Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään

Vierailija
10.11.2024 |

On rankkaa.

Kommentit (341)

Vierailija
141/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Tuo se on, kun katkera akka vierottaa lapset isästään nuorena, niin sitten välit etääntyy. Lapsia on helppo manipuloida mielipiteillään, niin he alkavat itsekin uskoa, että isä on paha, vaikka suurin ongelma olisi katkera ja mieleltään epävakaa äiti.

Vierailija
142/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisvihasi ei ole oikeutettua.

Tilanne voi muuttua, mutta sinun täytyy olla aktiivinen."

Kyllä se on oikeutettua ja miten se voi olla noin vaikea ymmärtää että minä EN VOI TEHDÄ asialle mitään, miten olen muka "aktiivinen" kun he eivät halua kuulla tai nähdä minua koskaan???

Yritä toisella tavalla. Sillä lailla ystävällisesti, tiedäthän?

Oletko sinäkin aivovammainen? Millä hlvetin toisella tavalla? Mee vttuun kun sulla on vain mun kiusaaminen pääasia, sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Tuo se on, kun katkera akka vierottaa lapset isästään nuorena, niin sitten välit etääntyy. Lapsia on helppo manipuloida mielipiteillään, niin he alkavat itsekin uskoa, että isä on paha, vaikka suurin ongelma olisi katkera ja mieleltään epävakaa äiti.

Kiitos, kiva että täällä on joitakin jotka ymmärtävät asian, tuo lämmittää mieltäni.Ap.

Vierailija
144/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään äiti ei vieroita lapsiaan niiden isästä ilman pätevää syytä. Lapset vieroittavat itse itsensä jos heillä on siihen mahdollisuus ja pätevä syy, ja se on isä joka pettää lupauksensa, ryyppää ja perseilee, kieltää isyytensä, riitelee velvollisuuksistaan, puhuu paskaa lastensa äidistä ja lakkaa olemasta isä.

Meillä kävi näin. Eron jälkeen eksä yritti kännissä panna omaa tytärtään, minkä jälkeen tytär ei halunnut nähdä isäänsä moneen vuoteen ja teki itsemurhan. Eksä joi itsensä hengiltä.

Ei meilläkään vietetä isänpäivää. Melkein kävin kusemassa tänään eksän haudalle.

Vierailija
145/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavia kommentteja. Onnittelin aamulla miestäni, muuten on yritetty unohtaa koko päivä. Muuta lastemme isä ei olisi edes toivonut, kuin WA onnitteluviestiä. Pojalta se tuli, mutta terapia-tyttäriltä ei mitään.

Mitäpä siitä vatsakipuisen vauvan kanniskelusta, nukuttamisista, kirjojen lukemisesta, leikkimisestä, pyöräilemään opettamisesta, pelikentän laidalla palelemisesta, huolenpidosta, harrastuksiin kuskaamisesta, parikymppisen taloussekolujen paikkaamisesta ja isänä olemisesta täydellisiltä tyttäriltä voisi odottaakaan.

Sama meno äitienpäivinä.

Maailman pienin viulu soi...

Vierailija
146/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään äiti ei vieroita lapsiaan niiden isästä ilman pätevää syytä. Lapset vieroittavat itse itsensä jos heillä on siihen mahdollisuus ja pätevä syy, ja se on isä joka pettää lupauksensa, ryyppää ja perseilee, kieltää isyytensä, riitelee velvollisuuksistaan, puhuu paskaa lastensa äidistä ja lakkaa olemasta isä.

Meillä kävi näin. Eron jälkeen eksä yritti kännissä panna omaa tytärtään, minkä jälkeen tytär ei halunnut nähdä isäänsä moneen vuoteen ja teki itsemurhan. Eksä joi itsensä hengiltä.

Ei meilläkään vietetä isänpäivää. Melkein kävin kusemassa tänään eksän haudalle.

Voi JUMALAUTA, mistä tuollaisia SIKIÄÄ??? Kuse pulloon ja juo! Ap.

Vierailija
147/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisinä teidän suvussa lapset hankitaan, kun alaikäisten lasten isoäiti on yli 90-v?

Lapset eivät enää ole alaikäisiä, toinen on jo aikuinen mutta saitpahan vttuilla minulle tuossakin, toivottavasti tuli erittäin hyvä mieli sinulle.

"eiväthän nuo lapseni käyneet edes vanhan äitini luona enää vuosiin ja äitini(yli 90v) ei saanut enää viimeisinä elonvuosinaan tavata myöskään noita lapsenlapsiaan"

Ei vanhin lapsesi voi olla kovin pitkään täysikäinen, jos suhteesi lasten äitiin kesti 10 vuotta. Provosi on heikko.

Mitä vttua sadisti oikein horiset? Mee vttuun jos sulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa. Mitä vttua sulle kuuluu että minkä ikäisenä kukin saa lapsia? Vttu mikä APINA OLET!!

Provosi hajoaa käsiin, ja alat nimittelemään peittääksesi virheesi. Tosi hyvin vedät raivopäisen uhriutuvan exää syyttävän alkoholisti-isän roolia. Oletko miesvihainen trolli?

