Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ei toimi ns. normimiehellä

Vierailija
11.11.2024 |

Suhteeseen tarvitaan erään sivuston mukaan 285 osumaa. No itse saan osuman noin kymmenen viikon välein. Tähän asti jokainen niistä on johtanut korkeintaan muutamaan viestin vaihtoon. Jos tuo 285 pitää paikkansa niin joutuisin hakkaamaan Tinderiä 285*10/52 = 54 vuotta ja 9 kuukautta ennen ensimmäistä suhdetta.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kun sukupuolijakauma Tinderissä on mitä on (yhtä naista kohden on neljä miestä), pitää miehenä olla top 25%:ssa että ylipäätään voi edes odottaa että on mahdollisuuksia. Siitä jos hieman käyttää itse jotain harkintaa omissa valinnoissaan, esim niin että keskittyy vain omasta mielestä top 50% naisista, tarkoittaa se että miehen pitää olla top 12%:ssa että olisi edes mahdollista odottaa ensimmäistäkään matchia. Top 12% ei ole enää keskivertomies. Ei tuo voi toimia niin kauan kun sukupuolijakauma on noin vino. Se on vaan perusmatematiikkaa. Ei ole naisten syytä.

Tätä samaa lääkettä saavat miehet nauttia koko Suomen mittakaavassa, kiitos miespainotteisen maahanmuuton. Ja vuosi vuodelta kovemmalla annoksella.

Naisten äänioikeus tulee jäämään historiaan Suomen tuhon juurisyynä.

Vierailija
62/94 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä 80% miehistä on keskivertoa rumempia.

#naistenmatematiikka

Ja siitäkin huolimatta naiset ottavat noihin rumiin miehiin yhteyttä, kun taas kaikki miehet tavoittelevat Tinderissä niitä top5% naisia, ja kaikki muut naiset ovat tyytymistä. 

Tästäkö meidän naisten pitäisi siellä Tinderissä innostua? Ja niistä teidän "tavismiesten" lähettämistä sukuelintenne kuvista ja persepanoehdotuksista ekassa viestissä vaikka et ole mitenkään ilmaissut , että olisit etsimässä ko seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kun sukupuolijakauma Tinderissä on mitä on (yhtä naista kohden on neljä miestä), pitää miehenä olla top 25%:ssa että ylipäätään voi edes odottaa että on mahdollisuuksia. Siitä jos hieman käyttää itse jotain harkintaa omissa valinnoissaan, esim niin että keskittyy vain omasta mielestä top 50% naisista, tarkoittaa se että miehen pitää olla top 12%:ssa että olisi edes mahdollista odottaa ensimmäistäkään matchia. Top 12% ei ole enää keskivertomies. Ei tuo voi toimia niin kauan kun sukupuolijakauma on noin vino. Se on vaan perusmatematiikkaa. Ei ole naisten syytä.

Tätä samaa lääkettä saavat miehet nauttia koko Suomen mittakaavassa, kiitos miespainotteisen maahanmuuton. Ja vuosi vuodelta kovemmalla annoksella.

Naisten äänioikeus tulee jäämään historiaan Suomen tuhon juurisyynä.

Naisvihasi näkyy jo täällä. Kanssasi yhdessä oleminen olisi kidutusta kenelle tahansa naiselle. 

Vierailija
64/94 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan omaa syytänne. 

1) Miten toimitte itse siellä Tinderissä

2) Minkälaisiin naisiin tähtäätte siellä.

Vierailija
65/94 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Tinderistä löytynyt normimies lähti just töihin. Hänellä toimi. En kyllä tiedä montako osumaa hänellä oli mutta eihän se vaatinut kuin tämän yhden oikean.

Vierailija
66/94 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei todellakaan toimi normimiehellä, useita satoja tykkäyksiä, viikottaisia matcheja, kymmeniä treffejä je reilu vuosi Tinderissä olleena voin sanoa että naisten ylimielisyys, miesten aliarvostus, naisten säätäminen miesten kanssa ja oman arvon ja egon mittaaminen takaavat että parisuhteita ei synny ! Tinder appina on erinomainen mutta ongelma käyttäjät myrkyttävät sen arvon ja maineen ! M54

Vierailija
67/94 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
68/94 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa teistä kuulemma koki saku harrastamiseen orjuutena. Miehille semmoinen juttu, että tuolla on heteroita miehiä ketkä nauttii näyttelyissä käymisestä ja föönaamisesta. (Naaras löytyy Englannin kennelliiton tietokannasta nimellä Wolfempire Kiara): https://www.pets4homes.co.uk/classifieds/mcdatscg3-beautiful-german-she…

Vierailija
69/94 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan nykyään surkeilla kuvilla ja sarkastisella tekstillä muutaman matchin viikossa. Aiemmin hyvällä profiililla enemmän.

