Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään

Vierailija
10.11.2024 |

On rankkaa.

Kommentit (341)

Vierailija
41/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Lasten psykopaatti äiti on aivopessyt 9 vuotta lapset mua vastaan ja minä en ole päässyt puolustautumaan mitenkään.

Onpa ikävää. Vanhempia on moneen junaan :(

Vierailija
42/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.

Ja silti uliset meille asioitasi. Miksi ihmeessä? Emmehän ole edes ihmisiä. Onko niin, etttä sinulla ei sattuneista syistä ole elämässäsi yhtään ihmistä? Peilin eteen.

Sinusta jonkin surullisen asian kertominen täällä on ULISEMISTA? Millä osastolla oikein olet?

Ymmärrän täysin miksi lapsiasi ei kiinnosta olla yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaiskaa se napanuora aikuisiin lapsiinne jo. Heillä on omat elämät ja ehkä jo myös omat lapset. Minä lähetin kortin ja se saa riittää. Isäni ei ole ikinä lähettänyt minulle ainuttakaan korttia.

Vierailija
44/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama meno, enää tehnyt parhaansa että lapset eivät paljoa olisi kanssani, kosto siitä että en jäänyt väkivaltaiseen suhteeseen. Toki siis varmasti onnittelevat kun nähdään taas, mutta ei tänään. 

Siis exä tehnyt. Autocorrect. 

Jätit lapset väkivaltaiselle äidille? 

Oikeus jätti. Näen lapsia kyllä yhä ja tietääkseni ei ole koskaan lyönyt lapsia. 

Vierailija
45/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ei ole isiksi. En sano, että ap on tällainen, mutta ei hän avaa sen tarkemmin tilannetta. Oletko läsnä lastesi elämässä? Jos et niin ei voi valittaa kun ei isänpäivänä muisteta.

En ole SAANUT olla lasteni elämässä mitenkään 9 vuoteen, perkele!!

Kuka on estänyt? Uusi tyttöystäväsi?

Vierailija
46/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Lasten psykopaatti äiti on aivopessyt 9 vuotta lapset mua vastaan ja minä en ole päässyt puolustautumaan mitenkään.

Onpa ikävää. Vanhempia on moneen junaan :(

Kiitos että ymmärrät minuakin, toisin kuin nuo kaikki muut täällä. Surullistahan  tuossa on se että myös lapset menettivät isän elämästään lopuksi ikää. :(

Vierailija
47/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen miesvihaketju isänpäivänä. Kiitos naiset.

Vierailija
48/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että lapset pysyvät erossa psykopaatti-isästään.

Vierailija
49/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.

Ja silti uliset meille asioitasi. Miksi ihmeessä? Emmehän ole edes ihmisiä. Onko niin, etttä sinulla ei sattuneista syistä ole elämässäsi yhtään ihmistä? Peilin eteen.

Sinusta jonkin surullisen asian kertominen täällä on ULISEMISTA? Millä osastolla oikein olet?

Ymmärrän täysin miksi lapsiasi ei kiinnosta olla yhteydessä.

Sinä sadisti et ymmärrä mistään vtun mitään!

Vierailija
50/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viherpunikit ovat luoneet uuden yhteiskunnan, jossa vihataan valkoisia miehiä sydämensä pohjasta. Viherpunikit ovat luoneet vihan kulttuurin. Viherpunikit ovat Suomen vihollinen nro 1. 

Kun känkkäränkkäinen konsu-ukko jyrähtää, niin kiittämättömät pennut muistaa siementäjäänsä tai itkee ja muistaa.

Vierailija
51/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ei ole isiksi. En sano, että ap on tällainen, mutta ei hän avaa sen tarkemmin tilannetta. Oletko läsnä lastesi elämässä? Jos et niin ei voi valittaa kun ei isänpäivänä muisteta.

Lasten äiti "armeijoineen"!

Vierailija
52/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että lapset pysyvät erossa psykopaatti-isästään.

Tässä tapauksessa vain se psykopaatti on se lasten äiti joka on tuhonnut mm. poikani elämän.

Vierailija
53/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten äiti "armeijoineen"!

Oletko pahoinpidellyt lasten äitiä tai lapsia? Onko sinulla ollut päihdeongelma? Kai siihen joku syy on ollut, luulisi. 

Vierailija
54/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rumaa kieltä käyttävä mies, joka hetkessä kiihtyy nollasta sataan. Miksiköhän lapset eivät pidä yhteyttä? Hmmm, onpa arvoitus.

Vierailija
55/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ollut 9 vuoteen lasteni kanssa missään tekemisissä mutta toinen lapsi on otettu huostaan tuon "ihanan ja upean" äitinsä luota! Tuosta ei voi kyllä kukaan mua syyttää, perkele!

Vierailija
56/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ollut 9 vuoteen lasteni kanssa missään tekemisissä mutta toinen lapsi on otettu huostaan tuon "ihanan ja upean" äitinsä luota! Tuosta ei voi kyllä kukaan mua syyttää, perkele!

Miksi lasta ei sijoitettu sinun luoksesi? 

Vierailija
57/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella rumaa kieltä käyttävä mies, joka hetkessä kiihtyy nollasta sataan. Miksiköhän lapset eivät pidä yhteyttä? Hmmm, onpa arvoitus.

Voi kun olet älykäs ja viisas ja varmaan tiedät kaikesta kaiken! Kun on kiusattu lapsilla 9 vuotta niin ei ole ihme että kiihtyy nollasta sataan, etenkin teidän saatanan akkojen kanssa koska hirveö akka-armeija tuhosi minun ja ex-lasteni välit iäksi!

Vierailija
58/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasta ei sijoitettu sinun luoksesi? 

No kun tuo "ihana" äiti on 9 vuotta estänyt minun ja lasteni tapaamiset ja samaan aikaan aivopessyt lapseni inhoamaan ja vihaamaan minua, heidän isäänsä.

Vierailija
59/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun isä hakkasi ja aina isänpäivänä on pää täynnä ikäviä muistoja.

Varmasti ihan syystä. 

Ap, oletan? Sinustako on ihan ok hakata lapsia? En ihmettele, etteivät pidä yhteyttä. Katkeruutesi, itsesäälisi ja vihasi haisee internetin lävitsekin.

Ap:lla ei ole mitään tekemistä noiden vastauksien kanssa mutta sehän ei sua saastaa varmaankaan kiinnosta vttuakaan koska ainoa tarkoituksesi on tehdä henkistä väkivaltaa Ap:lle niin paljon kuin vain pystyt, saasta!

Huoris, lääkkeet. Ja painu helvettiin ketjusta, jossa puhutaan isistä, koska sinustahan ei koskaan sellaista tule.

Vierailija
60/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa julmuuttasi et sensijaan kykene näkemään. Valitat, etteivät lapset pidä yhteyttä, mutta oletko itsekään pitänyt yhteyttä lapsiisi selvinpäin, vapaaehtoisesti ja sovitusti? Oletko hoitanut elatusmaksut ajallaan, muistanut syntymäpäivinä, huolehtinut vanhemmuudesta Suomen lain ensisijaisesti edellyttämällä yhteisvanhemmuusperiaatteella? Vai tuliko lipsuttua näistä kaikista, koska viina vei ja oli jotenkin vain kivempi ja helpompi jättäytyä ulkopuolelle.

Tapan sinut sian jos tietäisin kuka olet, saasta!

Jopas olet hieno, rakastava ja henkisesti tasapainoinen "isä".

Sitä saat sika mitä tilaat!