Ihanat fitnesspäiväkirjat alkaa!
Kommentit (28)
En katso. Itse olen upea ja se riittää itselleni. Areenassa on muuten hyvä "Tapahtui veden äärellä" -sarja.
Erikoinen isä tuo Eevi Teittisen mies 👀
Stressaantuneita, ahdistuneita suorittajia. Tosi terveellistä.
Eipä tee enää mieli katsoa . Itseään täynnä olevia ruikuttajia . Itse olisin jättänyt lapset pois kuvista .Yksi olisi halunnut tehdä suuren numeron kun ei voi olla missään kun fanit ahdistaa mutta ei onnistunut kun ystävä kehui että hienoa kun sut tunnetaan ja jos ei tunnattais ei olisi niitä mainitsemisia rikkauksia tullut nobodylle.
Mitenköhän Eevi Teittisen vauva-arki liittyy fitnekseen🤔. Erittäin puuduttavaa katseltavaa... Kaikki muut osallistujat 👍
Miksi nämä fitnessurheilijat autoilevat kaikki matkat?
Eevillä vauvapäiväkirjat, evvk. Ernallakin lähinnä valitusta siitä, ettei saa missään olla rauhassa, kun on niin iso stara. Kaukana fitneksestä. Pernillalle ja Martinalle peukkuja!
Yhtäkään jaksoa en ole katsonut, mutta mainosten perusteella tuntuu siltä että kroppa on tikissä mutta jokainen on mentaalisesti raunio.
Olen monasti ihmetellyt, että onko tämmöiselle roskaohjelmalle katsojia, mutta nähtävästi sitten on...
Martina on kyllä selvästi löytänyt itsensä erottuaan stefusta. Ero oli hänelle kuin lottovoitto.
Pernilla ja martina symppiksiä. Muut ei.
evvk