Tinder ei toimi ns. normimiehellä
Suhteeseen tarvitaan erään sivuston mukaan 285 osumaa. No itse saan osuman noin kymmenen viikon välein. Tähän asti jokainen niistä on johtanut korkeintaan muutamaan viestin vaihtoon. Jos tuo 285 pitää paikkansa niin joutuisin hakkaamaan Tinderiä 285*10/52 = 54 vuotta ja 9 kuukautta ennen ensimmäistä suhdetta.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä 80% miehistä on keskivertoa rumempia.
#naistenmatematiikka
Ja siitäkin huolimatta naiset ottavat noihin rumiin miehiin yhteyttä, kun taas kaikki miehet tavoittelevat Tinderissä niitä top5% naisia, ja kaikki muut naiset ovat tyytymistä.
Tästäkö meidän naisten pitäisi siellä Tinderissä innostua? Ja niistä teidän "tavismiesten" lähettämistä sukuelintenne kuvista ja persepanoehdotuksista ekassa viestissä vaikka et ole mitenkään ilmaissut , että olisit etsimässä ko seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kun sukupuolijakauma Tinderissä on mitä on (yhtä naista kohden on neljä miestä), pitää miehenä olla top 25%:ssa että ylipäätään voi edes odottaa että on mahdollisuuksia. Siitä jos hieman käyttää itse jotain harkintaa omissa valinnoissaan, esim niin että keskittyy vain omasta mielestä top 50% naisista, tarkoittaa se että miehen pitää olla top 12%:ssa että olisi edes mahdollista odottaa ensimmäistäkään matchia. Top 12% ei ole enää keskivertomies. Ei tuo voi toimia niin kauan kun sukupuolijakauma on noin vino. Se on vaan perusmatematiikkaa. Ei ole naisten syytä.
Tätä samaa lääkettä saavat miehet nauttia koko Suomen mittakaavassa, kiitos miespainotteisen maahanmuuton. Ja vuosi vuodelta kovemmalla annoksella.
Naisten äänioikeus tulee jäämään historiaan Suomen tuhon juurisyynä.
Naisvihasi näkyy jo täällä. Kanssasi yhdessä oleminen olisi kidutusta kenelle tahansa naiselle.
Vierailija kirjoitti: Kun sukupuolijakauma Tinderissä on mitä on (yhtä naista kohden on neljä miestä), pitää miehenä olla top 25%:ssa että ylipäätään voi edes odottaa että on mahdollisuuksia. Siitä jos hieman käyttää itse jotain harkintaa omissa valinnoissaan, esim niin että keskittyy vain omasta mielestä top 50% naisista, tarkoittaa se että miehen pitää olla top 12%:ssa että olisi edes mahdollista odottaa ensimmäistäkään matchia. Top 12% ei ole enää keskivertomies. Ei tuo voi toimia niin kauan kun sukupuolijakauma on noin vino. Se on vaan perusmatematiikkaa. Ei ole naisten syytä.
Ja ihan omaa syytänne.
1) Miten toimitte itse siellä Tinderissä
2) Minkälaisiin naisiin tähtäätte siellä.
Mun Tinderistä löytynyt normimies lähti just töihin. Hänellä toimi. En kyllä tiedä montako osumaa hänellä oli mutta eihän se vaatinut kuin tämän yhden oikean.
Tinder ei todellakaan toimi normimiehellä, useita satoja tykkäyksiä, viikottaisia matcheja, kymmeniä treffejä je reilu vuosi Tinderissä olleena voin sanoa että naisten ylimielisyys, miesten aliarvostus, naisten säätäminen miesten kanssa ja oman arvon ja egon mittaaminen takaavat että parisuhteita ei synny ! Tinder appina on erinomainen mutta ongelma käyttäjät myrkyttävät sen arvon ja maineen ! M54
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Tätä samaa lääkettä saavat miehet nauttia koko Suomen mittakaavassa, kiitos miespainotteisen maahanmuuton. Ja vuosi vuodelta kovemmalla annoksella.
Naisten äänioikeus tulee jäämään historiaan Suomen tuhon juurisyynä.