavuudesta, joka peittää geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä 80% miehistä on keskivertoa rumempia.
#naistenmatematiikka
Kun tindermiesten tarjontaa katsoo niin olen samaa mieltä. Suurin osa profiileista täysin juosten kutsuja, profiilin tekoon käytetty aikaa noin 10 sekuntia ja kuvat ei todellakaan imartele. Profiilitekstinä Kysy jos kiinnostaa - kun ei muuta keksitä ja eikun odottamaan 19-vuotiaiden hoikkien instagram-mallien yhteydenottoja.
Näitä instabeibejä kuolaavat äijät eivät yleensä ole millään tavalla itse hoikkia tai edes hyvässä kunnossa :D
Keskivartalolihavia setämiehiä.
Normi tavis mies on ruma tavis naisten kriteerien perustella. Kai tässä nyt jokainen normimies olisi jo parisuhteessa jos tavis naisilla ei olisi niin tiukat ulkonäkökriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun teen uuden profiilin, niin saan maksullisella versiolla vuorokaudessa 20-30 naistykkääjää. Näistä 75% on sellaisia, jotka eivät kiinnosta erinäisistä syistä. Näistä 25% jäljelle jääneistä 3-4 kanssa pääsee treffien asteelle, ja 1-2 kanssa nähdään uudelleen. Kuvaavaa on, että kun itse tykkään jostakin profiilista, niin juuri koskaan ei tule mätsiä.
Ja livemaailmassa käy flaksi ihan kivasti, jos sinne ihmisten ilmoille jaksaa vääntäytyä. No ei enää keski-iässä jaksa, joten siksipä käytän tinskua.
Deittihommissa on naisten markkinat, näin se vaan menee.
Millä lailla on huono lopputulos, jos VUOROKAUDEN saldo on tuo? Eli jos joka päivä löytyy 3-4, joiden kanssa menet treffeille ja näistäkin puolet johtaa jatkotapaamisiin. Jos sinusta 3-4 treffit vuorokaudessa on liian vähän, niin kiinnostaisi kyllä, millaista haipakkaa on deittailusi livemaailmassa. Itse en edes ehtisi nähdä noin monta ihmistä! Jännä, että sinusta tuo oma Tinder-flaksisi ei ole "ihan kivasti" vaikka minusta se on jo päätä huimaava määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#naistenmatematiikka
Tuohon vielä se että pitää olla lihakset mitkä on kuivatettu nesteenpoistolääkkeillä. Hiukset pitää olla pörröistetty niin kuin mustilla ja arabeilla sekä hi nt it kuteet päällä mm miesten käsilaukku.
Eli sä etsit miestä sieltä Tinderistä? Tuo kuvauksesi on se se TEIDÄN MIESTEN OMA IHANNEMIES, CHAD, EI NAISTEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#naistenmatematiikka
Siitäkin huolimatta naiset tykkäävät näistä miehistä. Sen sijaan miehet oikeasti tykkää vain niistä samoista 10% ( nuoret, kauniit), mistä kaikki muutkin miehet, ja tavoittelevat niitä. Kaikki muut naiset ovat vain varalla ja pilluja, jos ei niitä top10% naisia saa.
Ja sitten kun mies saa sen unelmien missitasoisen naisen, niin mitä tekee? Pettää häntä. Jee jee!
Miksi aina puhe vain tinderistä?
Muistakaa käyttää myös muita sovelluksia:
Bumble
Hinge
Okcupid
Facebook dating
Vierailija kirjoitti:
Tarvii yhden osuman.
Ihan yksi tykkäys riittää, kun tulee molemmin puolin ja oikealta ihmiseltä.
Tämähän se on se totuus,mutta ei, miehet haluaa VÄHINTÄÄN SATA, JA VIELÄ SELLAISIA, JOISTA SAAVAT VALITA JA PISTÄÄ OSAN VAIHTOPENKILLE OSOTTAMAAN. Ei miehille riitä se yksi, eivät he sitä ole sieltä hakemassa, kuten me naiset, paitsi tietysti, jos se on se kaikkien haluama megabeibi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on aivan eri peli miehille ja naisille.
Niin on. Suurin osa miehistä vinkuu pillua siellä, joten niitä.vakavasti otettavia miehiä ei siellä ole montaa.
Kun tindermiesten tarjontaa katsoo niin olen samaa mieltä. Suurin osa profiileista täysin juosten kutsuja, profiilin tekoon käytetty aikaa noin 10 sekuntia ja kuvat ei todellakaan imartele. Profiilitekstinä Kysy jos kiinnostaa - kun ei muuta keksitä ja eikun odottamaan 19-vuotiaiden hoikkien instagram-mallien yhteydenottoja.