Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka.
Ei ole, mutta lasten psykopaatti äidillä se olis, mutta eihän psyko peileihin katsele ainakaan tuosta syystä.
Miksi olet mennyt siittämään lapsia psykopaatille naiselle? Haloo!
En tiennyt tuota vielä silloin ja rakkaus on sokea, oletko kuulut koskaan tuosta? Mutta onhan tuo nyt jo aivan järjetöntä että mua syytetään että akka on psykopaatti ja tuhosi ilkeyttään minun ja lasteni välit!
Soitit useamman lapsen kyseiselle naiselle. On turhaa ja älyllisesti laiskaa vedota sanontoihin faktana. Aika mahdoton on toisen vanhemman eron jälkeen tuhota lasten välit toiseen vanhempaan, jos tuo vanhempi on ollut ennen eroa aktiivinen rakastava vanhempi. Lapsillakin on silmät ja korvat sekä oma tahto.
Syy sille saattaa hyvinkin löytyä katsomalla peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä ap:ta, en niinkään juuri tänään palstan akkoja. Lasten piti tulla luokseni, mutta exä perui viime hetkellä ja lähtivät uuden kumppanin isän luokse. Täällä nyt sitten ruoat jäähtyy, piti mennä leffaan ja viettää laatuaikaa.
Rakensin talon, kävin töissä, mutta nykyään roolini on näemmä typistetty elarien maksajaksi. Taidanpa vetäistä sunnuntai-kännit. Etätöitä huomenna.
Kiitosi! Ikävä juttu tuo, ymmärrän, ja ei ole ihme jos vähän vaikka hiukka maistuukin tuollaisessa tilanteessa, niin maistuu minullekin tänään, sattuneesta syystä, voimia! Ap.
Sillein voi käydä, jos lapset on vieraannutettu isästä. Oli syy mikä tahansa, niin otan osaa. - m
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä ap:ta, en niinkään juuri tänään palstan akkoja. Lasten piti tulla luokseni, mutta exä perui viime hetkellä ja lähtivät uuden kumppanin isän luokse. Täällä nyt sitten ruoat jäähtyy, piti mennä leffaan ja viettää laatuaikaa.
Rakensin talon, kävin töissä, mutta nykyään roolini on näemmä typistetty elarien maksajaksi. Taidanpa vetäistä sunnuntai-kännit. Etätöitä huomenna.
On siinä nyxän isä ihmeissään, kun itselleen tuntemattomia lapsia tulee "isoisää" tervehtimään.
Vierailija kirjoitti:
Liiton aikana et siis osallistunut perheesi elämään, joten millä lailla sinut on eron jälkeen typistetty? Taisi se korkkikin aueta jo ennen lasten tulon perumista ja olla syy siihen.
Rukoilin et sun lapset on yhteydessä sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Taas tänäkin vuonna kutsuin lapsen isän meille kakkukahveille, lapsi on koulussa tehnyt oikein hienon kortin. Isä lupasi jälleen ilmoitella pääseekö.
Kymmenisen vuoden päästä jos tämä lapsi saa omia lapsia ja/tai menee naimisiin, varmasti tämä isä vikisee siitä kun isäpuoli saattaa alttarille, isäpuolta sanotaan vaariksi, tms.
Tosi paljon kiinnostaisi mennä exän luokse kakkukahveille juhlistamaan tämän uutta onnea uuden miehen kanssa. Oikein hierotaan suolaa jätetyn isän haavoihin.
Naiset osaavat sitten olla ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka.
Ei ole, mutta lasten psykopaatti äidillä se olis, mutta eihän psyko peileihin katsele ainakaan tuosta syystä.
Miksi olet mennyt siittämään lapsia psykopaatille naiselle? Haloo!
En tiennyt tuota vielä silloin ja rakkaus on sokea, oletko kuulut koskaan tuosta? Mutta onhan tuo nyt jo aivan järjetöntä että mua syytetään että akka on psykopaatti ja tuhosi ilkeyttään minun ja lasteni välit!
Soitit useamman lapsen kyseiselle naiselle. On turhaa ja älyllisesti laiskaa vedota sanontoihin faktana. Aika mahdoton on toisen vanhemman eron jälkeen tuhota lasten välit toiseen vanhempaan, jos tuo vanhempi on ollut ennen eroa aktiivinen rakasta
Niihän sinä ja te muut täällä luulette, mutta manipuloiva psykopaatti pystyy vaikka mihin, se vain, että te jotka ette tiedä tuollaisesta mitään tai ette ole koskaan kohdanneet tuollaista, ajattelette just noin kun sinäkin tuossa ja syyllistätte sitä EI psykopaattia (miestä) mutta väärässä olette, olin erittäin hyvä isä lapsilleni ja he tykkäsivät minusta tuolloin mutta nyt on sitten tilanne aivan toinen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.
No, onnistuit sinäkin muutamalla sanalla paljastamaan todellisen minäsi.
Niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, onko tuo sulle outo sananlasku?
Ei lainkaan. Mutta en ole myöskään tuota kommenttia lukuunottamatta kirjoittanut tähän ketjuun mitään. Joten koen, että kaikkia naisia kohtaan kokemasi viha ja dehumanisointi kertoo aika ikäviä asioita sinusta.
Ilmeisesti sinulla on lastesi äidin kanssa sukset menneet niin pahasti ristiin, että hän ei anna lapsia sinulle. No, voi olla että olet itse tähän syypää tai äiti on ilkeä ja kostonhimoinen. Tilanne on tosi ikävä, mutta ei kerro mitään kaikista palstan naisista.
Ilmeisesti tykkäät raivota täällä vai miksi käyt tätä keskustelua? Noiden ilkeimpien kanssa et voi voittaa. Siis sillä tavalla, että myöntäisivät olevansa ilkeitä ja pyytäisivät anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Syvä kiitos tuosta, mutta mikään ei enää auta, välimme ovat katki iäksi. :(
Vierailija kirjoitti:
Törkeästi tehty.
Älä vedä kännejä. Itsellesi vain tulee huono olo.
Minusta on lähinnä kiusallista, kun lapset velvollisuudentunnosta joutuvat joka vuosi sen onnittelun lähettämään. Itse inhosin koko isänpäivää jo lapsena, kun aina piti se kortti vääntää.
Ja minulla on aina ollut hyvät välit sekä omaan isääni, että lapsiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tänäkin vuonna kutsuin lapsen isän meille kakkukahveille, lapsi on koulussa tehnyt oikein hienon kortin. Isä lupasi jälleen ilmoitella pääseekö.
Kymmenisen vuoden päästä jos tämä lapsi saa omia lapsia ja/tai menee naimisiin, varmasti tämä isä vikisee siitä kun isäpuoli saattaa alttarille, isäpuolta sanotaan vaariksi, tms.Tosi paljon kiinnostaisi mennä exän luokse kakkukahveille juhlistamaan tämän uutta onnea uuden miehen kanssa. Oikein hierotaan suolaa jätetyn isän haavoihin.
Naiset osaavat sitten olla ilkeitä.
Lapsesi häätkin ovat sinusta vain ilkeiden naisten kostoa. Onko kaikessa aina kyse vain sinusta?
Minun isä ei muistanut minua syntymäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvä kiitos tuosta, mutta mikään ei enää auta, välimme ovat katki iäksi. :(
Non niin kai, kun egosi ei kestä luoda suhdetta lapsiisi uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.
No, onnistuit sinäkin muutamalla sanalla paljastamaan todellisen minäsi.
Niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, onko tuo sulle outo sananlasku?
Ei lainkaan. Mutta en ole myöskään tuota kommenttia lukuunottamatta kirjoittanut tähän ketjuun mitään. Joten koen, että kaikkia naisia kohtaan kokemasi viha ja dehumanisointi kertoo aika ikäviä asioita sinusta.
Ilmeisesti sinulla on lastesi äidin kanssa sukset menneet niin pahasti ristiin, että hän ei anna lapsia sinulle. No, voi olla että olet itse tähän syypää tai äiti on ilkeä ja kostonhimoinen. Tilanne on tosi ikävä, mutta ei kerro mitään kaikista pal
Joo mutta tuon äidin apuna oli iso virkanaisarmeija ja hlvetin syyttävää ja vihamielistä asennetta olen saanut suurelta joukolta naisia tämän asian yhteydewssä ja siis vuosia, kohta 10 vuotta. Naisvihani on aivan oikeutettua jo pelkästään tuon johdosta mutta tuo psykopaatti lasteni äiti piti mua vankilassaan n. 10 vuotta, en saanut mennä yksin mihinkään enkä koskaan vaikka kaverin tykö katsomaa Suomen jäkiekopeliä iltapäivällä ja ois otettu muutama olut, niin ei phettakaan ja jouduin kieltäytymään. Olin siis n 10 vuotta vankilassa ja sit kun lähdin sieltä sen vankilasta niin se alkoi kiusaamaan minua noilla lapsillani välittömästi ja tilanne on nyt sittten mikä on eikä muuksi muutu.
Isänin on alkoholisti. Alkoholismi on aiheuttanut välillemme niin suuren railon, että en halunnut soittaa hänelle tänään.
Mä en taas jaksa näitä isänpäiviä joka ikinen vuosi. Niin teennäistä.