Kaksi pidempää suhdetta + lapset tinderin ansiosta. Nyt ollut jonkun aikaa vain sellaisia 1 illan - 3 kuukauden mittaisia juttuja. Olen kai normaalia komeampi ja sanavalmiimpi, ja pari ulkomaalaista naista on kutsunut mua alfaksi, ennen kuin koko termiä edes kunnolla suomenkielisen alakulttuurin keskuudessa tunnettiin. M40

Mä en kutsuisi sun tarinaa menestykseksi, koska parisuhteet menneet paskaksi ja lapset rikkinäisen perheen/perheiden kasvatteja. Ja nyt oot irtosuhdekamaa. Hox!

Vierailija
70/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia. Ihan sama mikä deittisivusto/appi niin naiset saavat aina sadoittain päivässä vastauksia miehiltä, mutta miehet korkeintaan kymmeniä tai muutamia per päivä.

Vierailija
71/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju!

11.11.2024

Vierailija
72/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt miestä tindestä. Tapasin hänet  muualla.

Vierailija
73/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tein tän profiilin mutta seksi ei tule ulos. Missä vika?"

Vierailija
74/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä suhdetta? Montako suhdetta ajattelit tarvitsevasi?

Vierailija
75/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä 80% miehistä on keskivertoa rumempia.

#naistenmatematiikka

Toisaalta 90 % autoilijoista ovat mielestään keskiarvoa parempia autoilijoita.

Siis 90% miesautoilijoista. Siinäkin näkyy sama ilmiö kuin kaikessa muussakin. Miehet yliarvioivat ja naiset aliarvioivat tasonsa. 

Vierailija
76/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten käytät tinderiä.

Itse oon aina kokenut tinderin tai nettideittailun todella hankalaks. Ensivaikutelman luominen on paljon helpompaa irl

Vierailija
77/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ollapa keskiverto, valkoisen heteromiehen itseluottamus"(= normimies)

Sitten ne menee Tinderiin, ja luulee, että se on niille pilluntilaus- Wolt, että he saa valita sieltä kauneimmat naiset, ja kaikki naiset, ja sitten vaan odotellaan tilausta kotiin. Ja mikä pettymys, kun he siellä Tinderissä joutuvatkin huomaavan sen todellisen, oikean tasonsa,  eli eivät olekkaan keskivertoa komeampia, parempia yms, kuten oikeasti kuvittelevat. 

Minusta tuo on todella hyvä asia miehille, oikeasti.

Tämä.

Tälläkin palstalla näkee kuinka moni mies on tosi harhainen.

Ihan tavallinen mahakas, keskipitkä tai lyhyehkö kaljuuntunut mies joka luulee olevansa joku catch kun se "KÄY TÖISSÄ".

Tinder toimii hyvänä palauttajana maan pinnalle.

Kyllä se Tinder toi

Kuulostaa siltä että ne oman paikkakunnan naiset tietävät sinusta jotain mitä naapurikaupungin naiset eivät tiedä. 

Vierailija
78/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa tavismiehet pois sieltä tinderistä. Se ei toimi teille.

Tavallinen mies saa naisia kun käyttäytyy hyvin, naista huomioiden ja kunnioittaen, kevyesti flirttaillen ja pilke silmäkulmassa jutellen. Tavallinen mies iskee naisia käytöksellä, osoittamalla kiinnostusta ja kun koetaan se kemia kahden ihmisen välillä. Ne eivät tinderissä välity.

Vierailija
79/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan normaalia. Ihan sama mikä deittisivusto/appi niin naiset saavat aina sadoittain päivässä vastauksia miehiltä, mutta miehet korkeintaan kymmeniä tai muutamia per päivä.

Ihan totta. Kun olen laittanut ilmoituksen sellaiselle deittisivustolle, jossa viestejä voi lähettää ilman matcheja, niin niitä viestejä todellakin tulee kasoittain. Esim. kun etsin suunnilleen samanikäistä miestä parisuhteeseen ja toiveena on, että hän asuu pääkaupunkiseudulla ja on samanhenkinen kuin minä, tulee kasoittain viestejä miehiltä, jotka etsivät pelkkää seksiä (joko yhden illan juttu, seksisuhde, fwb), jotka asuvat ympäri Suomea, moni tosi kaukana, joilla ei ole profiilinsa/viestinsä perusteella mitään yhteistä kanssani, ja joiden iät saattavat myös olla mitä tahansa, esim. yhteyttä ottaa 20 vuotta vanhempiakin miehiä.

Sitten kun minulla on profiili sivustolla, jossa viestin voi saada vasta matchin jälkeen, tulee minullekin vain muutamia viestejä - esim. kuukaudessa max kymmenen.

Eli toisin sanoen nainen saa aina seuraa silloin, jos tinkii kaikista omista toiveistaan niin miehen ominaisuuksien kuin suhdemuodon osalta. Mitä iloa niistä sadoista viesteistä siis on naiselle? Ja miksi te miehet kadehditte noita täysin turhia viestejä?

Vierailija
80/94 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt parisuhteen yleensä aika helposti, jos olen vain vaivautunut olemaan aloitteellisempi. Ja joskus naiset ovat tehneet aloitteen puolestanikin. Mutta olen kieltämättä keskimääräistä komeampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi