Mies joka ottaa tyytyväisenä palvelun vastaan, mutta ei koskaan itse tee/järjestä mitään?
Mieheni on tällainen, että kaiken hemmottelun ym ottaa tyytyväisenä vastaan, laitan ruokaa hänelle, hän syö kyllä tyytyväisenä tai jos ostan jotain, järjestän matkoja ym. Mutta itse ei tee mitään, ei ole edes ravintolaan vienyt, vaikka olen pyytänyt. En ymmärrä? Kuulemma hän on niin huono tällaisissa, joten jättää kaiken tekemättä.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Ei me miehet tajuta naisten vihjauksia. Kysy ap mieheltäsi selkeästi kumpana päivänä kahdesta ehdottamastasi hän haluaa viedä sinut ulos syömään. Jos ei ala tapahtua niin sitten hän ei halua.
Lapsiko olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit siis miehen koska se oli komea mutta aivoja sillä ei ole että voisi naista huomioida välillä. Ei naisen paikka ole keittiössä tekemässä ruokaa ainakaan minun parisuhteessa. Tuollaisia suhteita on 90% suhteista että nainen palvelee miestä ja mies tuskin koskaan kiittää naista edes.
Miksi on näin? Miksi niin monet miehet on tuollaisia?
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosivat, kun mies kävi usein raskaassa työssä. K
Lähdetään vaikka siitä, että aika iso osa naisista on ollut hoitoalalla... Siinä ei ole kyse mistään parin tunnin hyllyttämisestä. Toki, jos kävisit itse töissä, niin ehkä tietäisit näistä asioista jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko se sinulle ok? Jos homma toimii noin niin turha valittaa. Jos ei ole ok niin vaadi enemmän tai näytä kädestä pitäen missä on ovi.
Ei ole ollenkaan ok ja olen vaatinut enemmän, mutta mikään ei muutu. Koska hän vaan on niin huono tällaisissa.
Aikuisuus on paikka, johon ihmiset tulevat esittämään joululahjalistoja siitä, kuinka muiden heitä pitäisi kohdella?
Arvostus ja rakastaminen ei ole liikaa pyydetty.
Voi pyhä jeesus, pyydetty?! Jumalauta naiset, nyt vähän sitä ryhtiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit siis miehen koska se oli komea mutta aivoja sillä ei ole että voisi naista huomioida välillä. Ei naisen paikka ole keittiössä tekemässä ruokaa ainakaan minun parisuhteessa. Tuollaisia suhteita on 90% suhteista että nainen palvelee miestä ja mies tuskin koskaan kiittää naista edes.
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosivat, kun mies kävi usein raskaassa työssä. Kun molemmat käy töissä, niin työt yleensä jakau
Meillä julkisella naistenaloilla edelleen 38.25 eikä pekkasia. Tiedä mitä saarnaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosivat, kun mies kävi usein raskaassa työssä. K
Nainen on autellut hyllyttäjänä pari tuntia viikossa = NAISET OVAT AINA TEHNEET TÖITÄ!!!
Oletko kouluttamaton vai lapsi, kun et tunne historiaa lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pekkaset on kokonaisia vapaapäiviä, joita kertyy 1 per kuukausi.
Sillä välin kun kaverini kantaa päävastuun kotitöistä koska "mies tekee enemmän töitä", mä olen hiljaa koska mulla on saman verran töitä kuin sillä miehellä...
Mulla on vähän pidempi viikkotyöaika mutta yli viikon verran enemmän lomia kuin mun kaverilla.
En ole viitsinyt kertoa 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on pekkaset, joiden myötä viikkotyömäärä putoaa sinne 37 h kohdalle.
Jos kävisit töissä niin tietäisit.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me miehet tajuta naisten vihjauksia. Kysy ap mieheltäsi selkeästi kumpana päivänä kahdesta ehdottamastasi hän haluaa viedä sinut ulos syömään. Jos ei ala tapahtua niin sitten hän ei halua.
Miksi et neuvo ap:ta järjestämään ihan itse nuo treffit. Mikä estää naisia viemästä miestä ulos syömään ja järkkäämään hyviä treffejä?
Kuka tietää, ehkä mies jopa panee teitä illan päätteeksi, jos suoriuduitte hyvin.
Miltä kuulostaa kun asian kääntää näin?
Jos aloitusta oikein luen niin ymmärtäisin, että nainen nimenomaan järjestää ja on järjetänyt itse kaikkia treffejäkin mutta mies ei koskaan halua järjestää mitään "kun on siinä huono".
