Tinder ei toimi ns. normimiehellä
Suhteeseen tarvitaan erään sivuston mukaan 285 osumaa. No itse saan osuman noin kymmenen viikon välein. Tähän asti jokainen niistä on johtanut korkeintaan muutamaan viestin vaihtoon. Jos tuo 285 pitää paikkansa niin joutuisin hakkaamaan Tinderiä 285*10/52 = 54 vuotta ja 9 kuukautta ennen ensimmäistä suhdetta.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti: Kun sukupuolijakauma Tinderissä on mitä on (yhtä naista kohden on neljä miestä), pitää miehenä olla top 25%:ssa että ylipäätään voi edes odottaa että on mahdollisuuksia. Siitä jos hieman käyttää itse jotain harkintaa omissa valinnoissaan, esim niin että keskittyy vain omasta mielestä top 50% naisista, tarkoittaa se että miehen pitää olla top 12%:ssa että olisi edes mahdollista odottaa ensimmäistäkään matchia. Top 12% ei ole enää keskivertomies. Ei tuo voi toimia niin kauan kun sukupuolijakauma on noin vino. Se on vaan perusmatematiikkaa. Ei ole naisten syytä.
Aina puhutaan sukupuolijakaumasta, mutta ei siitä, mistä se johtuu.
Ehkä siitä, että naiset löytävät nopeasti haluamansa ja miessinkkuja on puolet enemmän eli sama mies voi seurustella kahden naisen kanssa yhtä aikaa (chad).
Tinder on peli, missä pitää osata pelata. Kuunnelkaa Toddia miten naisten kanssa textaillaan:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on peli, missä pitää osata pelata. Kuunnelkaa Toddia miten naisten kanssa textaillaan:
Mitenkäs tekstailet jos ei tule matchejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokuvat ja bio kuntoon. Käytä maksullista versiota, niin näet kuka tykkää.
Kokeile Happy Pancakea, jossa voit laittaa viestiä suoraan.
Riippuu mitä "swaippaa". Jos olet 35v+ normaalimies ja kohdistat hakusi 18-25v naisiin niin onhan se nyt itsestään selvää ettei niitä tykkäyksiä putoile kauheasti. Vaikea uskoa, että mies joka etsii ikäistään seuraa "samantasoisista" naisista joutuisi etsimään vuosia.
Hyvä vaan. Ei tartte hätistellä jotain pimpparilaumaa pois jaloista kuleksimasta. Tinder on alkukantaisille elukoille tehty sovellus.
LouLou kirjoitti:
Voi ei! Miten sulle voi tulla niin harvoin Match?
ap lienee huomattavasti keskivertoa halutumpi mies, kun saa 10 viikon välein matchin. itse en saanut muutamassa vuodessa yhtään matchia, koska olen tavallinen mies
Tästähän oli joskus HS:ssä juttua. Ensiksi joku nainen valitti kuinka vaikea on löytää Tinderistä miestä (matcheja tuli ja paljon). Sitten tehtiin juttu miehistä, kuinka miehillä tämä on hurjasti vaikeampaa ja useimmat ei saa mitään kontaktia koskaan. Jälkimmäinen juttu haukuttiin miesten omaksi syyksi myöhemmin, hirveä feminismi hyökkäys joka sysäsi myös naisten Tinder ongelmat miesten syyksi.
Niinkuin kaikki miesten "ongelmista" kertovat jutut (ne erittäin vähät): hirveä hyökkäys, huudetaan että naisilla on paljon enemmän ongelmia ja lakaistaan miesten ongelmat maton alle. Eihän miehillä voi ongelmia olla.
