Tinder ei toimi ns. normimiehellä
Suhteeseen tarvitaan erään sivuston mukaan 285 osumaa. No itse saan osuman noin kymmenen viikon välein. Tähän asti jokainen niistä on johtanut korkeintaan muutamaan viestin vaihtoon. Jos tuo 285 pitää paikkansa niin joutuisin hakkaamaan Tinderiä 285*10/52 = 54 vuotta ja 9 kuukautta ennen ensimmäistä suhdetta.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan normaalia. Ihan sama mikä deittisivusto/appi niin naiset saavat aina sadoittain päivässä vastauksia miehiltä, mutta miehet korkeintaan kymmeniä tai muutamia per päivä.
Ihan totta. Kun olen laittanut ilmoituksen sellaiselle deittisivustolle, jossa viestejä voi lähettää ilman matcheja, niin niitä viestejä todellakin tulee kasoittain. Esim. kun etsin suunnilleen samanikäistä miestä parisuhteeseen ja toiveena on, että hän asuu pääkaupunkiseudulla ja on samanhenkinen kuin minä, tulee kasoittain viestejä miehiltä, jotka etsivät pelkkää seksiä (joko yhden illan juttu, seksisuhde, fwb), jotka asuvat ympäri Suomea, moni tosi kaukana, joilla ei ole profiilinsa/viestinsä perusteella mitään yhteistä kanssani, ja joiden iät saattavat myös olla mitä tahansa, esim. yhteyttä ottaa 20 vuotta vanhempiakin miehiä.
Sitten kun minulla on profiili sivustolla, jossa viest
Miehistähän se olis just unelmatilanne, että naisten seksiseuratarjouksia tulisi ovista ja ikkunoista ympäri maata. Malttaisiko edes parisuhteeseen ryhtyä.
Jos sadasta miehestä 80 saa arvosanan 8 ja loput 20 arvosanan 10, niin tällöin arvosanojen keskiarvo on 8,4 ja nimenomaan 80% on keskiarvoa huonompia. Jos taas sadasta autoilijasta, kuskista, 90 saa arvosanan 9 ja loput 10 arvosanan 7, niin tällöin keskiarvo on 8,8 ja 90% on keskiarvoa parempia kuskeja. Ei ole mitään sisäistä ristiriitaisuutta näissä uskomuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä 80% miehistä on keskivertoa rumempia.
#naistenmatematiikka
Parhaita timanttijuttuja | Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta
https://www.hs.fi/maailma/art-2000006213032.htm
No niin palataanpa faktoihin: OKCupidin deittailusta saatu data, joka kattaa miljoonia käyttäjiä ympäri maailman kertoo tottuuden, eli:
-kaikki miehet lähestyvät niitä kauniimpia ,nuoria max 22-vuotiaota naisia, eli top 5%, riippumatta miehen itsensä iästä, ulkonäöstä yms.
- naiset puolestaan lähestyvät jopa niitä ei viehöttävinä pitämiään miehiä, miehet puolestaan eivät lähesty
-seurauksena tästä on se, että ne nuoret kaunottaren, joita miehet lähestyvät, säikähtävät, ja lähtevät palvelusta pois, ja samoin tekevät myös ne muut naiset, jotka eivät saa kontakteja.
Eli ap ja sinä muut miehet toimivat samoin.samoin.lopeta tämä paskan länkyttäminen ja valehteleminen, kun ei pidä paikkaansa
#manspleining #ihanomavika #miehillenaisiaovatvain max22vuotiaatkaunottaret #syytännaisiakaikesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan normaalia. Ihan sama mikä deittisivusto/appi niin naiset saavat aina sadoittain päivässä vastauksia miehiltä, mutta miehet korkeintaan kymmeniä tai muutamia per päivä.
Ihan totta. Kun olen laittanut ilmoituksen sellaiselle deittisivustolle, jossa viestejä voi lähettää ilman matcheja, niin niitä viestejä todellakin tulee kasoittain. Esim. kun etsin suunnilleen samanikäistä miestä parisuhteeseen ja toiveena on, että hän asuu pääkaupunkiseudulla ja on samanhenkinen kuin minä, tulee kasoittain viestejä miehiltä, jotka etsivät pelkkää seksiä (joko yhden illan juttu, seksisuhde, fwb), jotka asuvat ympäri Suomea, moni tosi kaukana, joilla ei ole profiilinsa/viestinsä perusteella mitään yhteistä kanssani, ja joiden iät saattavat myös olla mitä tahansa, esim. yhteyttä ottaa 20 vuotta vanhempiakin miehiä.