Meillä on sama juttu, minä keksin aina mitä lomalla tai viikonloppuna tehdään ja varaan mökit tai muun majoituksen, hommaan leffa/teatteri/laivaliput- mies kyllä tulee iloisesti perässä muttei itse koskaan keksi mitään eikä järjestä mitään.
No eikö se ole kätevää juuri noin? Olisit kiitollinen. Ajattele sitä, että teillä ei ainakaan tule riitoja siitä, mitä tehdään, kun haluatte eri asioita. Sen sijaan mies tulee iloisesti perässä.
Te nyt vain olette erilaisia persoonia. Jos järjestysvastuu olisi miehellä, möllöttäisitte kotona ettekä ikinä menisi minnekään, ja mies olisi ihan tyytyväinen siihenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko se sinulle ok? Jos homma toimii noin niin turha valittaa. Jos ei ole ok niin vaadi enemmän tai näytä kädestä pitäen missä on ovi.
Ei ole ollenkaan ok ja olen vaatinut enemmän, mutta mikään ei muutu. Koska hän vaan on niin huono tällaisissa.
Odotat ja odotat, että hän muuttuisi ja viimeinkin saisit suhteelta sen minkä haluat?
Olet itse virheetön, että voit vaatia toiselta täydellisyyttä?
Jos nainen tekee ja järjestää miehelle kaikkea mut mies ei samalla lailla panosta naiseen niin onhan tuo epäreilu tilanne. Eikä se ole täydellisyyden vaatimista vaan sen haluamista että mies huomioisi eikä käyttäisi naista vaan hyväksi, sillä siltä tuo tilanne varmasti pidemmän päälle alkaa tuntumaan naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tulee olemaan tosi kiva "iskä" pikkulapsivaiheessa. Oikeastaan hän voisi nyt jo alkaa kutsumaan sua äidiksi. Harmi vaan, että tällainen mieslapsi on 10x raskaampi kuin oikeat lapset. Lue: weaponised incompetence, tällä tyylillä häneltä ei odoteta yhtään mitään eli suomeksi pas*ka mies, jolla et tee yhtään mitään.
Näin.... nyt ollaan ketjun ytimessä. Tätä tällä palstalla haetaan.
Mutta tämähän ei ole miesvihaa. :)
Kuvasin oman exäni. Ja jos hänen käytös minua kohtaan (12v avioliitto) herättää sussa vihaa niin se on SINUN TUNTEESI. Minä kerroin mitä mulle tapahtui. Vai tunnistitko itsesi ja suutuit siitä? Itse en enää 15v eron jälkeen ole vihainen, mutta varoitan, ettei muille käy samoin. Tuossa on näet selkeä kaava ( liian
Mä en ole sun kultasesi. Arvelinkin, että keskustelen jonkun niukin naukin peruskoulun päättäneen pojun kanssa.
Tässähän ei puhuttu mitään mielenmaailmasta vaan ap: n miesystävän käytöksestä. Ja siitä, että tarvitaan joku kokenut ihminen tunnistamaan kaava: miehen tyyli nyt kertoo kaiken tarvittavan hänen tulevasta isyydestään. Ajatteltko sä olevasi kovinkin fiksu kun osasit laskea vuosia yhteen ja oikein varotat muita siitä että yksi keskustelija on 60v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä julkisella naistenaloilla edelleen 38.25 eikä pekkasia. Tiedä mitä saarnaat.
Teillä julkisella tuo on yleistyöaika, mikä on harvoin käytössä. Toimistotyöaika on 36.25
Tiedän oikein hyvin mistä saarnaan.
Ja näytä minulle toimisto yksityisellä missä on pekkaset.
Pitäisiköhän perustaa yritys, joka miesten puolesta järjestää naisille tuollaisia paketteja. Nainen tekee miehelle ruokaa vain siksi, että saisi miehen tekemään vastaavaa ja nainen vie miehen hotellilomalle vain siksi, että mies tekisi samoin jne. Mies puolestaan kokee, että nainen haluaa tehdä noin, nainen haluaa järjestää juuri omanlaisensa viikonlopun, johon miehellä ei ole sananvaltaa, mutta hän hyväksyy sen ja menee mukaan, jotta nainen olisi tyytyväinen. No ei ole, nainen haluaa vastavuoroisesti samaa ja sitä mies ei oivalla. Tosin harva nainen olisi innoissaan miehen mielen mukaisesta viikonlopusta, nainen kun järjestää miehelle juuri sitä huvia, jota hän itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika usea mies on tyytyväinen pelkkään arkeen ja ei osaa kuvitella (eikä haluakkaan) koko ajan olla jotain tapahtumia järjestämässä. Ravintolakäyntikin nähdään enemmän turhana kulueränä, kun ei ymmärretä sen merkitystä toiselle.
