Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.
Omaa julmuuttasi et sensijaan kykene näkemään. Valitat, etteivät lapset pidä yhteyttä, mutta oletko itsekään pitänyt yhteyttä lapsiisi selvinpäin, vapaaehtoisesti ja sovitusti? Oletko hoitanut elatusmaksut ajallaan, muistanut syntymäpäivinä, huolehtinut vanhemmuudesta Suomen lain ensisijaisesti edellyttämällä yhteisvanhemmuusperiaatteella? Vai tuliko lipsuttua näistä kaikista, koska viina vei ja oli jotenkin vain kivempi ja helpompi jättäytyä ulkopuolelle.
Vähän sama meno, enää tehnyt parhaansa että lapset eivät paljoa olisi kanssani, kosto siitä että en jäänyt väkivaltaiseen suhteeseen. Toki siis varmasti onnittelevat kun nähdään taas, mutta ei tänään.
Siittiöiden lurauttaminen naisen sisälle ei riitä isyyteen. Tiettyjä taloudellisia velvoitteita siitä kuitenkin seuraa. Oletko hoitanut edes ne?
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama meno, enää tehnyt parhaansa että lapset eivät paljoa olisi kanssani, kosto siitä että en jäänyt väkivaltaiseen suhteeseen. Toki siis varmasti onnittelevat kun nähdään taas, mutta ei tänään.
Siis exä tehnyt. Autocorrect.
Et siis ap kutsunut lapsiasi luoksesi isänpäiväkahveille ja tarjonnut kakkukahvit kuten normaalit isät?
Kaikista ei ole isiksi. En sano, että ap on tällainen, mutta ei hän avaa sen tarkemmin tilannetta. Oletko läsnä lastesi elämässä? Jos et niin ei voi valittaa kun ei isänpäivänä muisteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut sitten todella huono isä.
En ole, miksi sanot noin vaikka et tunne mua lainkaan? Siksikö että haluat loukata ja mitätöidä miestä? Varmaankin ja tuotahan te akat teette aina kun vain mahdollista.
Jos olisit rakas isä lapsillesi, he muistaisivat. Jotain pahaa olet jollain tavalla tehnyt, jos he eivät halua edes isänpäivänä nähdä. Taisit sanoa myös lastesi äitiä akaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Lasten psykopaatti äiti on aivopessyt 9 vuotta lapset mua vastaan ja minä en ole päässyt puolustautumaan mitenkään.
Minun isäni amp.ui itsensä haulikolla, kun olin 14:sta.
Oon pärjänny hyvin ilman..oli komea ja älykäs mies..äiti h.uoras ja sanoi et vie lapset mukanaan.
Olet ollut p a s k a iskä...mulkku...miksi silloin pitäisi muistaa?...sitä saa mitä tilaa...itsekään en ole ukkopaskan haudalla käynyt pariinkymmeneen vuoteen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isä hakkasi ja aina isänpäivänä on pää täynnä ikäviä muistoja.
Varmasti ihan syystä.
Ap, oletan? Sinustako on ihan ok hakata lapsia? En ihmettele, etteivät pidä yhteyttä. Katkeruutesi, itsesäälisi ja vihasi haisee internetin lävitsekin.
Ap:lla ei ole mitään tekemistä noiden vastauksien kanssa mutta sehän ei sua saastaa varmaankaan kiinnosta vttuakaan koska ainoa tarkoituksesi on tehdä henkistä väkivaltaa Ap:lle niin paljon kuin vain pystyt, saasta!
Mitä itse pidät syynä sille, että asia on noin kuin sanot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut sitten todella huono isä.
En ole, miksi sanot noin vaikka et tunne mua lainkaan? Siksikö että haluat loukata ja mitätöidä miestä? Varmaankin ja tuotahan te akat teette aina kun vain mahdollista.
Taisit jo vastata esittämääsi kysymykseen, ap.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei ole isiksi. En sano, että ap on tällainen, mutta ei hän avaa sen tarkemmin tilannetta. Oletko läsnä lastesi elämässä? Jos et niin ei voi valittaa kun ei isänpäivänä muisteta.
En ole SAANUT olla lasteni elämässä mitenkään 9 vuoteen, perkele!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis exä tehnyt. Autocorrect.
Jätit lapset väkivaltaiselle äidille?
Isänä olen sitå mieltä, että isänpäivä on lapsille. Ei isille. En minä kaipaa mitään muistamista, saati sitten lahjoja ikään kuin palkaksi siitä että olen isä. Lapset antaa päivittäin niin paljon muutenkin, kun saa seurata heisän elämää.
Toki otan onnittelut vastaan ja söin minulle tehdyn herkullisen aamiaisen. Ei siinä mitään. Mutta ei maailma olisi kaatunut, jos minua ei olisi muistettukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni amp.ui itsensä haulikolla, kun olin 14:sta.
Oon pärjänny hyvin ilman..oli komea ja älykäs mies..äiti h.uoras ja sanoi et vie lapset mukanaan.
Lapset antaa ap:lle h.aulikon tai lahjakortin sterilisaatioon.
Ap, oletan? Sinustako on ihan ok hakata lapsia? En ihmettele, etteivät pidä yhteyttä. Katkeruutesi, itsesäälisi ja vihasi haisee internetin lävitsekin.