Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään

Vierailija
10.11.2024 |

On rankkaa.

Kommentit (341)

Vierailija
61/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ei ole isiksi. En sano, että ap on tällainen, mutta ei hän avaa sen tarkemmin tilannetta. Oletko läsnä lastesi elämässä? Jos et niin ei voi valittaa kun ei isänpäivänä muisteta.

En ole SAANUT olla lasteni elämässä mitenkään 9 vuoteen, perkele!!

Valetta. Laki suojaa tapaamisoikeutta, se on lasten subjektiivinen oikeus. Mikset ole ottanut yhteyttä viranomaisiin? Vai onko niin, että päihde- tai mielenterveyshistoriasi tai väkivaltaisuutesi takia sinun oikeutesi tavata lapsiasi evättiin alunperinkin? Sehän on omaa syytäsi sitten se. 

Vierailija
62/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isä hakkasi ja aina isänpäivänä on pää täynnä ikäviä muistoja.

Varmasti ihan syystä. 

Ap, oletan? Sinustako on ihan ok hakata lapsia? En ihmettele, etteivät pidä yhteyttä. Katkeruutesi, itsesäälisi ja vihasi haisee internetin lävitsekin.

Ap:lla ei ole mitään tekemistä noiden vastauksien kanssa mutta sehän ei sua saastaa varmaankaan kiinnosta vttuakaan koska ainoa tarkoituksesi on tehdä henkistä väkivaltaa Ap:lle niin paljon kuin vain pystyt, saasta!

Huoris, lääkkeet. Ja painu helvettiin ketjusta, jossa puhutaan isistä, koska sinustahan ei koskaan sellaista tule.

Oih miten hyväsydäminen ja empaattinen NAINEN taas löytyi tältä palstalta, toivottavasti sinulla on PALJON lapsia kun noin herttainen ja hyväsydäminen nainen olet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ei ole isiksi. En sano, että ap on tällainen, mutta ei hän avaa sen tarkemmin tilannetta. Oletko läsnä lastesi elämässä? Jos et niin ei voi valittaa kun ei isänpäivänä muisteta.

Valetta. Laki suojaa tapaamisoikeutta, se on lasten subjektiivinen oikeus. Mikset ole ottanut yhteyttä viranomaisiin? Vai onko niin, että päihde- tai mielenterveyshistoriasi tai väkivaltaisuutesi takia sinun oikeutesi tavata lapsiasi evättiin alunperinkin? Sehän on omaa syytäsi sitten se. 

Kato kato, taas tuli erittäin empaattinen ja hyväsydäminen akka tähän ketjuun! Mulla on ollut tapaamisoikeus yli 8 vuotta mutta ne ei vain ole toteuneet, apina!

Vierailija
64/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama meno, enää tehnyt parhaansa että lapset eivät paljoa olisi kanssani, kosto siitä että en jäänyt väkivaltaiseen suhteeseen. Toki siis varmasti onnittelevat kun nähdään taas, mutta ei tänään. 

Siis exä tehnyt. Autocorrect. 

Jätit lapset väkivaltaiselle äidille? 

Oikeus jätti. Näen lapsia kyllä yhä ja tietääkseni ei ole koskaan lyönyt lapsia. 

Ilmeisesti uhkailit ja hakkasit heidän äitiään sitten. OIkeus päättää todisteiden perusteella.  Erotilanteessa normi on yhteishuoltajuus. Se jätetään myöntämättä vain painavin perustein, esimerkiksi huoltajan päihde-, mielenterveys- tai väkivaltataipumusten takia.

Vierailija
65/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.

No, onnistuit sinäkin muutamalla sanalla paljastamaan todellisen minäsi.

Vierailija
66/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen miesvihaketju isänpäivänä. Kiitos naiset.

MIes tässä lähinnä vihaa itseään ja naisia. Akkoja, kuten jankutat.

Vierailija
67/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut sitten todella huono isä.

En ole, miksi sanot noin vaikka et tunne mua lainkaan? Siksikö että haluat loukata ja mitätöidä miestä? Varmaankin ja tuotahan te akat teette aina kun vain mahdollista.

Ensin tuli voimakas myötätunto ja halu lohduttaa ap:ta jollakin tavalla. Tämä viesti vei sitä tunnetta pois. 

Vierailija
68/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, jos nämä ketjun kommentit ovat aikuisten kirjoittamia. Ehkä rivosuisimmat murrosikäiset ovat kuitenkin näiden takana.

Vierailija
69/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato kato, taas tuli erittäin empaattinen ja hyväsydäminen akka tähän ketjuun! Mulla on ollut tapaamisoikeus yli 8 vuotta mutta ne ei vain ole toteuneet, apina!

&n

En yhtään ihmettele, miksi eivät. Juot vissiin nytkin ja sulla on ns. rähinäviinageenit. Vai onko jokin psykoosidiagnoosi ja hiukkasen huono hoitomyönteisyys?

Vierailija
70/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on, ettei mies kykene sen vertaa itseään ulkopuolelta katsomaan, että tajuaisi, miten raivohullulta vaikuttaa näiden omien kommenttiensa valossa?

Vaikka voikin olla, että ap ja Huoris ovat eri henkilöt. Toinen vain aina säntää paikalle sössöttämään miesten jumalaisuutta ja  akkojen hirveyttä, vaikka hulluus haisee kilometrin päähän.

Vierailija
71/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on, ettei mies kykene sen vertaa itseään ulkopuolelta katsomaan, että tajuaisi, miten raivohullulta vaikuttaa näiden omien kommenttiensa valossa?

Vaikka voikin olla, että ap ja Huoris ovat eri henkilöt. Toinen vain aina säntää paikalle sössöttämään miesten jumalaisuutta ja  akkojen hirveyttä, vaikka hulluus haisee kilometrin päähän.

Kun olen tuota akkojen HIRMUVALTAA ja tymyyttä ja julmuutta saanut osakseni jo 9 vuotta, niin miten sinä et voi ymmärtää että mitä VIHAA se  saa minussa aikaan teitä saatanan akkoja kohtaan? Onko sulla aivoja laisinkaan? Kukaan ei rakasta lapsenryöstäjiä jos kohdalle sattuu!

Vierailija
72/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.

No, onnistuit sinäkin muutamalla sanalla paljastamaan todellisen minäsi.

Niin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, onko tuo sulle outo sananlasku?

Vierailija
73/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, miksi sanot noin vaikka et tunne mua lainkaan? Siksikö että haluat loukata ja mitätöidä miestä? Varmaankin ja tuotahan te akat teette aina kun vain mahdollista.

Ensin tuli voimakas myötätunto ja halu lohduttaa ap:ta jollakin tavalla. Tämä viesti vei sitä tunnetta pois. 

En halua akkojen "myötätuntoja" tai mitään akoilta. Ap.

Vierailija
74/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peiliin katsomisen paikka. 

Ei ole, mutta lasten psykopaatti äidillä se olis, mutta eihän psyko peileihin katsele ainakaan tuosta syystä.

Miksi olet mennyt siittämään lapsia psykopaatille naiselle? Haloo!

Vierailija
75/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen siitä saa kun olit aina "töissä"

Mirkku mikä lie...oli

Tämä on yksi yleinen syy, toinen on alkoholi.

Vierailija
76/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ollut 9 vuoteen lasteni kanssa missään tekemisissä mutta toinen lapsi on otettu huostaan tuon "ihanan ja upean" äitinsä luota! Tuosta ei voi kyllä kukaan mua syyttää, perkele!

Miksi lasta ei sijoitettu sinun luoksesi? 

No kun tuo "ihana" äiti on 9 vuotta estänyt minun ja lasteni tapaamiset ja samaan aikaan aivopessyt lapseni inhoamaan ja vihaamaan minua, heidän isäänsä.

Sinulla on ollut todella huono naismaku, mutta sehän paljastui vasta eron jälkeen. Voiko tuon tyhmempää miestä ollakaan. Aivot jalkovälissä.

Vierailija
77/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta lasten psykopaatti äidillä se olis, mutta eihän psyko peileihin katsele ainakaan tuosta syystä.

Ja vielä useamman.

Vierailija
78/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt tuota vielä silloin ja rakkaus on sokea, oletko kuulut koskaan tuosta? Mutta onhan tuo nyt jo aivan järjetöntä että mua syytetään että akka on psykopaatti ja tuhosi ilkeyttään minun ja lasteni välit!

Vierailija
79/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua akkojen "myötätuntoja" tai mitään akoilta. Ap.

Miksi tulit siis palstalle ulisemaan? Levittämään naisvihaa?

Vierailija
80/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä ap:ta, en niinkään juuri tänään palstan akkoja. Lasten piti tulla luokseni, mutta exä perui viime hetkellä ja lähtivät uuden kumppanin isän luokse. Täällä nyt sitten ruoat jäähtyy, piti mennä leffaan ja viettää laatuaikaa. 

Rakensin talon, kävin töissä, mutta nykyään roolini on näemmä typistetty elarien maksajaksi. Taidanpa vetäistä sunnuntai-kännit. Etätöitä huomenna.