Miksi naiset yrittävät tehdä ihastuksensa mustasukkaiseksi leikittelemällä toisen miehen kanssa ihastuksensa edessä?
Mitä yritätte tällä saavuttaa? Ensinnäkin loukkaatte sitä leikittelyn kohteena olevaa miestä ja toiseksi se ihastus luulee, että sinua ei todellakaan kiinnosta.
Kommentit (46)
Olen nähnyt tätä miehilläkin, mutta käytännössä nauratetaan muita naisia ihastuksen edessä. Tämäkään ei ole sukupuolijuttu vaan kiinni yksilön oman itsevarmuuden puuttumisesta. Halutaan vaikuttaa kiinnostavalta tyypiltä.
No mä yritän lähinnä peittää sitä, että ihastuksen kohde huomaisin mun ihastuksen häntä kohtaan. En niinkään flirttaile toisten miesten kanssa ihastuksen edessä, mutta yritän kohdistaa huomion muualle. Voin siis rupatella rennosti ja laskea leikkiä muiden seurassa olevien miesten kanssa. Kohdallani tämä tarkoittaa, että heistä en ainakaan ole kiinnostunut. Koska en todellakaan pysty käyttäytymään rennon mukavasti ihastuksen kohteen kanssa.
Hmm. No jos haluaa vaikka flirttailemalla näyttää että on haku päällä.
Vaikka flirtti nyt sinällään ei siitä ole todiste, sehän on harmitonta hupia, joten ei pitäisi loukata.
Saattaisihan se kohdekin toki kiinnostaa, jos ihastus ei näytä mitään kiinnostusta.
Ehkä ei vain uskalla yrittää flirttailla sille ihastukselle, kun pelkää tylyä torjuntaa.
En ainakaan tietoisesti ole yrittänyt tehdä ketään mustasukkaiseksi. Nautin keskustelemisesta ja yleensä minun on helpompi jutella heidän kanssaan, jotka eivät herätä kiinnostusta, sillä silloin ei ole väliä miltä vaikutan tai mitä mieltä keskustelukumppani on minusta. Koskee muitakin, kuin ihastumisia/rakastumisia.
Ehkä ne miehet on sen muijan entisiämyhden yön tuttuja niin siksi. Kuka nyt täysin oudoillle alkaisi keikistelemään.
Jos on hyvä ei tarvi pelailla mitään.
Rakastunut ihminen on sekaisin oksitosiineista sun muista feromoneista niin se on juuri silloin heikommillaan tekemään syrjähypyn kun kuvittelee että kaikki tykkää ihan hirveästi ja mahdollisuudet rajattomat. Eli saa ihan kenet vaan.
Se on muuten ihme juttu, ettänuorena sinkkuna en kiinnostanut ketään, mutta kun aloin seurustella, niin johan alkoi kiinnostaa muitakin.
Naiset? En ole koskaan tehnyt mitään tuollaista, enkä myöskään ole omassa tuttavapiirissäni havainnut kenenkään tekevän moista.
Oliko otsikossa kenties virhe ja siinä olisi pitänyt lukea "miksi jotku naiset..."?
Kesäyönä kun ikkunani oli auki kuulin kadulta keskustelun: mies ja nainen jutteli, nainen oli kiinnostunut.
Mies sanoi naiselle: no kun sä olet ollut kaikkien kanssa.
Onhan se normaalia että ollaan jossain kaveripiirissä, mutta jos pitää lorttoilla, hakee välillä muualta.
Kuulostaa 12-14 vuotiaiden jutulta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne miehet on sen muijan entisiämyhden yön tuttuja niin siksi. Kuka nyt täysin oudoillle alkaisi keikistelemään.
On tuollaisia olemassa. Tulevat syliin istumaan, tanssilattialla hinkkaamaan persettänsä vaan yrityksenä tehdä joku toinen mies mustasukkaseks.
Vierailija kirjoitti:
Naiset? En ole koskaan tehnyt mitään tuollaista, enkä myöskään ole omassa tuttavapiirissäni havainnut kenenkään tekevän moista.
Oliko otsikossa kenties virhe ja siinä olisi pitänyt lukea "miksi jotku naiset..."?
vauva-palstalla virheellinen otsikko? kukapa ois uskonu
Vierailija kirjoitti:
No mä yritän lähinnä peittää sitä, että ihastuksen kohde huomaisin mun ihastuksen häntä kohtaan. En niinkään flirttaile toisten miesten kanssa ihastuksen edessä, mutta yritän kohdistaa huomion muualle. Voin siis rupatella rennosti ja laskea leikkiä muiden seurassa olevien miesten kanssa. Kohdallani tämä tarkoittaa, että heistä en ainakaan ole kiinnostunut. Koska en todellakaan pysty käyttäytymään rennon mukavasti ihastuksen kohteen kanssa.