Si
Pointti oli se, että yhteydenotot olivat vääränlaisilta ihmisiltä. Olisivatko seksisuhteita toivovat miehet yhtä tyytyväisiä, jos he saisivat kasoittain viestejä aseksuaaleilta ja "haluan odottaa hääyöhön" -naisilta?
Jos nainen etsii parisuhdetta, ei hän tee MITÄÄN yhdenillan panoja tarjoavilla miehillä. Vaikka kuinka olisi seksistä tykkäävä nainen, niin jos tällaista suhdetta ei hae, silloin nuo tarjokkaat ovat ihan turhia.
Et ole normaali mies, jos et löydä seuraa tinderistä.
Tai vaihtoehtoisesti et yritä matchata naisten kanssa, jotka haluaisivat sinua.
Myös tinderissä ei ole paljoa naisia, koska siellä miehet kinkuaa ja itkee seksin perään. Eikös tinderissä ole vain jotain 30% naisia ja 70% miehiä ja vielä oikeita naisia on jotain 20% tai alle, kun 10% on botteja ja OF mainostajia tai scammareita?
Vierailija kirjoitti:
Tinder nojaa kuviin ja ulkonäköön kuvissa. Ihmisiä ei voi kuvien perusteella valita treffikumppaniksi.
virheen mahdollisuus on ihan älytön. Tutustukaa naisiin livenä. Järjetöntä kikkailla jossain tinderissä. Ei tulisi mieleenkään. Ihan miespuolinen olen.
Ei, kun 99% miehistä toimii "parinvalinnassa" liskoaivoilla, eli kikkelillään. Minne muna ohjaa, ja tottakai se ohjaa Tinderissä tykkäämään niistä megabeibeistä, koska muna seisoo. Muut eivät heidä mielestään ole edes naisia. Ja onhan se pettymys miehille, kun heille on koko elämänsä uskoteltu, että he ovat.sosiaalisessa hierarkiassa naisten yläpuolella ja parempia, niin tottakai he silloin kuvittelevat, että heidän tarvitsee mennä vain pillumarkkinoille, ja valita itselleen sieltä pilluhaaremi. Miehet kuk kuvittelevat, että se riittää naisille, että heillä on se muna, eli he ovat miehiä, koska ovat a) naisten yläpuolella ja b) naisia parempia. Ja jos mies käy töissä, suihkussa, pesee hampaansa, ja harrastaa jotain ( vaikka tv:n katselua kalja kädessä) eikä hakkaa niasta, niin hän on mielestäön superuros ja kuuluu miesten eliittiin, ja oikeus valkata nainen,kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Normi tavis mies on ruma tavis naisten kriteerien perustella. Kai tässä nyt jokainen normimies olisi jo parisuhteessa jos tavis naisilla ei olisi niin tiukat ulkonäkökriteerit.
Normi tavismies= ei osaa edes kirjoittaa, työtön, vähintäänkin syrjäytynyt, hygieniaongelmia, ei sosiaalisia taitoja, katkera, ulkonäkö epäsiisti.
Ja heidän mielestään tavisnainen= missitason nainen, instabeibo, malli, salipupu tms, korkeintaan 22-vuotias kaunotar 😂👍
Miehet eivät millään suostu myöntämään, että iso osa ongelmaa on se, että he kaikki tavoittelevat niitä samoja naisia.
Laittamalla niitä tykkäyksiä harkiten, niille oman ikäisille, tavallisille, luonteeltaan ja kiinnostuksenkohteiltaan sopiville naisille, mahdollisuudet ovat paljon, paljon suuremmat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Tinder toimii useimmille miehille itsetunnon tappajana.
