Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään

Vierailija
10.11.2024 |

On rankkaa.

Kommentit (341)

Vierailija
161/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sen sukupolven miehiä, jotka henkisesti voi huonosti, mutta mihinkään terapiaan ei tietenkään voi mennä kun sehän tarkoittaisi että on hullu! 

Joten helpompi vaan lääkitä omaa oloa alkoholilla ja liuottaa aivonsa taaperon tasolle. 

Sitten itkeä loppuelämä kuinka surkea on ja miksi kukaan ei välitä ja kaikki vaan puhuu pahaa. (Ap:lla tietysti on yksinoikeus haukkua kaikki) 

Vierailija
162/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sen sukupolven miehiä, jotka henkisesti voi huonosti, mutta mihinkään terapiaan ei tietenkään voi mennä kun sehän tarkoittaisi että on hullu! 

Joten helpompi vaan lääkitä omaa oloa alkoholilla ja liuottaa aivonsa taaperon tasolle. 

Sitten itkeä loppuelämä kuinka surkea on ja miksi kukaan ei välitä ja kaikki vaan puhuu pahaa. (Ap:lla tietysti on yksinoikeus haukkua kaikki) 

Ooo, nythän tänne oikea FILOSOFI tuli, wau! Tuosta kun jättää vttuilun pois niin siihen ei jää mitään. Mene helvettiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään äiti ei vieroita lapsiaan niiden isästä ilman pätevää syytä. Lapset vieroittavat itse itsensä jos heillä on siihen mahdollisuus ja pätevä syy, ja se on isä joka pettää lupauksensa, ryyppää ja perseilee, kieltää isyytensä, riitelee velvollisuuksistaan, puhuu paskaa lastensa äidistä ja lakkaa olemasta isä.

Meillä kävi näin. Eron jälkeen eksä yritti kännissä panna omaa tytärtään, minkä jälkeen tytär ei halunnut nähdä isäänsä moneen vuoteen ja teki itsemurhan. Eksä joi itsensä hengiltä.

Ei meilläkään vietetä isänpäivää. Melkein kävin kusemassa tänään eksän haudalle.

Voi kuule, kyllä niitä lapsia vieroitetaan vaikka millä verukkeilla.

Tunnen naisen, joka halusi lapsen mutta ei pidä miehistä. Valitsi sitten miehen, jonka tiesi olevan alkoholisti. Eipä aikaakaan

Ei kai nyt alkoholistille voi huoltajuutta antaa? 

Niin, järkevä nainen ei olisi hankkinut lasta alkoholistin kanssa. Tämä tiesi vallan hyvin mihin lähti, ja varmasti arveli että alkoholistilla ei ole voimia pullikoida vastaan kun hän tekee lapsen kanssa mitä haluaa.

Vierailija
164/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli todella yksinkertainen

"Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään"

"On rankkaa."

Mutta sitten hirveeämmäarmeija hyökkäsi minua vastaan todella raaoilla pskajutuilla ja sit kuitenkin ihmetellään NAISVIHAANI???? Onko teillä stanan akoilla aivoja päässä kenelläkään? Ei taida olla!

Vierailija
165/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämäkin ketju toi taas erittäin hyvin esiin että mitä HIRVIÖITÄ akat ovat!

Vierailija
166/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaatsien keskitysleireillä kuulemma naisvartijat ovat olleet kaikista julmimpia ja en epäile kyllä tuota.

Vierailija
167/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin tuli miehelle hyvä mieli kun kutsuin HÄNEN kolme aikuista lastaan perheineen syömään, kokkasin alkupalasta jälkiruokiin sopivin ruokajuomin ja kahvein.

Lapset ei osaa suhtautua juhlapäiviin. Minun lapseni sentään osaavat vähän paremmin, vievät minut ulos syömään äitienpäivänä.

Vierailija
168/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä ainakin tuli miehelle hyvä mieli kun kutsuin HÄNEN kolme aikuista lastaan perheineen syömään, kokkasin alkupalasta jälkiruokiin sopivin ruokajuomin ja kahvein.

Lapset ei osaa suhtautua juhlapäiviin. Minun lapseni sentään osaavat vähän paremmin, vievät minut ulos syömään äitienpäivänä.

Voi hellantuuteli, on kai se mahtavaa olla noin TÄYDELLINEN ihminen, onnea!