Onnea matkaan. Tuollaisella käytöksellä varmistat ainakin sen, että ihastuksesi ei tule lähestymään sinua, koska etäinen käytöksesi viestii ihastuksellesi, että et ole kiinnostunut hänestä.
Aiheeseen liittyen, naistenlehtien artikkelit kiinnostuksen osoittamisesta ovat kyllä täyttä kuraa tai eivät päde pätkääkään Suomessa. Niiden muutamien naisten käytös, ketkä ovat olleet minusta kiinnostuneita, on ollut aivan päinvastaisia. Juuri tällaisia vältteleviä, etäisiä, kylmästi käyttäytyviä. Aina jälkikäteen olen saanut kuulla ihastuneen läheiseltä kaverilta tai työkaverilta, miten ihastunut henkilö on ollut surullinen kun en koskaan lähestynyt häntä. Miksi olisin? Jos toinen käyttäytyy kuin olisi kovinkin kiusaantunut kanssakäymisestä tai osoittaa ettei keskustelu kiinnosta, niin onko se todellakin niin suuri yllätys että ihastus ei lähesty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea matkaan. Tuollaisella käytöksellä varmistat ainakin sen, että ihastuksesi ei tule lähestymään sinua, koska etäinen käytöksesi viestii ihastuksellesi, että et ole kiinnostunut hänestä.
Aiheeseen liittyen, naistenlehtien artikkelit kiinnostuksen osoittamisesta ovat kyllä täyttä kuraa tai eivät päde pätkääkään Suomessa. Niiden muutamien naisten käytös, ketkä ovat olleet minusta kiinnostuneita, on ollut aivan päinvastaisia. Juuri tällaisia vältteleviä, etäisiä, kylmästi käyttäytyviä. Aina jälkikäteen olen saanut kuulla ihastuneen läheiseltä kaverilta tai työkaverilta, miten ihastunut henkilö on ollut surullinen kun en koskaan lähestynyt häntä. Miksi olisin? Jos toinen käyttäytyy kuin olisi kovinkin kiusaantunut kanssakäymisestä tai osoittaa ettei keskustelu kiinnosta, niin onko se todellakin niin suuri yllätys että ihastus ei lähesty?
Minäkin olen tuollainen että käyttäydyn oudosti ja kylmästi juuri sitä ihastuksen kohdetta kohtaan ja ennen just ne tyypit ihastui tietenkin minuun joiden kohdalla pystyin rennosti juttelemaan. Kokeilin kerran kepillä jäätä ja sanoin tosi suoraan ihastukseni kohteelle että: "hei en osaa olla rennosti ihmisten kanssa jotka mua kiinnostaa ja mun on pakko sanoa tää ääneen niin sitten ehkä rentoudun. Ehkä." Sitten tämä alkoi jo naurattaa itseänikin ja onnistuin rentoutumaan ja hän on nykyinen pitkäaikainen kumppanini.
Vierailija kirjoitti:
Tällä pelaamisella et aiheuta mustasukkaisuutta.
Näin ajat ihastuksesi tiehensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ajat ihastuksesi tiehensä.
Eikö ole varsin inhimillistä arastella etenkin, jos on aiemmin kokenut torjumisia tai muutoin tylyä kohtelua kiinnostuksensa ilmaistuaan? En tosin tiedä onko aloittajalla kyse tästä seikasta. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ajat ihastuksesi tiehensä.Eikö ole varsin inhimillistä arastella etenkin, jos on aiemmin kokenut torjumisia tai muutoin tylyä kohtelua kiinnostuksensa ilmaistuaan? En tosin tiedä onko aloittajalla kyse tästä seikasta. eri
On kyllä. Olen kokemusasiantuntija, minulle kävi juuri näin. Minut ajeettiin tieheni.
karsii hyvin pois tylsät cilttimiehet, jotka kannattavat naisen oikeutta päättää omista asioistaan ja jättää jäljelle jännät mustasukkaiset miehet, joille naisen ajatuksilla ei ole väliä
Huvinsa kullakin. Minä en tykkää tuommoisesta.