Ottakaa tästä mallia miten tehdään hyvä profiili. Muuten hukutte sinne massaan.
https://cheezburger.com/17799173/guy-on-tinder-makes-powerpoint-present…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ollapa keskiverto, valkoisen heteromiehen itseluottamus"(= normimies)
Sitten ne menee Tinderiin, ja luulee, että se on niille pilluntilaus- Wolt, että he saa valita sieltä kauneimmat naiset, ja kaikki naiset, ja sitten vaan odotellaan tilausta kotiin. Ja mikä pettymys, kun he siellä Tinderissä joutuvatkin huomaavan sen todellisen, oikean tasonsa, eli eivät olekkaan keskivertoa komeampia, parempia yms, kuten oikeasti kuvittelevat.
Minusta tuo on todella hyvä asia miehille, oikeasti.
Tämä.
Tälläkin palstalla näkee kuinka moni mies on tosi harhainen.
Ihan tavallinen mahakas, keskipitkä tai lyhyehkö kaljuuntunut mies joka luulee olevansa joku catch kun se "KÄY TÖISSÄ".
Tinder toimii hyvänä palauttajana maan pinnalle.
Kyllä se Tinder toimii useimmille miehille itsetunnon tappajana.
Olen tosi mukava ja hyvännäköinen mies live-elämässä useimpien naisten mielestä joiden kanssa olen tekemisissä. Tinderissä minulla on profiili josta nämä samat naiset eivät löydä huomautettavaa. Saan tykkäyksiä vain naapurikaupunkien naisilta, kivan oloisilta ja mukavan näköisiltä, mutta eivät ne suhteeseen voi johtaa joustamattomien elämäntilanteiden takia. Oman paikkakunnan naisilta en saa käytännössä lainkaan tykkäyksiä tai jos saan, ovat ne aivan karmeilta tapauksilta. En erittele millaisilta, koska ei minulla ole tarvetta alentaa ketään, mutta sanotaan vaikka näin, että ei normaaleilta tavallisilta naisilta, kuten ne naapurikaupunkien naiset tai naiset joiden kanssa olen normaalissa elämässä tekemisissä.
Sinkkunaisia ei tutuissani ole enkä lähesty livenä ketään random-naisia, joten Tinder on melkeinpä ainut mahdollisuuteni ja itsetuntoni se on aika lailla tappanut.
Vierailija kirjoitti:
Tästähän oli joskus HS:ssä juttua. Ensiksi joku nainen valitti kuinka vaikea on löytää Tinderistä miestä (matcheja tuli ja paljon). Sitten tehtiin juttu miehistä, kuinka miehillä tämä on hurjasti vaikeampaa ja useimmat ei saa mitään kontaktia koskaan. Jälkimmäinen juttu haukuttiin miesten omaksi syyksi myöhemmin, hirveä feminismi hyökkäys joka sysäsi myös naisten Tinder ongelmat miesten syyksi.
Niinkuin kaikki miesten "ongelmista" kertovat jutut (ne erittäin vähät): hirveä hyökkäys, huudetaan että naisilla on paljon enemmän ongelmia ja lakaistaan miesten ongelmat maton alle. Eihän miehillä voi ongelmia olla.
Tinderissä on monta miestä yhtä naista kohden. Ja kun jokainen mies laittaa matchin jokaiselle naiselle, saa jokainen nainen ihan liikaa matcheja. Joten kyllä, tuo on miesten itsensä syytä. Mitä jos jatkossa käyttäisitte harkintaa niiden matchien kanssa?
Kyllä se Tinder toimii useimmille miehille itsetunnon tappajana.
Olen tosi mukava ja hyvännäköinen mies live-elämässä useimpien naisten mielestä joiden kanssa olen tekemisissä. Tinderissä minulla on profiili josta nämä samat naiset eivät löydä huomautettavaa. Saan tykkäyksiä vain naapurikaupunkien naisilta, kivan oloisilta ja mukavan näköisiltä, mutta eivät ne suhteeseen voi johtaa joustamattomien elämäntilanteiden takia. Oman paikkakunnan naisilta en saa käytännössä lainkaan tykkäyksiä tai jos saan, ovat ne aivan karmeilta tapauksilta. En erittele millaisilta, koska ei minulla ole tarvetta alentaa ketään, mutta sanotaan vaikka näin, että ei normaaleilta tavallisilta naisilta, kuten ne naapurikaupunkien naiset tai naiset joiden kanssa olen normaalissa elämässä tekemisissä.
Sinkkunaisia ei tutuissani ole enkä lähesty livenä ketään random-naisia, joten Tinder on melkeinpä ainut mahdollisuuteni ja itsetuntoni se on aika lailla tappanut.
-----
No mikset sitten muuta sinne naapurikaupunkiin?
Tunnen kyllä montakin sen näköistä miestä, joka ei itselleni kelpaisi kumppaniksi, mutta jotka ovat silti Tinderistä puolisonsa löytäneet ja häitäkin on juhlittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on monta miestä yhtä naista kohden. Ja kun jokainen mies laittaa matchin jokaiselle naiselle, saa jokainen nainen ihan liikaa matcheja. Joten kyllä, tuo on miesten itsensä syytä. Mitä jos jatkossa käyttäisitte harkintaa niiden matchien kanss
Kiitos, todistit tämän todeksi, eli sama esimerkki taas: miehillä ongelmaa ei ole, se on itseaiheutettu. Sama asia joka kerta, ihan sama mistä ongelmasta on kyse. Miehet on se homogeeninen ryhmä joka on vastuussa jokaisen yksittäisenkin tekemisistä asioista.
"No mikset muuta sinne naapurikaupunkiin?" -kysyjälle:
Taisin mainita joustamattoman elämäntilanteen. En tietenkään hylkää lapsiani yhdenkään naisen vuoksi, kuten eivät tee nämä naapurikaupunkien naisetkaan. Luulisi olevan sinullekin itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun teen uuden profiilin, niin saan maksullisella versiolla vuorokaudessa 20-30 naistykkääjää. Näistä 75% on sellaisia, jotka eivät kiinnosta erinäisistä syistä. Näistä 25% jäljelle jääneistä 3-4 kanssa pääsee treffien asteelle, ja 1-2 kanssa nähdään uudelleen. Kuvaavaa on, että kun itse tykkään jostakin profiilista, niin juuri koskaan ei tule mätsiä.
Ja livemaailmassa käy flaksi ihan kivasti, jos sinne ihmisten ilmoille jaksaa vääntäytyä. No ei enää keski-iässä jaksa, joten siksipä käytän tinskua.
Deittihommissa on naisten markkinat, näin se vaan menee.
Millä lailla on huono lopputulos, jos VUOROKAUDEN saldo on tuo? Eli jos joka päivä löytyy 3-4, joiden kanssa menet treffeille ja näistäkin puolet johtaa jatkotapaamisiin. Jos sinusta 3-4 treffit vuorokaudessa on liian vähän, niin kiinnostaisi kyllä, millaista haipakkaa on deittailusi l
Tarkennan vähän. Eli saan vaan nuo 20-30 tykkääjää ensimmäisen vuorokauden aikana, ja siihen se loppuukin. Muutaman kerran olen kokeillut asiaa ja aina sama juttu. Tykkääjiä ei siis tule 20-30 vuorokaudessa viikkojen ajan, pahoittelut asian epäselvästä ilmaisusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kaikilta miehiltä suju mikään pelien pelaaminen ja esittäminen.
Itse maksan välillä jos on sillä tuulella että jotain sutinaa kaipaisi.
En jaksa swaippailla, joten lähtökohtakin paljon parempi kun näet jo valmiiksi ketä naisia sinusta on tykännyt. Siitä vain valitsemaan kenen kanssa haluat matchin ja keskustelemaan.
Kuukaudessa tuli n.300 tykkäystä mikä mienee miehelle ihan hyvä määrä.
Ei niille riitä EDES se megabeibi. Juurihan sara sieppi valtakunnan tavotelluin nainen valitti tulleensa koko suhteen ajan petetyksi. Ja näitä riittää! Miehille ei riitä mikään.