Vierailija
169/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin. Mukavaa on meillä kaikilla.

Vierailija
170/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kannata miesten odottaa saavansa vertaistukea. Palstan feministiämmät on aina sitä mieltä, että nainen ei osaa olla vıttumainen väärintekijä, vaan mies on aina syypää tilanteeseen kuin tilanteeseen. Vaikka akat eivät edes tiedä totuutta, niin heti he tekevät asioista päässään miesvastaisen version ja sitä pidetään pohjatotuutena.

Vierailija
171/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä lisättävä että jos mulla ois tuollainen mies kuin sinä, en vaivautuisi palvelemaan, heittäisin pihalle.

Vierailija
172/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kannata miesten odottaa saavansa vertaistukea. Palstan feministiämmät on aina sitä mieltä, että nainen ei osaa olla vıttumainen väärintekijä, vaan mies on aina syypää tilanteeseen kuin tilanteeseen. Vaikka akat eivät edes tiedä totuutta, niin heti he tekevät asioista päässään miesvastaisen version ja sitä pidetään pohjatotuutena.

Joo, noinhan se on, mutta on todella ikävää että mies ei voi täällä keskustella mistään asioista jotka liittyvät vaikkapa juuri lapsiin, eli mitään "tasa-arvoa" ei tällä foorumilla kyllä ole, on vain erittäin veemäisiä akkoja täällä jotka syylistävät ja vttuilevat todella julmasti ja NAUTTIVAT vieläpä tuosta.

Vierailija
173/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä lisättävä että jos mulla ois tuollainen mies kuin sinä, en vaivautuisi palvelemaan, heittäisin pihalle.

Sinä et tunne minua lainkaan ja elät jossakin mielikuvitusmaaimassasi ja tuo ei ole kovinkaan TERVETTÄ!

Vierailija
174/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämäkin ketju toi taas erittäin hyvin esiin että mitä HIRVIÖITÄ akat ovat!

Ketkä ovat aina raiskanneet sodissa? Ketkä tekevät eniten henkirikoksia? Jännä että miehet projisoivat oman pahuutensa naisiin

Vierailija
175/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet raivoava vihanhalintaongelmainen ukko. Ei ihme jos lapset ei halua tavata. Etenkään tyttölapset. Kukaan tytär ei pidä isästä joka vihaa naisia

Vierailija
176/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene avautumaan u l i l a u d a l l e. Sieltä saat enemmän tukea kuin täältä

Vierailija
177/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n missiona levittää naisvihaa ja katkeruutta. Joten onko ihme jos ei saa vertaistukea kun haukkuu kaikki naiset 🙄

Vierailija
178/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Se on rankkaa. Niin oli itsellänikin kun exä, lasteni äiti esti tyttärieni tapaamiset ilman mitään syytä. Kaikkeni tein mutta isien avunsaanti on vaikeata. Kun tytöt tuli täysi- ikäisiksi, etsin heidät käsiini ja välimme ovat tosi hyvät vaikka se ei pyyhikään pois yhteisten vuosien varastamista meiltä. Ei voi muuta kuin toivottaa hyvää isänpäivää kaikille isille ja hyville äideille mukavaa yhdessäoloa ja jaksamista isille joilta on tapaamiset estetty. Vielä se totuus paljastuu eräänä päivänä.

Vierailija
179/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.

Tästä selvisikin, mikseivät lapsesi halua pitää yhteyttä. En minäkään heidän sijassaan haluaisi. Kivahan se tietty olisi, jos syy olisi aina muissa ihmisissä, mutta ei se nyt vaan niin mene.

Niin sulle "selviää" se mitä haluat että sulle "selviää", sillä että mitä tuossa lukee ei ole mitään merkitystä, koska sulle "selviää" vain se että VIHAAT, INHOAT ja SYYLLISTÄT ketjun aloittajaa (miestä), älä perkele pidä mua tyhmänä! Ap.

Vierailija
180/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä ovat aina raiskanneet sodissa? Ketkä tekevät eniten henkirikoksia? Jännä että miehet projisoivat oman pahuutensa naisiin

TÄMÄ. Miehet ovat kautta historian alistaneet naisia ja tekevät sitä monissa kulttuureissa edelleen. Joten kuka on paha? Siinäpä mietittävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän