Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisinä teidän suvussa lapset hankitaan, kun alaikäisten lasten isoäiti on yli 90-v?
Provosuvuissa näin. Äidin iän piti olla tehostekeino sääliin ap:ta kohtaan, mutta rikkoo provon uskottavuutta.
Ei kaikkien tapoihin isänpäivän juhliminen edes kuulu. Itse tein viimeksi alakoulussa kortin, kun siellä sellainen koulutehtävänä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen siitä saa kun olit aina "töissä"
Mirkku mikä lie...oli
Pidä nyt se tyhmä pääsi kiinni. Et tiedä aloittajan elämästä yhtään mitään. Katsos, on vielä ihmisiä, jotka käyvät töissä ja elävät eri olosuhteissa kuin sinä sossupossu, joka kellit päivät kotosalla riistämällä mahdollisesti aloittajankin ansioita.
Et sinäkään vastaajan, joten yhtä lailla pää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
"Aika mahdoton on toisen vanhemman eron jälkeen tuhota lasten välit toiseen vanhempaan, jos tuo vanhempi on ollut ennen eroa aktiivinen rakastava vanhempi. Lapsillakin on silmät ja korvat sekä oma tahto."
On kyllä järkyttävän kylmää tekstiä, vain nainen kykenee tuollaiseen julmuuteen/kylmyyteen. Ap.
Lueppa historiaa. Sodissa miehet aina raiskanneet naisia ja suurin osa henkirikoksista on miesten tekemiä. Nainenko vain on paha?
Vierailija kirjoitti:
"Naisvihasi ei ole oikeutettua.
Tilanne voi muuttua, mutta sinun täytyy olla aktiivinen."
Kyllä se on oikeutettua ja miten se voi olla noin vaikea ymmärtää että minä EN VOI TEHDÄ asialle mitään, miten olen muka "aktiivinen" kun he eivät halua kuulla tai nähdä minua koskaan???
Sitkeästi kirjoittelet lapsille kirjeitä, vaikkeivät vastaisikaan. Et vain halua tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisinä teidän suvussa lapset hankitaan, kun alaikäisten lasten isoäiti on yli 90-v?
Lapset eivät enää ole alaikäisiä, toinen on jo aikuinen mutta saitpahan vttuilla minulle tuossakin, toivottavasti tuli erittäin hyvä mieli sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä ap:ta, en niinkään juuri tänään palstan akkoja. Lasten piti tulla luokseni, mutta exä perui viime hetkellä ja lähtivät uuden kumppanin isän luokse. Täällä nyt sitten ruoat jäähtyy, piti mennä leffaan ja viettää laatuaikaa.
Rakensin talon, kävin töissä, mutta nykyään roolini on näemmä typistetty elarien maksajaksi. Taidanpa vetäistä sunnuntai-kännit. Etätöitä huomenna.
Liiton aikana et siis osallistunut perheesi elämään, joten millä lailla sinut on eron jälkeen typistetty? Taisi se korkkikin aueta jo ennen lasten tulon perumista ja olla syy siihen.
Siis mahdollistin työssäkäynnillä ex-vaimoni pyynnöstä hänen 10:n vuoden kotiäiteilyn. Hänen pyynnöstään. Vedin lasten futistreenejä töiden jälkeen, en ehtinyt kuin nukkumaan. Joo - vaimon mielestä en osallistunut tiskikoneen täyttöön - en ehtinyt.
Kute mainitsinkin, lasten piti tulla luokseni juuri tänään Isänpäivänä, mutta ex peruutti. Roolini on typistetty siten, että ex muutti kumppanin ja työn perässä, joten minulla ei ole mahdollista tavata lapsia niin usein kuin haluaisin. En ole päihteidenkäyttäjä, mutta avaan viinipullon ja spammaan vauvalle itsesäälissä :)
No senkin paskan isän on joku paska nainen kasvattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provosuvuissa näin. Äidin iän piti olla tehostekeino sääliin ap:ta kohtaan, mutta rikkoo provon uskottavuutta.
En kuule teidän sadistien sääliä kaipaa yhtään ja inhimillisyyttähän kaltaisiltasi on turha odottaa, koska et tiedä että mitä se edes tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänin on alkoholisti. Alkoholismi on aiheuttanut välillemme niin suuren railon, että en halunnut soittaa hänelle tänään.
Ikävä juttu mutta varmaan ikävä ja kova asia myös hänelle, ehkä, en tunne asiaanne mutta noin voisi olettaa.
Eihän hänellä ole omasta mielestään ongelmaa, joten tuskin kokee sitä ikäväksi tai kovaksi asiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tänäkin vuonna kutsuin lapsen isän meille kakkukahveille, lapsi on koulussa tehnyt oikein hienon kortin. Isä lupasi jälleen ilmoitella pääseekö.
Kymmenisen vuoden päästä jos tämä lapsi saa omia lapsia ja/tai menee naimisiin, varmasti tämä isä vikisee siitä kun isäpuoli saattaa alttarille, isäpuolta sanotaan vaariksi, tms.Tosi paljon kiinnostaisi mennä exän luokse kakkukahveille juhlistamaan tämän uutta onnea uuden miehen kanssa. Oikein hierotaan suolaa jätetyn isän haavoihin.
Naiset osaavat sitten olla ilkeitä.
Jos sinua oikeasti kiinnostaa ne lapset, niin sitten menet ja kestät tilanteen. Mutta nyt näyttää siltä, että lapset ovat sivuseikka ja käyt jotain yhden miehen sotaa exääsi ja koko naissukupuolta vastaan.
Jos näin on, niin surullista.
Isänpäivä on kuitenkin lasten aika hankala muistaa, kun eivät lue sanomalehtiä, eivät ole korttilähetyssukupolvea välttämättä jne ja tosi monissa se muistaminen on oikeasti äidin vastuulla.
Jotta "pelastaisin" lapset itsesyyllistäviltä ajatuksilta, että miten unohtivat, voithan sanoa, että ai niin on isänpäivä, mitä jos tarjoan kaikki elokuviin tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät enää ole alaikäisiä, toinen on jo aikuinen mutta saitpahan vttuilla minulle tuossakin, toivottavasti tuli erittäin hyvä mieli sinulle.
"eiväthän nuo lapseni käyneet edes vanhan äitini luona enää vuosiin ja äitini(yli 90v) ei saanut enää viimeisinä elonvuosinaan tavata myöskään noita lapsenlapsiaan"
Ei vanhin lapsesi voi olla kovin pitkään täysikäinen, jos suhteesi lasten äitiin kesti 10 vuotta. Provosi on heikko.
Vierailija kirjoitti:
Trolleilla on ihan omat ikärajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on oikeutettua ja miten se voi olla noin vaikea ymmärtää että minä EN VOI TEHDÄ asialle mitään, miten olen muka "aktiivinen" kun he eivät halua kuulla tai nähdä minua koskaan???
Sitkeästi kirjoittelet lapsille kirjeitä, vaikkeivät vastaisikaan. Et vain halua tehdä mitään.
Olen lähettänyt heille muutaman kirjeen ihan viime aikoina, tuloksetta! Syytä vain minua ja saa hyvä mieli siitä että saat miestä loukata syvästi, tuohan on mannaa teille akoille!
Vierailija kirjoitti:
Yritä toisella tavalla. Sillä lailla ystävällisesti, tiedäthän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä ap:ta, en niinkään juuri tänään palstan akkoja. Lasten piti tulla luokseni, mutta exä perui viime hetkellä ja lähtivät uuden kumppanin isän luokse. Täällä nyt sitten ruoat jäähtyy, piti mennä leffaan ja viettää laatuaikaa.
Rakensin talon, kävin töissä, mutta nykyään roolini on näemmä typistetty elarien maksajaksi. Taidanpa vetäistä sunnuntai-kännit. Etätöitä huomenna.
Liiton aikana et siis osallistunut perheesi elämään, joten millä lailla sinut on eron jälkeen typistetty? Taisi se korkkikin aueta jo ennen lasten tulon perumista ja olla syy siihen.
Siis mahdollistin työssäkäynnillä ex-vaimoni pyynnöstä hänen 10:n vuoden kotiäiteilyn. Hänen pyynnöstään. Vedin lasten futistreenejä töiden jälkeen, en ehtinyt kuin nukkumaan. Joo - vaimon mielestä en osal
Olet päihteidenkäyttäjä, jos päihteitä käytät. Ex-vaimosi tuskin pyysi sinua futisvalmentajaksi. Alkoholismi on eri asia.
Jos lapsesi olisivat sinulle prioriteetti 1, muuttaisit lähemmäksi. Vai etkö voi seinistä luopua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"eiväthän nuo lapseni käyneet edes vanhan äitini luona enää vuosiin ja äitini(yli 90v) ei saanut enää viimeisinä elonvuosinaan tavata myöskään noita lapsenlapsiaan"
Ei vanhin lapsesi voi olla kovin pitkään täysikäinen, jos suhteesi lasten äitiin kesti 10 vuotta. Provosi on heikko.
Mitä vttua sadisti oikein horiset? Mee vttuun jos sulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa. Mitä vttua sulle kuuluu että minkä ikäisenä kukin saa lapsia? Vttu mikä APINA OLET!!