Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Isänin on alkoholisti. Alkoholismi on aiheuttanut välillemme niin suuren railon, että en halunnut soittaa hänelle tänään.
Ikävä juttu mutta varmaan ikävä ja kova asia myös hänelle, ehkä, en tunne asiaanne mutta noin voisi olettaa.
Vierailija kirjoitti:
Trollollloo.
Oletpa sinä FIKSU!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka.
Ei ole, mutta lasten psykopaatti äidillä se olis, mutta eihän psyko peileihin katsele ainakaan tuosta syystä.
Miksi olet mennyt siittämään lapsia psykopaatille naiselle? Haloo!
En tiennyt tuota vielä silloin ja rakkaus on sokea, oletko kuulut koskaan tuosta? Mutta onhan tuo nyt jo aivan järjetöntä että mua syytetään että akka on psykopaatti ja tuhosi ilkeyttään minun ja lasteni välit!
Soitit useamman lapsen kyseiselle naiselle. On turhaa ja älyllisesti laiskaa vedota sanontoihin faktana. Aika mahdoton on toisen vanhemman eron jälkeen tuhota lasten välit toiseen vanhempaan, jos tuo vanhempi on ollut ennen eroa aktiivinen rakastava vanhempi. Lapsillakin on silmät ja korvat sekä oma tahto.
Tuntematta asiaa tarkemmin, et voi suoraan vetää tuota johtopäätöstä. Lapsilla voi olla oma tahto, mutta ei sitä läheskään aina kysytä. Kyllä se pienen lapsen tahto pikkuhiljaa saadaan manipuloitua riittävällä altistuksella. Esimerkiksi vaikka viemällä lapset ulkomaille ja aloittamalla kiivas oikeusprosessi. Ei pieni lapsi osaa mitään isänpäiväkortteja itsekseen tehdä ja lähetellä, aina tarvitaan äidin aktiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoilin et sun lapset on yhteydessä sinuun.
Syvä kiitos tuosta, mutta mikään ei enää auta, välimme ovat katki iäksi. :(
Non niin kai, kun egosi ei kestä luoda suhdetta lapsiisi uudelleen.
Miten luot suhteen lapsiin jotka on aivopesty jo vuosia inhoamaan minua ja puhelinestot ovat olleet heillä jo yli 8 vuotta, kerro, oi viisas?
Lapsesi ovat siis jo lähellä aikuisuutta / aikuisia? Voit lähestyä lapsiasi vaikka heidän isovanhempiensa välityksellä, jos olet heidän kanssa väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.
No, onnistuit sinäkin muutamalla sanalla paljastamaan todellisen minäsi.
Niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, onko tuo sulle outo sananlasku?
Ei lainkaan. Mutta en ole myöskään tuota kommenttia lukuunottamatta kirjoittanut tähän ketjuun mitään. Joten koen, että kaikkia naisia kohtaan kokemasi viha ja dehumanisointi kertoo aika ikäviä asioita sinusta.
Ilmeisesti sinulla on lastesi äidin kanssa sukset menneet niin pahasti ristiin, että hän ei anna lapsia sinulle. No, voi olla että olet itse tähän syypää tai äiti on ilkeä ja kostonhimoinen. Tilanne o
Nyt on kyllä pakko kysyä tuliko sitä olutta aina otettua kaverien kanssa? Se nimittäin selittäisi aika hyvin koko asian...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tänäkin vuonna kutsuin lapsen isän meille kakkukahveille, lapsi on koulussa tehnyt oikein hienon kortin. Isä lupasi jälleen ilmoitella pääseekö.
Kymmenisen vuoden päästä jos tämä lapsi saa omia lapsia ja/tai menee naimisiin, varmasti tämä isä vikisee siitä kun isäpuoli saattaa alttarille, isäpuolta sanotaan vaariksi, tms.Tosi paljon kiinnostaisi mennä exän luokse kakkukahveille juhlistamaan tämän uutta onnea uuden miehen kanssa. Oikein hierotaan suolaa jätetyn isän haavoihin.
Naiset osaavat sitten olla ilkeitä.
Isä itse lähti koska kyllästyi perhe-elämään, ja ei ole kiinnostanut pidellä yhteyttä. Maksaa minimielarit, koska suostuin siihen ilman tappelua. Isäpuoli ei olisi ollut paikalla, mutta lapsi ei isälleen halua mennä, koska on ihan vieras paikka, isä ei sinne ole koskaan kutsunut. Lapsi silti väsää kortteja ja toivoo että isä tulisi moikkaamaan.
- se jota lainasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.
No, onnistuit sinäkin muutamalla sanalla paljastamaan todellisen minäsi.
Niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, onko tuo sulle outo sananlasku?
Ei lainkaan. Mutta en ole myöskään tuota kommenttia lukuunottamatta kirjoittanut tähän ketjuun mitään. Joten koen, että kaikkia naisia kohtaan kokemasi viha ja dehumanisointi kertoo aika ikäviä asioita sinusta.
Ilmeisesti sinulla on lastesi äidin kanssa sukset menneet niin pahasti ristiin, että hän ei anna lapsia sinulle. No, voi olla että olet itse tähän syypää tai äiti on ilkeä ja kostonhimoinen. Tilanne o
Joo mutta tuon äidin apuna oli iso virkanaisarmeija ja hlvetin syyttävää ja vihamielistä asennetta olen saanut suurelta joukolta naisia tämän asian yhteydewssä ja siis vuosia, kohta 10 vuotta. Naisvihani on aivan oikeutettua jo pelkästään tuon johdosta mutta tuo psykopaatti lasteni äiti piti mua vankilassaan n. 10 vuotta, en saanut mennä yksin mihinkään enkä koskaan vaikka kaverin tykö katsomaa Suomen jäkiekopeliä iltapäivällä ja ois otettu muutama olut, niin ei phettakaan ja jouduin kieltäytymään. Olin siis n 10 vuotta vankilassa ja sit kun lähdin sieltä sen vankilasta niin se alkoi kiusaamaan minua noilla lapsillani välittömästi ja tilanne on nyt sittten mikä on eikä muuksi muutu.
Naisvihasi ei ole oikeutettua.
Tilanne voi muuttua, mutta sinun täytyy olla aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka.
Ei ole, mutta lasten psykopaatti äidillä se olis, mutta eihän psyko peileihin katsele ainakaan tuosta syystä.
Miksi olet mennyt siittämään lapsia psykopaatille naiselle? Haloo!
En tiennyt tuota vielä silloin ja rakkaus on sokea, oletko kuulut koskaan tuosta? Mutta onhan tuo nyt jo aivan järjetöntä että mua syytetään että akka on psykopaatti ja tuhosi ilkeyttään minun ja lasteni välit!
Soitit useamman lapsen kyseiselle naiselle. On turhaa ja älyllisesti laiskaa vedota sanontoihin faktana. Aika mahdoton on toisen vanhemman eron jälkeen tuhota lasten välit toiseen vanhempaan, jos
Ei kai vaan se ihana aasiatar lähtenyt takaisin kotiin ja vienyt lapsia mennessään?
"Aika mahdoton on toisen vanhemman eron jälkeen tuhota lasten välit toiseen vanhempaan, jos tuo vanhempi on ollut ennen eroa aktiivinen rakastava vanhempi. Lapsillakin on silmät ja korvat sekä oma tahto."
On kyllä järkyttävän kylmää tekstiä, vain nainen kykenee tuollaiseen julmuuteen/kylmyyteen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten luot suhteen lapsiin jotka on aivopesty jo vuosia inhoamaan minua ja puhelinestot ovat olleet heillä jo yli 8 vuotta, kerro, oi viisas?
Jossain vaiheessa ne lapset eivät ole enää pieniä ja päättävät itse asioistaan. Kokeile silloin uudestaan. Tai lähesty kirjeellä. Tai isovanhempien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ollut 9 vuoteen lasteni kanssa missään tekemisissä mutta toinen lapsi on otettu huostaan tuon "ihanan ja upean" äitinsä luota! Tuosta ei voi kyllä kukaan mua syyttää, perkele!
Miksi lasta ei sijoitettu sinun luoksesi?
Saati mikset mene tapaamaan lasta uudessa sijoituspaikassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsesi ovat siis jo lähellä aikuisuutta / aikuisia? Voit lähestyä lapsiasi vaikka heidän isovanhempiensa välityksellä, jos olet heidän kanssa väleissä.
Toinen lapsi on jo aikuinen mutta kun ei halua olla kanssani missään tekemisissä ja kun ei ole mitään yhteyttä, puhelimessa on hänellä estot päällä ja kaikki isovanhemmatkin ovat jo kuolleet ja eiväthän nuo lapseni käyneet edes vanhan äitini luona enää vuosiin ja äitini(yli 90v) ei saanut enää viimeisinä elonvuosinaan tavata myöskään noita lapsenlapsiaan, heidän psykopaattiäiti hoiti tuonkin asian noin, aika raakaa. Syyttäkää nyt häntäkin kun niin tykäätte mua syyllistää!
Vierailija kirjoitti:
sen siitä saa kun olit aina "töissä"
Mirkku mikä lie...oli
Sen siitä saa kun piti saada sitä ja tätä isin lompakolta.
Oksettavia kommentteja. Onnittelin aamulla miestäni, muuten on yritetty unohtaa koko päivä. Muuta lastemme isä ei olisi edes toivonut, kuin WA onnitteluviestiä. Pojalta se tuli, mutta terapia-tyttäriltä ei mitään.
Mitäpä siitä vatsakipuisen vauvan kanniskelusta, nukuttamisista, kirjojen lukemisesta, leikkimisestä, pyöräilemään opettamisesta, pelikentän laidalla palelemisesta, huolenpidosta, harrastuksiin kuskaamisesta, parikymppisen taloussekolujen paikkaamisesta ja isänä olemisesta täydellisiltä tyttäriltä voisi odottaakaan.
Sama meno äitienpäivinä.
Kyllähän se on vanhemman tehtävä hoitaa lastensa välit omiin vanhempiinsa eli lasten isovanhempiin, kun lapset ovat pieniä. Ei ex-puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut sitten todella huono isä.
En ole, miksi sanot noin vaikka et tunne mua lainkaan? Siksikö että haluat loukata ja mitätöidä miestä? Varmaankin ja tuotahan te akat teette aina kun vain mahdollista.
Jos isä on naisvihaaja joka haukkuu naisia niin sellaista isää ei halua muistaa
T. Tytär
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ollut 9 vuoteen lasteni kanssa missään tekemisissä mutta toinen lapsi on otettu huostaan tuon "ihanan ja upean" äitinsä luota! Tuosta ei voi kyllä kukaan mua syyttää, perkele!
Miksi lasta ei sijoitettu sinun luoksesi?
Saati mikset mene tapaamaan lasta uudessa sijoituspaikassa?
Koska HÄN EI HALUA NÄHDÄ MINUA, en kai minä nyt vängällä tuppaannu hänen elämään koska HÄN EI HALUA! Sama koskee myös tuota aikuista lastani.
Lapset eivät tule katsomaan huonoa isää. Meidän lapsillamme on hyvä isä. Tulevat katsomaan 150 km päästäkin.
Minkä ikäisinä teidän suvussa lapset hankitaan, kun alaikäisten lasten isoäiti on yli 90-v?