Toisekseen mikä on sitten taloudellinen tilanne, että pitäisikö oikeasti säästää/ olla enemmän säästössä kaiken varalta, ja hän ei sitten halua että kaikki nämä varalla olevat rahat pitäisi lomamatkoihin ym. törsätä heti.
Minä ostan lähes aina meidän liput kun töissä saa epassille rahaa. Leffa, teatteri, festariliput. Mies lähtee aina mielellään minne vaan mutta en ymmärrä miksei koskaan itse tee aloitetta, että olisi kiva mennä. Itsekin lähtisin vaikka johonkin urheilutapahtumaan mutta hän seuraa mieluummin telkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosiv
Teillä julkisella tuo on yleistyöaika, mikä on harvoin käytössä. Toimistotyöaika on 36.25
Muun muassa koko ihailemasi hoitoala tekee 38.25. Todella harvoin käytössä, kylläkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestako miehestä teillä oikein on kokemusta, kun noin mahtavia yleistyksiä esitetään? Suurin osa miehistä kyllä nykyisin tekee ruokaa ja on usein ihan ruokavastaava perheessä. Ennen naiset olivat kotirouvia ja oli ihan perusteltua, että tekivät ruokaa ja siivosiv
Suomessa on yleistyöaika 38,25 tuntia per viikko. Jos teet 40 tuntia (teollisuudessa ja vuorotöissä usein tehdään koska se on helpompi jakaa), saat vapaata sitten sen vajaa pari tuntia /viikko. Jotkut meillä ottaa sen aina perjantaina jo työajan lyhennyksenä.
Mies on joku välttämätön asuste joka on vaan oltava vaikka tämä kohtelisi miten? Te naiset jotka nyt kerrotte miten samaistutte ap asemaan minulla on teille yksi kysymys. Nautitteko te uhriasemasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tulee olemaan tosi kiva "iskä" pikkulapsivaiheessa. Oikeastaan hän voisi nyt jo alkaa kutsumaan sua äidiksi. Harmi vaan, että tällainen mieslapsi on 10x raskaampi kuin oikeat lapset. Lue: weaponised incompetence, tällä tyylillä häneltä ei odoteta yhtään mitään eli suomeksi pas*ka mies, jolla et tee yhtään mitään.
Näin.... nyt ollaan ketjun ytimessä. Tätä tällä palstalla haetaan.
Mutta tämähän ei ole miesvihaa. :)
Kuvasin oman exäni. Ja jos hänen käytös minua kohtaan (12v avioliitto) herättää sussa vihaa niin se on SINUN TUNTEESI. Minä kerroin mitä mulle tapahtui. Vai tunnistitko itsesi ja suutuit siitä? Itse en enää 15v eron
75, olet siis lapsi. Yrität loukata kuin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotat ja odotat, että hän muuttuisi ja viimeinkin saisit suhteelta sen minkä haluat?
Olet itse virheetön, että voit vaatia toiselta täydellisyyttä?Jos nainen tekee ja järjestää miehelle kaikkea mut mies ei samalla lailla panosta naiseen niin onhan tuo epäreilu tilanne. Eikä se ole täydellisyyden vaatimista vaan sen haluamista että mies huomioisi eikä käyttäisi naista vaan hyväksi, sillä siltä tuo tilanne varmasti pidemmän päälle alkaa tuntumaan nais
Maa on täynnä naisia jotka on perässä vedettäviä.
Korjaan, he tarvitsevat hemmottelua ja miehen järjestämiä yllätyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usea mies on tyytyväinen pelkkään arkeen ja ei osaa kuvitella (eikä haluakkaan) koko ajan olla jotain tapahtumia järjestämässä. Ravintolakäyntikin nähdään enemmän turhana kulueränä, kun ei ymmärretä sen merkitystä toiselle.
Toisekseen mikä on sitten taloudellinen tilanne, että pitäisikö oikeasti säästää/ olla enemmän säästössä kaiken varalta, ja hän ei sitten halua että kaikki nämä varalla olevat rahat pitäisi lomamatkoihin ym. törsätä heti.
Minä ostan lähes aina meidän liput kun töissä saa epassille rahaa. Leffa, teatteri, festariliput. Mies lähtee aina mielellään minne vaan mutta en ymmärrä miksei koskaan itse tee aloitetta, että olisi kiva mennä. Itsekin lähtisin vaikka johonkin urheilutapahtumaan mutta hän seuraa mieluummin telkasta.
epassilla ei saa ostettua toiselle lippuja, edes elokuviin.
Tietäisit sen jos olisit töissä ja sulla olisi mies.
Pekkaset.