Olen tosi mukava ja hyvännäköinen mies live-elämässä useimpien naisten mielestä joiden kanssa olen tekemisissä. Tinderissä minulla on profiili josta nämä samat naiset eivät löydä huomautettavaa. Saan tykkäyksiä vain naapurikaupunkien naisilta, kivan oloisilta ja mukavan näköisiltä, mutta eivät ne suhteeseen voi johtaa joustamattomien elämäntilanteiden takia. Oman paikkakunnan naisilta en saa käytännössä lainkaan tykkäyksiä tai jos saan, ovat ne aivan karmeilta tapauksilta. En erittele millaisilta, koska ei minulla ole tarvetta alentaa ketään, mutta sanotaan vaikka näin, että ei normaaleilta tavallisilta naisilta, kuten ne naapurikaupunkien naiset tai naiset joiden kanssa olen normaalissa elämässä tekemisissä.
Sinkkunaisia ei tutuissani ole enkä lähesty livenä ketään random-naisia, joten Tinder on melkeinpä ainut mahdollisuuteni ja itsetuntoni se on aika lai
"OLlen hyvännäköinen ja sosiaalinen mukava mies, ja saan livenä seuraa kivasti. Tinderissä en saa ja en saa edes mötsejä ja se tappaa itsetunnon!"
Ööööö, mikä mättää tuossa tarinassa? Mikäköhän? Koska nuo molemmat.at eivät voi pitää paikkaansa. Joko et kerro kaikkea, tai sitten et ole komea ,mukava ja sosiaalisesti taitava.
Joo, kyllä tämä on eh tot to mas ti naisten vika. Miksi nuoret ja kauniit naiset eivät auostu mätsäämään kaikenikäisiä, kaikenmaailman Perus-Jormia ja jakamaan heille pimppaansa? Koska kyllä 22-vuotia miss Helsinki-finalisti on samaa tasoa,kuin 48-vuotias lökäpöksy Jorma!
Ja kyllä ehdottomasti sekin on naisten vika, että miehet tykkäävät siellä Tinderissä kaikista naisista, ja koska eivät saa yhtä paljon mätsejä, niin Tinderin algoritmi laskee heidän kuuluvan bottom 10% miehistä. Ja sekin on naisten vika, että Tinderin algoritmi toimii niin, että se tarjoaa miehille ensiksi niiden kauniimpaan naisten profiileja, koska tietävät, miten miesten aivot ( mulkku) toimii, ja tietää, että näin miehet saadaan koukkuun.
Ja todellakin on naisten vika, että naisia on siellä vain 20% käyttäjistä vs 80% miehiä. Ja kyllä ehdottomasti noiden 20%, varsinkin niiden nuorten ja kauniiden pitää tykätä kaikista miehistä ja tarjoutua kaikille miehille, samoin mutten naisten, että miehet saa PimppaHaareminsa....
Vierailija kirjoitti:
"No mikset muuta sinne naapurikaupunkiin?" -kysyjälle:
Taisin mainita joustamattoman elämäntilanteen. En tietenkään hylkää lapsiani yhdenkään naisen vuoksi, kuten eivät tee nämä naapurikaupunkien naisetkaan. Luulisi olevan sinullekin itsestäänselvyys.
Voi voi. Kyllä se märkä pimpsa pitää nyt ovelle toimittaa, ja minä en jousta, koska lapset ( tekosyy), mutta naisen pitäisi jättää elämänsä, työnsä, sosiaaliset piirinsä, jotta sinä saisit pimpsaa?
Oon vain pannut. 200-300 naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suhteeseen tarvitaan erään sivuston mukaan 285 osumaa. No itse saan osuman noin kymmenen viikon välein. Tähän asti jokainen niistä on johtanut korkeintaan muutamaan viestin vaihtoon. Jos tuo 285 pitää paikkansa niin joutuisin hakkaamaan Tinderiä 285*10/52 = 54 vuotta ja 9 kuukautta ennen ensimmäistä suhdetta.
Kannattaa laittaa AI-töihin. Se voi jutella puolestasi Tinderissä kymmenien naisten kanssa rinnakkain. Hyppäät sitten itse puikkoihin, jos joku match alkaa paremmin lämmetä.
Normielämässäkin se menee niin, että naiset saavat enemmän ehdotuksia ja lähestymisyrityksiä miehiltä kuin toisin päin.