Vierailija
148/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset ja miehet puhuvat eroistaan? Ja lapsilleen? Naiset ovat tässä totaalisia kusipäitä ja manipulaattoreja. 

Vierailija
149/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet mitään muistopäiviä ole ansainnut.

Vierailija
150/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin miksi lapsesi ei haluta tavata. Sinulla on selkeästi vihanhallintaongelmia

Vierailija
151/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsi ei isäänsä onnitellut. Yritin pitää isä lapsi suhdetta yllä, kun lapsi oli pieni. Mutta se oli älytäntä. Jos isää ei kiinnosta niin ei kiinnosta.  Ja kehtasi sitten myöhemmin valittaa teinille, kun ei muista isää.  Olisi itse muistanut lasta. 

Vierailija
152/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kyllä niitä lapsia vieroitetaan vaikka millä verukkeilla.

Tunnen naisen, joka halusi lapsen mutta ei pidä miehistä. Valitsi sitten miehen, jonka tiesi olevan alkoholisti. Eipä aikaakaan, kun alkoi haukkua miestä yhdestä ja toisesta asiasta, myös alkoholismista. Ei halunnut yhteishuoltajuutta, koska se olisi hänelle hankala jos hän muuttaisi ulkomaille. Tiet erkanivat.

Lopputulos: nainen sai lapsen, mies sai haukut.

Olepa siinä sitten isä.

Kyllä kuspäitä on ihan yhtä lailla molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
153/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisinä teidän suvussa lapset hankitaan, kun alaikäisten lasten isoäiti on yli 90-v?

Lapset eivät enää ole alaikäisiä, toinen on jo aikuinen mutta saitpahan vttuilla minulle tuossakin, toivottavasti tuli erittäin hyvä mieli sinulle.

"eiväthän nuo lapseni käyneet edes vanhan äitini luona enää vuosiin ja äitini(yli 90v) ei saanut enää viimeisinä elonvuosinaan tavata myöskään noita lapsenlapsiaan"

Ei vanhin lapsesi voi olla kovin pitkään täysikäinen, jos suhteesi lasten äitiin kesti 10 vuotta. Provosi on heikko.

Mitä vttua sadisti oikein horiset? Mee vttuun jos sulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa. Mitä vttua sulle kuuluu että minkä ikäisenä kukin saa

Sinä olet juuri sellainen psykopaatti sadisti jonka Lauerma toteaa että keskustelupalkstoilla teitä on paljon, narahdit, PSYKO! Tuskin uskaltaisin tuollaista pskaa mulle päin näköä heittää, apina!

Vierailija
154/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pelkkä trollukka 😁

1,5/5. Tuo raivoaminen hiukan laskee pro on uskottavuutta

Vierailija
155/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin miksi lapsesi ei haluta tavata. Sinulla on selkeästi vihanhallintaongelmia

Joo, on kaltaisesi idioottien kanssa mutta EI lasteni kanssa!

Vierailija
156/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen, joka halusi lapsen mutta ei pidä miehistä. Valitsi sitten miehen, jonka tiesi olevan alkoholisti. Eipä aikaakaan, kun alkoi haukkua miestä yhdestä ja toisesta asi

Täyttä asiaa, kiitos! Ap.

Vierailija
157/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen, joka halusi lapsen mutta ei pidä miehistä. Valitsi sitten miehen, jonka tiesi olevan alkoholisti. Eipä aikaakaan, kun alkoi haukkua miestä yhdestä ja toisesta asi

Ei kai nyt alkoholistille voi huoltajuutta antaa? 

Vierailija
158/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tossa on monta asiaa. 

-juhlittuinko teillä aiemmin isänpäivää

-miten läheinen olet lapsien kanssa 

-minkä ikäisiä lapset ovat.

Meillä on aina juhlittu kaikkia merkkipäiviä. Lapsi ei olisi muistanut isäinpäivää tai äitienpäivää aktiivisesti nuorempana mutta jompikumpi vanhemmista sitten muisti ja hoiti. Jopa teinillä on liikaa menoa että ne edes tajuaisivat että nyt on isäinpäivä. Pahimmillaan muistavat vasta myöhemmin.

Vierailija
159/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen, joka halusi lapsen mutta ei pidä miehistä. Valitsi sitten miehen, jonka tiesi olevan alkoholisti. Eipä aikaakaan

Saatikka, että ex-vaimo olisi syyllinen miehen alkoholismiin, joka alkoi jo ennen suhdetta.

Vierailija
160/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on pelkkä trollukka 😁

1,5/5. Tuo raivoaminen hiukan laskee pro on uskottavuutta

Voi vttu että olet APINA, et tajua mistään mitään! Kuka ei olisi RAIVONA jos häneltä viedään aiheetta lapset elämästä ja sit kun tulee tällaiselle paskafoorumille tuon kertomaan niin kaltaisiasi kuspäitä käy syyttämään ja vttuilemaa isolla joukolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi