Olen menossa työkkärin työsuunnittelma keskusteluun. Voinko sanoa että mua kiinnostaa vain postinjakajan työ ja ei mikään muu?
Kommentit (7)
Voihan siellä sanoa mitä sanoo. Mä sanoin vain kaikkeen joo joo. Työpaikkatilanteen vuoksi on nyt velvollisuus hakea vain yhtä paikkaa kuukaudessa. Haen toki sen verran mitä keksin potentiaalisia, mut just nyt on melko haastavaa.
Voit tietenkin sanoa, millainen työ sinua kiinnostaa.
Haluaat varman palata elättämään itse itsesi ja mahdollisen perheesi, joten kannattaa etsiä työtä, jolla elät.
Varhaisjakajan palkka on todella huono.
Vierailija kirjoitti:
Voihan siellä sanoa mitä sanoo. Mä sanoin vain kaikkeen joo joo. Työpaikkatilanteen vuoksi on nyt velvollisuus hakea vain yhtä paikkaa kuukaudessa. Haen toki sen verran mitä keksin potentiaalisia, mut just nyt on melko haastavaa.
Mikä hlvt haastaa 😉 Oikeusprosessiin tullut sulle haaste. Mitäs töpeksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hlvt haastaa 😉 Oikeusprosessiin tullut sulle haaste. Mitäs töpeksit.
Mitä tämä sekoilee?
Eri
Miksi sua ap kiinnostaisi pelkkä postinjakajan työ?
Tietenkin voit sanoa. Minä sanoin siellä ettei kiinnosta paskaakaan enkä tässä kunnossa edes aio mennä töihin. Oli melko nopea keskustelu.